Tehdäänkö joukkopako suomesta?
Muutetaan muualle ja jätetään hallitus ja heidän kannattajansa keskenään pyörittämään suomea. Olisi hauska nähdä miten kauan pysyy pystyssä.
Kommentit (76)
Hahahhahaha, ikityötön tukiluuseri muuttaa muualle (minne muka?), niin Suomi on kyllä sitten ihan kusessa. 😂🤣
Muuttakaa ihmeessä, mieluiten heti huomenna.
Vierailija kirjoitti:
Hahahhahaha, ikityötön tukiluuseri muuttaa muualle (minne muka?), niin Suomi on kyllä sitten ihan kusessa. 😂🤣
Minä olen isolla rahalla Suomessa koulutettu ihminen, ensi vuonna valmistun ja mietin vakavasti että antaisin työpanokseni ja maksaisin veroni muualle. Orpopurran kurjuusyhteiskuntaa en halua mukaan rakentamaan.
Valtaapitäville on varattuna Venäjän autonominen sateenkaarialue Venäjän kaukoidässä.
Otatte sitten tuon teidän unelman TM mukaan mennessänne.
Lähtekää. Mahdollisimman nopeasti kiitos.
Varmaan moni jolla on mahdollisuus lähteekin. Paljon riippuu koulutuksesta onko mahdollista työllistyä muualla. Ja kielitaito vaikuttaa haluun lähteä varmasti myös. Jos on perheellinen, niin on vaikea päätös kyllä. Lasten kaveripiirin ja koulun vaihtuminen ihan eri maahan, ja sukulaisista kauan muuttaminen ei ole välttämättä helppo päätös. Toisaalta jossain vaiheessa on pakko vakavasti miettiä huonoista vaihtoehdoista se vähiten huono.
Sanna oli vaan yksinkertaisesti liian seksikäs.
Näin nuorehkona eläkeläisenä olisi sama missä asuu ja maksaa kulutusveronsa.
Lähtekää vaikka somaliaan tai siperiaan. Voin jopa maksaa että lähdette. Menkää jo!!!!!!!!
https://www.facebook.com/groups/Silakkaliike
Jäsenistössä näkyisi jo käyneen kato, lukemat ovat tippuneet viime kesästä. Lähtekää loputkin 28 800 vaikka kokonaan Suomesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen isolla rahalla Suomessa koulutettu ihminen, ensi vuonna valmistun ja mietin vakavasti että antaisin työpanokseni ja maksaisin veroni muualle. Orpopurran kurjuusyhteiskuntaa en halua mukaan rakentamaan.
Eipä taida olla paljon annettavaa. Joten ei muuta kun muuttofirmaa tilaamaan.
Valtion johto puhuu kyllä todella rumasti omasta kansastaan. Eivät paljon suomalaista työntekijää arvosta.
Ennen on tuntunut, että omalla työpanoksella ollut osa yhteiskuntaa, nyt tuntuu että on vain turha kuluerä, joka korvataan nöyremmällä ja halvemmalla heti kun mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene, mut miksi tarviit siihen muita?
Suomi kirjoitetaan isolla. Jotenkin vaikea ymmärtää ihmisiä, jotka ovat niin juntteja, että eivät ymmärrä edes sitä. Ilmeisesti paskan suoltaminen hidastuu, jos laittaa pari isoa kirjainta sanojen alkuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene, mut miksi tarviit siihen muita?
Koulutettu isolla rahalla vasemmistolaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä idea, täällä jo riittävästi työttömiä ilman sinuakin.
Vierailija kirjoitti:
Ap: minne menisit?
Niin? Mikä maa haluaa sut ja ne joita tarkoitat?
Olen miettinyt samaa. Ruotsi olisi ihan kiva vaihtoehto.