Muutimme juuri puutalopihaan kahden alla kymmenen vuotiaan kanssa. Naapuri alkoi vaatimaan, että lapsilla pitää
olla heijastinliivit, ettei autoilijat aja päälle. Onko tää normi käytäntö vai miten on?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva että teillä on huolehtiva naapuri. Heijastinliivit on turva ettei kukaan peruuta tai aja lapsienne päälle. Ei ole pakolliset, mutta todella hyvät olemassa. Olen aikuinen ja käytän niitä itsekin pimeässä aamulenkillä.
Olet siis hysteerinen tantta🤣
En ole tantta ollenkaan, enkö hysteerinen. Hupaisa oletus.
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikein jos lapset leikkivät pimeään aikaan taloyhtiön pihalla, jossa myös esim.autojen parkkipaikka.
Lapset ja koirat ovat taloyhtiöissä häiriötekijä, itse olen koiranomistaja ja kokemusta on.
Myös kaltaisesi ääliöt inhottaa meitä oikeita ihmisiä.
Hyi miten ilkeitä vastauksia taas . Älkää vastatko jos tarkoitus on vaan ilkeillä.
Vierailija kirjoitti:
Myös suukapulat ovat suotavia noille tiineyden jälkiseurauksille.
Ja sinulta älylaite pois. Äitisi katuu sikiämistään.
Mikä on puutalopiha? Miksette asu puutalossa vaan puutalopihassa? Kai se on vähän hankalaa jos joku asuu pihalla, oli lapsia tai ei.
No kyllä lapsilla ja aikuisilla heijastimet pitää olla. Varmaan jokainen saa itse päättää, millainen.
Asumme Heka- kerrostalossa joka on täynnä lapsivihaajia. Vanhat ihmiset: Huutavat ikunoista ja pihalla: Menkää leikki puistoon, pihalla ei saa leikkiä.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä lapsilla ja aikuisilla heijastimet pitää olla. Varmaan jokainen saa itse päättää, millainen.
Ei nyt selvinnyt onko ap:n lapset perheen omassa käytössä olevalla takapihalla vai mikä ihme tämä puutalopiha on, missä autolla kurvaillaan.
Vierailija kirjoitti:
Asumme Heka- kerrostalossa joka on täynnä lapsivihaajia. Vanhat ihmiset: Huutavat ikunoista ja pihalla: Menkää leikki puistoon, pihalla ei saa leikkiä.
Meillä sama, paitsi ei Heka. Mummo huutaa parvekkeelta, ettei lapset saa kävellä hiekalla, kun se voi levitä nurmikolle.
Vierailija kirjoitti:
Kuonokoppa ois myös hyvä pennuille.
Joo, joillakin voi olla rabies.
Mutta nyt et enää osaa olla ihmisiksi. Miksi?