Kysymys naisille: Täytyykö miehen osata tapella ja puolustaa naistaan fyysisesti vuonna 2024?
Kommentit (251)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet käy armeijan. Sama asia isommassa mittakaavassa.
Miehet ahdistelevat ja savustavat naisia pois armeijasta. Edellinen puolustusministeri yritti lopettaa naisten asepalveluksen kokonaan. Naiset haluavat puolustaa itse itseään ja miehet yrittävät estää sen.
Laita sinäkin rys sä lähteitä noille väittämille.
Ime sinä somppu siskosi píllua.
Itse menin kerran väliin, kun ex-mieheni kimppuun hyökättiin kadulla ja sain ajettua hyökkääjän pois. Ex-mieheni eikä kukaan muukaan mies ei ole koskaan suojellut minua väkivallalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älykäs mies ei hakeudu fyysisiin tappeluihin ja tappeluihin joutuminen olisi pikemminkin turn off. Toki jos henkeni olisi uhattuna ja joku hyökkäisi kimppuuni olettaisin, että mies yrittää auttaa minua sen sijaan, että juoksee karkuun.
Missäs helvetin pumpulissa sää oot eläny kun et ymmärrä maailman olevan täynnä hulluja, jotka voi tulla haastaa riitaa ja vaikka lyödä saman tien ilman syytä. No hyvät sulle sinne maaseudulle, mutta täällä isoissa kaupungeissa meininki on eri.
Olen asunut 15 vuotta Lontoossa ja kertaakaan mieheni ei ole joutunut tappeluun vaikka yöelämässä säännöllisesti liikutaankin. Jos joku tulee haastaan riitaan niin mies pysyy rauhallisena, lähdetään pois tilanteesta tai pahimmassa tapauksessa kutsutaan turvamie
Eli kannattaa ottaa ulkomaalainen mies, jolla ei ole kallugeenejä. Minimoi vaaran tulla mukiloiduksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu naisesta. Itse en usean vuosikymmenen taistelulajiharrastuksen jälkeen etsi miehestä suojelijaa (tai elättäjää), vaan tasavertaista kumppania.
Ja toisaalta, naisen elämän vaarallisin mies on aina se oma mies, erityisesti silloin kun miehestä haluaa erota. Mitä kovempi tappelija se mies on, sitä vaarallisempi myös omalle naiselleen.
Koen turvallisemmaksi elämäni, kun itsellä on taistelutaitoja, en tarvitse miestä suojelijaksi ja osaan myös suojella itseäni mieheltäni tarvittaessa.
Haluatko tulla kokeilemaan taistelutaitojasi miehen kanssa tosielämään?
Tuosta tuli mieleen juttu kun nainen oli juoksuharrastaja ja hänen mieskaverinsa haastoi naisen juoksukilpailuun. Mies siis ei itse ollut urheilija. Nainen voitti helposti ja mies oli äimän käkenä. Joku videoi jutun ja laittoi someen.
Ja nyt mies uhoaa että olemalla mies hän pärjäsi vuosikymmeniä taistelulajeja harrastaneelle naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älykäs mies ei hakeudu fyysisiin tappeluihin ja tappeluihin joutuminen olisi pikemminkin turn off. Toki jos henkeni olisi uhattuna ja joku hyökkäisi kimppuuni olettaisin, että mies yrittää auttaa minua sen sijaan, että juoksee karkuun.
Missäs helvetin pumpulissa sää oot eläny kun et ymmärrä maailman olevan täynnä hulluja, jotka voi tulla haastaa riitaa ja vaikka lyödä saman tien ilman syytä. No hyvät sulle sinne maaseudulle, mutta täällä isoissa kaupungeissa meininki on eri.
Olen asunut 15 vuotta Lontoossa ja kertaakaan mieheni ei ole joutunut tappeluun vaikka yöelämässä säännöllisesti liikutaankin. Jos joku tulee haastaan riitaan niin mies pysyy rauhallisena, lähdetään pois tilanteesta tai pahimmassa tapauksessa kutsutaan turvamie
Siellä Lontoossa ei olekaan väkivaltaisen kallugeenin omaavia suomalaisia niin paljon kuten täällä. Ja mitä tulee turvamiehien ja poliisien paikan päälle kutsuun niin ei ne sekunnissa siihen ilmesty. Olette olleet hyvin onnekkaita. Täällä Suomessa voi saada turpaan ilman syytäkin.
Toki ikinä ei voi satavarmasti estää sitä, etteikö joku hyökkää päälle, mutta on se kyllä jännä juttu, että se on yleensä ne samat miehet, jotka joutuvat tappeluihin (ja mahdollisesti putkaan) yhä uudestaan ja uudestaan ja toiset taas eivät joudu ikinä...
Vierailija kirjoitti:
Tuosta tuli mieleen juttu kun nainen oli juoksuharrastaja ja hänen mieskaverinsa haastoi naisen juoksukilpailuun. Mies siis ei itse ollut urheilija. Nainen voitti helposti ja mies oli äimän käkenä. Joku videoi jutun ja laittoi someen.
Ja nyt mies uhoaa että olemalla mies hän pärjäsi vuosikymmeniä taistelulajeja harrastaneelle naiselle.
Ei siinä mitkään vuosikymmenet auta, kun nakkelen alle 70 kiloset pitkin seiniä.
Jos joku tulee haastamaan riitaa, hän on kyllä ennen sitä arvioinut kohteen itseään heikommaksi. Joten ei mies pysty puolustamaan, koska se hyökkääjä on isompi ja vahvempi.
Jos otat jännänaisen, niin sinun täytyy osata tapella hänen exiää vastaan ainakin kerran viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä mitkään vuosikymmenet auta, kun nakkelen alle 70 kiloset pitkin seiniä.
Menehän välillä päiväunille, pikkumies. Uhoamistasi pitää söpönä tasan äitisi, jos hänkään.
Mene ulos. Mene lenkille. Tapaa ystäviä. Lopeta palstailu ja gallupien tekeminen jo!
Vierailija kirjoitti:
Päivän höyrypää nousi estradille! Voi luoja näitä mandariinit-kainalossa "äijiä".
Vierailija kirjoitti:
Riippuu naisesta. Itse en usean vuosikymmenen taistelulajiharrastuksen jälkeen etsi miehestä suojelijaa (tai elättäjää), vaan tasavertaista kumppania.
Ja toisaalta, naisen elämän vaarallisin mies on aina se oma mies, erityisesti silloin kun miehestä haluaa erota. Mitä kovempi tappelija se mies on, sitä vaarallisempi myös omalle naiselleen.
Koen turvallisemmaksi elämäni, kun itsellä on taistelutaitoja, en tarvitse miestä suojelijaksi ja osaan myös suojella itseäni mieheltäni tarvittaessa.
Naiset on söpöjä kun ne kuvittelee olevansa uhkaavia 🤭
Vierailija kirjoitti:
Itse menin kerran väliin, kun ex-mieheni kimppuun hyökättiin kadulla ja sain ajettua hyökkääjän pois. Ex-mieheni eikä kukaan muukaan mies ei ole koskaan suojellut minua väkivallalta.
You go girl! 😍
tIETYSTI Näggeriä kuonoon jos ahistelee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivän höyrypää nousi estradille! Voi luoja näitä mandariinit-kainalossa "äijiä".
20v kokemusta kouluttajana. Sparreissa aina sama lopputulos.
Nainen juokse tai käy huonosti. Älkää antako naisille tyhmiä ideoita.
"Eli kannattaa ottaa ulkomaalainen mies, jolla ei ole kallugeenejä. Minimoi vaaran tulla mukiloiduksi."
Yhtä lailla ne suomalaiset naisetkin tappelee. Liuotinnisteily vielä nostaa naisten testoja. Olemmehan maailman väkivaltaisinta ja empatiakyvytöntä kansaa. Ei kantsis sortuu yleistämään vain miehiä 😘
Riippuu piireistä ja porukoista, missä pariskunta liikkuu.
Huumeet, doping-aineet, hormonit, ihmiskauppa luovat väkivaltatilanteita.
Alfaurokset, luonnevikaiset, isottelijat, ääriliikkeisiin kuuluvat, vainoharhaiset ja kiusatut voivat olla väkivallalle alttiit. Kuin myös vartijat poliisit ja sotilaat.
Kun sanat loppuu, nyrkit puhuu.
Ei tarvitse, eikä normaali ihminen joudu koskaan tuollaiseen tilanteeseen.
Olisiko mitenkään mahdollista lopettaa tuollainen juntti käytös?
Laita sinäkin rys sä lähteitä noille väittämille.