Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avokki ei uskalla olla kotona alasti

Vierailija
09.03.2024 |

En voi ymmärtää, että vaikka olemme tunteneet toisemme ja asuneet yhdessä jo vuosia, avokki edelleen häpeilee liikkua kotona alasti. Mistä se voi johtua? Meillä on ihan normaalilämmintäkin, eikä naapurin ikkunoita ole lähellä. En myöskään ole sitä tyyppiä, joka alkaa heti käpälöimään. Toki avokilla on ihan nätti kroppa, joten sitä mielellään katselisikin, mutta ei tässä ole siitä kyse. Itse liikun nakuna aivan estottomasti ympäri asuntoa. Kyllä kotona pitäisi voida rentoutua, eikä aina peitellä itseään. En ymmärrä.

Kommentit (92)

Vierailija
61/92 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parikin liivikommenttia. Jos tissit hölskyy ja sattuu normaali kotona kävely niin mitähän vaaka näyttää? Minun kumppanit kävelee ilman liivejä ongelmitta ja jopa seksissä ratsastaessa kun tissit hetkuu niin ei näytä sattuvan. Ihmettelin tätä mutta he on kyllä tosiaan normaalipainoisia olleet

M49

Täällä kommentoi valtaosin lihavat ihmiset kenellä on puutteellinen alapäähygienia. Nämä kulkee usein käsi kädessä, tulee hatumaa, hiivaa, hikoaa jne jne

Lihavilla ihmisillä on noita ongelmia peseytymisen, hygienian jne. kanssa. Kehohäpeä aiheuttaa tuollaista ja alastomuus on kauhistus, kun ei ole sujut ruumiinsa kanssa.

Vierailija
62/92 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parikin liivikommenttia. Jos tissit hölskyy ja sattuu normaali kotona kävely niin mitähän vaaka näyttää? Minun kumppanit kävelee ilman liivejä ongelmitta ja jopa seksissä ratsastaessa kun tissit hetkuu niin ei näytä sattuvan. Ihmettelin tätä mutta he on kyllä tosiaan normaalipainoisia olleet

M49

Täällä kommentoi valtaosin lihavat ihmiset kenellä on puutteellinen alapäähygienia. Nämä kulkee usein käsi kädessä, tulee hatumaa, hiivaa, hikoaa jne jne

Hyyyyyyyyi älä kerro enempää 🙊🙈

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/92 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseilevät kotona alasti pierevät hyh

Vierailija
64/92 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M49

No johan on kommentti. Eihän ylipainoisilla edes välttämättä ole isot rinnat, läski kasaantuu sinne, minne se on kenelläkin kasaantuakseen. Minulla taas on nuoresta asti olleet isot rinnat, jotka eivät laihduttamalla pienene tai lihomalla kasva. Sen sijaan läskiä kertyy vatsaan ja selkään. Eivät tunnu ikäviltä alastomana, vain juoksu hölskyttää inhottavasti vaikka laittaisi mitkä urheiluliivit. Siksi mieluummin hiihdän ja pyöräilen kävelyn lisäksi.

Vierailija
65/92 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti juuri pestykin pyllyjapillu on likainen jo hetkessä 

kuin epähygienistä 

Vierailija
66/92 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset on estoisia. Esimerkiksi Hollannissa näkee lasiseinäisiä taloja, joissa ihmiset liikkuu ilkosillaankin vapaasti. Suomessa en ole koskaan nähnyt vastaavaa.

Bordelleja

Vierailija
67/92 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän sohva haisee varmaan perseelle.

Vierailija
68/92 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M49

Lihavilla ihmisillä on noita ongelmia peseytymisen, hygienian jne. kanssa. Kehohäpeä aiheuttaa tuollaista ja alastomuus on kauhistus, kun ei ole sujut ruumiinsa kanssa.

Niin varmaan joku hoikka ihmisinen hyppelehtii kevyellä askeleella alastomana kotonaan. Itse en kestä nähdä kehoani saatika että joku muu näkee, pukeudun aina peittäviin ja väljiin vaatteisiin. Hautumista voi estää onneksi harsotaitoksilla nivusissa, mutta raadollista on kun ripulissa ripuli ohjautuu etuosastolle. Silloin tunnen olevani pohjalla, silti syön lisää herkkuja enkä jaksa liikkua. Kai se on koko ruhon mädännyttävä kunnes motivaatio herää :(

146kg - 158cm

Vierailija
69/92 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alastomissa vartaloissa ei ole mitään nättiä. Kuvottavan näköisiä. Lisäksi epähygieenistä olla alasti. 🤮

Vierailija
70/92 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sinulla ei ole kylmä. Naisilla on kylmä sellaisissa lämpöasteissa missä miehillä ei ole kylmä koska naisten keho toimii eri tavalla kuin miehen. Iho on ohuempi ja ei ole testoja liiemmin lämmittämässä ja virkistämässä verenkiertoa. 

