Paljonko sinulla on henkilökohtaista velkaa/luottoa tms. jos asuntolainaa ei lasketa?
Paljonko sinulla on henkilökohtaista velkaa, luottoa tms. jos asuntolainaa ei lasketa? Ikäsi?
Kommentit (34)
Autolaina noin 3000 ja luottokorttia höylätty sellaiset 200€
Ei yhtään. Asuntolainastakin enää rippeet. 😃 Olen jo vähentänyt työntekoa. Ihanaa! Arvostan vapaa-aikaa paljon enemmän kuin mitään materiaa.
0 euroa, visakin plussalla 15 euroa. Mutta visaa vinguttelen tietyissä tilanteissa, makselen nopeasti pois. Olen toki ollut asuntovelallinen, osamaksuvelallinen, remonttivelallinen, luottokorttivelallinen jne, ihan suunnitelmallisesti kaikki. Eli maksukykyäkin oli niihin. Nyt huoletonta velatonta elämää, säästöineen.
Olisiko vähän vajaa 600 € korotonta osamaksua läppäristä. Ajattelin että parempi maksaa näin ja laitoin sitten vähän enemmän rahastoihin.
Luottokortilla ostin tonnin lomamatkan, kun siinä tulee samalla vakutuus. En kuitenkaan luottoa käytä vaan rahat on jo tilillä.
36 v. ja tällä hetkellä luottokorttivelkaa on 1800 euroa ja opintolainaa jäljellä 200 euroa. Luottokortin maksan parista seuraavasta palkasta pois ja opintolainan viimeinen erä menee maksuun kesäkuussa.
Luottokortilla 600e velka, muuten velaton, ei edes sitä asuntolainaa. 43v.
Ei ole velkaa. Käytän kyllä ainoastaan luottokorttia mutta maksan laskun aina kokonaisuudessaan pois kuukausittain.
Ei lainoja, paitsi asuntolaina 135000€, maksettu kun olen 60😂
0e, kaikki velatonta, asunto, mökki ja auto. Oon kyllä huono säästämään että siinä vois tsempata.
N38
0e
Asuntolainaa 17 000e
Rahoitusvstiketta 3 800e