Avokki ei uskalla olla kotona alasti
En voi ymmärtää, että vaikka olemme tunteneet toisemme ja asuneet yhdessä jo vuosia, avokki edelleen häpeilee liikkua kotona alasti. Mistä se voi johtua? Meillä on ihan normaalilämmintäkin, eikä naapurin ikkunoita ole lähellä. En myöskään ole sitä tyyppiä, joka alkaa heti käpälöimään. Toki avokilla on ihan nätti kroppa, joten sitä mielellään katselisikin, mutta ei tässä ole siitä kyse. Itse liikun nakuna aivan estottomasti ympäri asuntoa. Kyllä kotona pitäisi voida rentoutua, eikä aina peitellä itseään. En ymmärrä.
Kommentit (92)
Paskaa on jokaisen perse täynnä
ihminen on kuitenkin paskageneraattori ja vain hiekkapillusta ei tuu eritteitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syy on varmaan se, että kaikki on nykyään seksualisoitu. Nainen kokee olevansa seksiobjekti kotonakin.
Tässä varmaan perää. Vaimo on kerran sanonut, että hän ei tykkää kun häntä katson alastomana. Siitä on oppinut tätä välttelemään.
Onpas omituinen vaimo! Minä taas rakastan olla mieheni katseen kohteena alasti ja vaatteissa. Hän katsoo minua aina lempeän rakastuneesti. Koko tämän 49 vuoden yhdessäolon ajan. Nyt on ryppyjä ja arpia iholla, se ei tee rumaksi.
Kaksi vanhaa luumua ihailee toistensa ryppyjä. Just joo 🙄
Sitä kutsutaan rakkaudeksi. Toivottavasti sinäkin kohtaat sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä äsken alasti kahvia nauttiessa levitin pakaroita ja painoin pyllynnappulan ikkunaan. Naapurin mies katsoi ja hetken päästä ilmestyi k yr pä ikkunaruutuun ja kasseja pyöritteli siinä. Ai että kun tekee nannaa. Näin meillä maalla.
1. Minkälaiset peräpukamat pyllynnappulan muodostuminen vaatii?
2. Miten etäseksi tekee nannaa, jos välissä on monta metriä ja monta ikkunalasia?
Ponnistamalla saan pyllynreiän ulkonemaan, sellainen vaaleanpunainen nappula tulee näkyviin. Ei enää kestä miehen käydä tällä iällä synnytysrasitusten jälkeen, mutta ikkunassa on kiva irstailla.
Vierailija kirjoitti:
Minä äsken alasti kahvia nauttiessa levitin pakaroita ja painoin pyllynnappulan ikkunaan. Naapurin mies katsoi ja hetken päästä ilmestyi k yr pä ikkunaruutuun ja kasseja pyöritteli siinä. Ai että kun tekee nannaa. Näin meillä maalla.
Ai Suomessa? Mä ihan luulin, että sä olet Hollannissa. Siellähän toi kuulemna on ihan jokapäiväistä.
Koska katsot ja himoitset kuitenkin niitä netin naisia. Ja niitä kadunvarsimainosten. Ei halua asettua sellaiseen mankeliin yhdeksi monista, kilpailemaan ja joutumaan pettymään jos et arvosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai Suomessa? Mä ihan luulin, että sä olet Hollannissa. Siellähän toi kuulemna on ihan jokapäiväistä.
Keski-Suomessa itäpuolella juhla mokkaa kuluttaen, pieni kunta niin en viitsi nimeltä mainita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keski-Suomessa itäpuolella juhla mokkaa kuluttaen, pieni kunta niin en viitsi nimeltä mainita.
Te itäsuomalaiset olette niin outoja ja pervoja. Ei me länsisuomalaiset olla tollasia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syy on varmaan se, että kaikki on nykyään seksualisoitu. Nainen kokee olevansa seksiobjekti kotonakin.
Tässä varmaan perää. Vaimo on kerran sanonut, että hän ei tykkää kun häntä katson alastomana. Siitä on oppinut tätä välttelemään.
Onpas omituinen vaimo! Minä taas rakastan olla mieheni katseen kohteena alasti ja vaatteissa. Hän katsoo minua aina lempeän rakastuneesti. Koko tämän 49 vuoden yhdessäolon ajan. Nyt on ryppyjä ja arpia iholla, se ei tee rumaksi.
Kaksi vanhaa luumua ihailee toistensa ryppyjä. Just joo 🙄
Sitä kutsutaan rakkaudeksi. Toivottavasti sinäkin kohtaat sen.
&nbs
EI, hyi hitto! En halua katsoa wanhaa alastonta äijää, enkä halua että sellainen tiirailisi muakaan. Pitäkää luumut tunkkinne.
Vierailija kirjoitti:
Tässäpä olisi apn vaimolle malliksi, vaatteet pois ja pyllyreikä ikkunaan. Olisiko ap iloinen?
Vierailija kirjoitti:
Parikin liivikommenttia. Jos tissit hölskyy ja sattuu normaali kotona kävely niin mitähän vaaka näyttää? Minun kumppanit kävelee ilman liivejä ongelmitta ja jopa seksissä ratsastaessa kun tissit hetkuu niin ei näytä sattuvan. Ihmettelin tätä mutta he on kyllä tosiaan normaalipainoisia olleet
M49
Suosittelen sivistämään itseäsi ihan faktalla muutun sijaan. Rintarauhaskudos voi painaa kaikkea väliltä 200g-2,5kg per rinta. Ylisuuret rinnat voivat siis yhteensä painaa jopa 5kg. Kuvittele tuohon rintakehällesi roikkumaan kudosten varassa 5kpl litran maitotölkkejä ja mieti uudestaan, että olisiko mukavan tuntuista hyppiä vaikka trampoliinilla?
Meillä ei olla alasti juuri koskaan. Itse en ole ollut koskaan muuten kuin suihkussa ja nukkuessa kesällä. Muuten on vaatteet päällä verkkarit ja t paita.
Ehkä on peräsuolen laskeumaa jos naapuri käy kylässäkin ikkunaleikkien lisäksi?