Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säälittäviä nuo naisia mollaavat keskustelijat täällä

Vierailija
09.03.2024 |

Tulee vaikutelma ettette ole onnistuneet elämässänne ja kateuden sijaan tunnette paremmin menestyneitä kohtaan naisvihaa.

Menkää terapiaan.

Kommentit (92)

Vierailija
1/92 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen myös miettinyt, että miksi nämä naisvihaajamiehet tulevat jokaikinen päivä tänne haukkumaan naisia. Siis hakeutuvat sellaisten ihmisten pariin, joita halveksivat. Ei yhtään mitään järkeä. 😅

Vierailija
2/92 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen myös miettinyt, että miksi nämä naisvihaajamiehet tulevat jokaikinen päivä tänne haukkumaan naisia. Siis hakeutuvat sellaisten ihmisten pariin, joita halveksivat. Ei yhtään mitään järkeä. 😅

Samaa ihmetellyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/92 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia en täällä palstalla enää juuri ole. Kaikki miehet, jotka tunnen tosielämästä, ei ikinä mollaisi naisia. Niille pitää antaa 100% aika, jos miehille antaa aikaa eikä palstan muita ihmisiä haukkuvalle trollille. Miettikää kuka ansaitsee aikanne ja seuranne! Paljon hienompiä miehiä ja ihmisiä on muualla kuin näillä palstoilla. 

Vierailija
4/92 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä palsta on ainoa kontakti naisiin joillekin miehille. 

He eivät uskalla lähestyä naisia oikeassa elämässä ja ovat usein omaksuneet täysin järjettömiä käsityksiä siitä millaisia naiset ovat. 

Terapiaa tarvitsisivat, mutta mitä voi sairaudentunnottomalle? Ei mitään. 

Vierailija
5/92 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suksikaa v-i-t-t-u-u-n 

Toivoo. Hiihtoliitto

Malliesimerkki säälittävyydestä on, ettei voi vastata muuten kuin haukkumalla asialliseen kritiikkiin.

Vierailija
6/92 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa, h o r o t.

Kuulostat ihan siltä, että joudut tyytymään omaan tumppuun, kun ei maksullisetkaan suostu rahaa vastaan.

Vierailija
7/92 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka puolella on menestyneitä naisia, mutta miksi naisten saavutukset ovat niin vaatimattomia?

Vierailija
8/92 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin samaa ja oon siis itekki mies. 30v

Mies joka inhoaa naisia, ei ole mies. Ilman naista tätä miestä ei olisi edes olemassa. 

Siel täytyy olla jotain traumaa että käyttäytyy näin. 

Vierailija
9/92 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se kovin ihme ole että vihotuttaa. Mitä oon sivusta parina viikkona lueskellut extemporee näitä teidän juttuja, niin miehiähän täällä tunnutaan polkevan tämän tästä alas päin.

Sitten on tietenkin niitä ala-asteikäisten räävejä aloituksia naisista, mutta ei kai nyt kukaan heistä suutu. Pelkkää roskaa jauhavat, kun ovat oppineet juuri masturboimaan.

Vierailija
10/92 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä palsta on ainoa kontakti naisiin joillekin miehille. 

He eivät uskalla lähestyä naisia oikeassa elämässä ja ovat usein omaksuneet täysin järjettömiä käsityksiä siitä millaisia naiset ovat. 

Terapiaa tarvitsisivat, mutta mitä voi sairaudentunnottomalle? Ei mitään. 

Jos tämä palsta on ainoa kontakti naisiin, ja sen seurauksena omaksuu täysin järjettömiä käsityksiä naisista, niin mitähän se kertoo palstan naisista?

Vierailija
11/92 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies joka inhoaa naisia, ei ole mies. Ilman naista tätä miestä ei olisi edes olemassa. 

Toi on  sun tapas yrittää saada pesää. Toisesta näkökulmasta noloa ja epätoivoista. Ei naisia pidä nostaa sen takia jalustalle. Ja hauskaa raivottaret täällä pistävät defenssit päälle ja mylvivät inceleistä.

Vierailija
12/92 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa, h o r o t.

Kuulostat ihan siltä, että joudut tyytymään omaan tumppuun, kun ei maksullisetkaan suostu rahaa vastaan.

Tätä se on suomalaisen h u o r a n keskustelutaito. 🤣

Ja palstainkkelillä meni tunteisiin, tuon yhden sanan sentään osaat tyydyttävästi  :)

Vierailija
13/92 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kantsi vastata noille. 

Vierailija
14/92 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen tapailumies kirjoittelee tänne naisvihaviestejä, erityisesti perjantai-iltaisin. On johtavassa asemassa, löytyy useampi akateeminen tutkinto, eikä ole hassummin näköinenkään. Kuitenkin vihaa naisia niin paljon, ettei yksikään parisuhde ole kestänyt. Ensimmäiset 3kk hän on empaattinen, hyvä kuuntelija ja rakentava keskustelija. Sen jälkeen hän muuttuu.

Ilmeisesti äitisuhteessa jotain perustavanlaatuista mennyt pieleen. Etsii naisista hoivaajaa itselleen ja sitten haluaa pahoinpidellä tätä hoivaajaa henkisesti, fyysisesti ja taloudellisesti.

Vierailija
15/92 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttäs Kristen Stewart olleen ilman kalsonkeja. 

Pillukarvoitu näkyy.

Vierailija
16/92 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä se kovin ihme ole että vihotuttaa. Mitä oon sivusta parina viikkona lueskellut extemporee näitä teidän juttuja, niin miehiähän täällä tunnutaan polkevan tämän tästä alas päin.

Sitten on tietenkin niitä ala-asteikäisten räävejä aloituksia naisista, mutta ei kai nyt kukaan heistä suutu. Pelkkää roskaa jauhavat, kun ovat oppineet juuri masturboimaan.

Nimenomaa. Joku mielensäpahoittaja taas suuttunut pikku-Paavon spämmäyksistä alapäähuumoristaan, jolla hän mollaa kaikkia sukupuolia. Mutta kun naisistahan täällä on pääasiassa keskustelua, niin pilkka kohdistuu usein heihin.

Vierailija
17/92 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen takia en täällä palstalla enää juuri ole. Kaikki miehet, jotka tunnen tosielämästä, ei ikinä mollaisi naisia. Niille pitää antaa 100% aika, jos miehille antaa aikaa eikä palstan muita ihmisiä haukkuvalle trollille. Miettikää kuka ansaitsee aikanne ja seuranne! Paljon hienompiä miehiä ja ihmisiä on muualla kuin näillä palstoilla. 

Ihanan naiiveja olette, jos kuvittelette ettei ihmiset voi olla täydellisen kaksinaamaisia ja teille esittävät täysin toista kuin mitä taustalla puuhaavat.

Vierailija
18/92 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi on  sun tapas yrittää saada pesää. Toisesta näkökulmasta noloa ja epätoivoista. Ei naisia pidä nostaa sen takia jalustalle. Ja hauskaa raivottaret täällä pistävät defenssit päälle ja mylvivät inceleistä.

Uskomattoman harhaista tekstiä. Etkä edes tajua että näytit vain oman sairaan sielunmaisemasi melkein rautalangasta vääntäen. 

-eri

Vierailija
19/92 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mol, mol, mol, mol...

Vierailija
20/92 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entinen tapailumies kirjoittelee tänne naisvihaviestejä, erityisesti perjantai-iltaisin. On johtavassa asemassa, löytyy useampi akateeminen tutkinto, eikä ole hassummin näköinenkään. Kuitenkin vihaa naisia niin paljon, ettei yksikään parisuhde ole kestänyt. Ensimmäiset 3kk hän on empaattinen, hyvä kuuntelija ja rakentava keskustelija. Sen jälkeen hän muuttuu.

Ilmeisesti äitisuhteessa jotain perustavanlaatuista mennyt pieleen. Etsii naisista hoivaajaa itselleen ja sitten haluaa pahoinpidellä tätä hoivaajaa henkisesti, fyysisesti ja taloudellisesti.

Mieheni alkoholisoitunut reppana lapsuudenkaveri kerran paljasti kännissä että kirjoittelee tänne. Sen jälkeen kaikki sonta mitä tänne postataan on ollut erityisen helppo ohittaa. Tai kyllä se surettaa silti että joillain menee niin huonosti mutta minkäs teet, ei niitä voi auttaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi