Jos nainen on kaunis mutta pukeutunut sivistyneesti, kokeeko tälläinen nainen ahdistelua elämässään?
Sanotaan että on erittäin kaunis kasvoista, mutta pukeutunut täysin sivistyneesti esim löysät vaatteet jotka peittää ihon täysin ja kurveja ei näy, niin saako tälläinenkin nainen kokea elämänsä aikana ahdistelua?
Kommentit (225)
Tietenkin häntä ahdistellaan. Jos ahdistelu olisi naisten vaatetuksesta kiinni, ei muslimimaissa ahdisteltaisi naisia lainkaan.
Luultavasti kyllä. Onneksi itsellä ei ole tuota ongelmaa kun olen melko ruma.
Kaikkia ahdistellaan. Varsinkin teininä 24/7, mutta myös vanhempia naisia.tissejä kommentoidaan oli ne isot tai pienet jne.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkia ahdistellaan. Varsinkin teininä 24/7, mutta myös vanhempia naisia.tissejä kommentoidaan oli ne isot tai pienet jne.
ei todellakaan ahdistella.
Sanoisin, että vähemmän. Jostakin syystä kaunista naista ei uskalleta lähestyä, kuten "tusinakasvoa".
Kokemukseni on että hyvin vähän. Miehet osoittavat paljon kiinnostusta mutta 99% siitä kaikesta on asiallista. Yksikään mies ei ole yrittänyt tulla suoraan iholle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei todellakaan ahdistella.
Joskus se ahdistelu on sellaista jonka tajuaa vasta jälkikäteen. Esim äitini naapuri mies(kaveri) laittoi kätensä reidelleni, . Silloin sitä en tajunnut mutta nyt tajuan että meni yli. Ja olen nainen joka pukeutuu aina sivistyneesti.
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin, että vähemmän. Jostakin syystä kaunista naista ei uskalleta lähestyä, kuten "tusinakasvoa".
Kauniita naisia lähestytään aina. Siitä voi päätellä oman tason kun vastakkainen sukupuoli ei edes päälle katso
Vähemmän kuin jos on paljastavammat vaatteet, omalla kokemuksella.
Olin vuosia työpaikassa, jossa pukeutumiskoodiin kuului naisilla polvet peittävä hame, kernaasti jakkupuku.
Minua ahdisteltiin tästä huolimatta ja ahdistelijat olivat sekä ulkopuolisia että omia työtovereita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniita naisia lähestytään aina. Siitä voi päätellä oman tason kun vastakkainen sukupuoli ei edes päälle katso
Ei lähestytä. Nyt sekoitat ne "feikki" kauniit ja luonnonkauniit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniita lähestytään aina ja piste
Itse olen ollut kai kohtuullisen kaunis aina. Ei ole ahdisteltu ja jos jotain sen suuntaista on joskus ollutkin selkeästi sanottu ei on sen aina lopettanut. Toki huomiota olen saanut paljon vastakkaiselta sukupuolelta. Nykyisin tuntuu, että jo ihan kohteliaisuudet ja kehuminen koetaan häirinnäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniita lähestytään aina ja piste
Siihen tottuu kun kukaan ei lähesty. Joskus halusin olla hyvännäköinen mutta nykyään en välitä
Missä tilanteissa olette kokeneet ahdistelua? Ihan mielenkiinnosta, koska vaikka olen itse miesvaltaisella alalla (IT), niin en ole törmännyt. Toki joskus jotain yleistä kaksimielistä läppää tai pientä flirttiä, mutta ei mitään ahdistelua tai ulkonäön kommentointia.
Olen nuorehko, pitkähiuksinen ja treenattu, mutta pukeudun asiallisesti ihan jo asemastani johtuen.
Miehet siirtää kusipäägeenit pojilleen.
Naisten syyttely "kasvatuksesta" osoittaa, että kyseisen henkilön isä laiminlöi kasvatuksen kokonaan.
Lapsi on sekä isän että äidin vastuulla, mutta paskimmat miehet laiminlyövät omat poikansakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Valitettavasti. Se on ihan sama, mitkä vaatteet sulla on päällä. Sika on aina sika.
Nämä siat ovat naisten kasvattamia.
Kyllä sillä isälläkin on vastuu lapsesta, et vain vain syyllistää naista
Ihmisten elämä on niin turhaa draamaa ettei jaksa. Siksi olen ryhtynyt erakoksi ja pysyn mahdollisimman kaukana ihmisistä.
T. Erakko
Täällä yks ruma ja saan olla rauhassa 😃
Kyllä. Valitettavasti. Se on ihan sama, mitkä vaatteet sulla on päällä. Sika on aina sika.