Vierailija
71/92 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M49

No johan on kommentti. Eihän ylipainoisilla edes välttämättä ole isot rinnat, läski kasaantuu sinne, minne se on kenelläkin kasaantuakseen. Minulla taas on nuoresta asti olleet isot rinnat, jotka eivät laihduttamalla pienene tai lihomalla kasva. Sen sijaan läskiä kertyy vatsaan ja selkään. Eivät tunnu ikäviltä alastomana, vain juoksu hölskyttää inhottavasti vaikka laittaisi mitkä urheiluliivit. Siksi mieluummin hiihdän ja pyöräilen kävelyn lisäksi.

Eli sinun tissit sietää kuitenkin kävelyä kotona ilman liivien tukea, ei paha tilanne

Vierailija
72/92 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillekin on mieleen niin iskostunut alastomuuden kauhistelu ja skandalointi, vaikka ihmiskeho on mitä luonnollisin asia. Onnekkaita olette että ei ole ikkunanaapureita. Minä muutin nopealla aikataululla niin nyt on huono sijainti, toinen talo aivan edessä ja pakko verhoutua omassa kodissa ellei verhoja pidä kiinni. Sitten ei taas valo pääse sisään :(

OLETKO kuullut ikkuna-kalvosta, samantapaista kuin koulukirjat ennen päällystettiin ?

Vierailija
73/92 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syy on varmaan se, että kaikki on nykyään seksualisoitu. Nainen kokee olevansa seksiobjekti kotonakin.

Tässä varmaan perää. Vaimo on kerran sanonut, että hän ei tykkää kun häntä katson alastomana. Siitä on oppinut tätä välttelemään.

Onpas omituinen vaimo! Minä taas rakastan olla mieheni katseen kohteena alasti ja vaatteissa. Hän katsoo minua aina lempeän rakastuneesti. Koko tämän 49 vuoden yhdessäolon ajan. Nyt on ryppyjä ja arpia iholla, se ei tee rumaksi.

Vierailija
74/92 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin sinulla ei ole kylmä. Naisilla on kylmä sellaisissa lämpöasteissa missä miehillä ei ole kylmä koska naisten keho toimii eri tavalla kuin miehen. Iho on ohuempi ja ei ole testoja liiemmin lämmittämässä ja virkistämässä verenkiertoa. 

No jaa. Meillä mies palelee.

t. alasti kotona kesät talvet ja avannossa myös

Vierailija
75/92 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hän vaan ei koe tarpeelliseksi liikkua alasti. Itselle ei olisi mikään ongelma olla alasti, mutta en koe tarvetta olla ilman vaatteita. Voin hyvin siirtyä suihkun ja makkarin välin alasti.

Niinpä. Ja esim. saunan jälkeen vilvoitella alasti hetken tai alasti ollessa föönätä hiukset tms, mutta en todellakaan halua makoilla sohvalla tai istua ruokapöydässä alasti.

Vierailija
76/92 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kammottaa ajatellakin asuntoa, missä kaikki sohvat, tuolit ja jakkarat on perseen hajuisia. Voisi sitä edes alushousuja pitää, vaikka se kuinka veisi kiveksiltä ja peeeeenikseltä vapauden.

Vierailija
77/92 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä äsken alasti kahvia nauttiessa levitin pakaroita ja painoin pyllynnappulan ikkunaan. Naapurin mies katsoi ja hetken päästä ilmestyi k yr pä ikkunaruutuun ja kasseja pyöritteli siinä. Ai että kun tekee nannaa. Näin meillä maalla.

Vierailija
78/92 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syy on varmaan se, että kaikki on nykyään seksualisoitu. Nainen kokee olevansa seksiobjekti kotonakin.

Tässä varmaan perää. Vaimo on kerran sanonut, että hän ei tykkää kun häntä katson alastomana. Siitä on oppinut tätä välttelemään.

Onpas omituinen vaimo! Minä taas rakastan olla mieheni katseen kohteena alasti ja vaatteissa. Hän katsoo minua aina lempeän rakastuneesti. Koko tämän 49 vuoden yhdessäolon ajan. Nyt on ryppyjä ja arpia iholla, se ei tee rumaksi.

Kaksi vanhaa luumua ihailee toistensa ryppyjä. Just joo 🙄

Vierailija
79/92 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä äsken alasti kahvia nauttiessa levitin pakaroita ja painoin pyllynnappulan ikkunaan. Naapurin mies katsoi ja hetken päästä ilmestyi k yr pä ikkunaruutuun ja kasseja pyöritteli siinä. Ai että kun tekee nannaa. Näin meillä maalla.

1. Minkälaiset peräpukamat pyllynnappulan muodostuminen vaatii?

2. Miten etäseksi tekee nannaa, jos välissä on monta metriä ja monta ikkunalasia?

Vierailija
80/92 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa. Korpimetsot 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi