Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avokki ei uskalla olla kotona alasti

Vierailija
09.03.2024 |

En voi ymmärtää, että vaikka olemme tunteneet toisemme ja asuneet yhdessä jo vuosia, avokki edelleen häpeilee liikkua kotona alasti. Mistä se voi johtua? Meillä on ihan normaalilämmintäkin, eikä naapurin ikkunoita ole lähellä. En myöskään ole sitä tyyppiä, joka alkaa heti käpälöimään. Toki avokilla on ihan nätti kroppa, joten sitä mielellään katselisikin, mutta ei tässä ole siitä kyse. Itse liikun nakuna aivan estottomasti ympäri asuntoa. Kyllä kotona pitäisi voida rentoutua, eikä aina peitellä itseään. En ymmärrä.

Kommentit (92)

Vierailija
41/92 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseentuoksuinenkoti

Vierailija
42/92 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epähygienistä 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/92 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syy on varmaan se, että kaikki on nykyään seksualisoitu. Nainen kokee olevansa seksiobjekti kotonakin.

Tässä varmaan perää. Vaimo on kerran sanonut, että hän ei tykkää kun häntä katson alastomana. Siitä on oppinut tätä välttelemään.

Vierailija
44/92 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen nykyään sinkku nainen , ollut naimisissa kolme kertaa ja sen lisäksi vielä pari kertaa avoliitossa. En ole koskaan viihtynyt alasti, päinvastoin, olen vaatehullu. Tykkään pukeutua, omistan valtavan määrän kenkiä ja vaatteita ja ne on osa mun persoonallisuutta. Niillä viestin muille siitä kuka olen, millä mielellä olen, ja mistä pidän. Alasti en ole kuin pesulla, jopa yöasuni on tarkkaan valittu, mielialan ja vuodenajan mukaan.

Huh! Ymmärrän sinkkuutesi. Oma ihanteeni on luonnollinen nainen, joka on sinut sen kanssa mitä luoja on suonut. En kritisoi, kukin tyylillään.

Mitä sä mun sinkkuudesta muka ymmärrät? Lottoan, että et mitään.

Vierailija
45/92 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka likaiset pyllyt teillä on kun alastomuus kotona pelottaa, joku kirjoitti että hyi kun kävelee ja istuu alasti. Valuuko kävellessäkin ja kakkakikkareita ropisee? :D

Käyttäkää alapesusuihkua. Minä aina sillä pesaisen ja pyllypyyhkeet erikseen millä kuivaan (toinen puoli pimpi lle, toinen pyllylle). Joku varmaan tästäkin pillastuu. Mutta onko sinulla suihkupyyhkeessä pyllylle pyhitetty kohta? Monella pillastujalla ei, minulla on. Tuolilla käytän istuinalustaa jos ei ole vaatteita tai sitten vain pikkuhousut jalkaan.

Vierailija
46/92 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka likaiset pyllyt teillä on kun alastomuus kotona pelottaa, joku kirjoitti että hyi kun kävelee ja istuu alasti. Valuuko kävellessäkin ja kakkakikkareita ropisee? :D

Käyttäkää alapesusuihkua. Minä aina sillä pesaisen ja pyllypyyhkeet erikseen millä kuivaan (toinen puoli pimpi lle, toinen pyllylle). Joku varmaan tästäkin pillastuu. Mutta onko sinulla suihkupyyhkeessä pyllylle pyhitetty kohta? Monella pillastujalla ei, minulla on. Tuolilla käytän istuinalustaa jos ei ole vaatteita tai sitten vain pikkuhousut jalkaan.

Unelma, puhdas pilllu ja pylly alastomana kotona. Onko miestä?

Vierailija
47/92 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika harvalla tuollainen onnistuisi. Todellisuus on ihan toista. Välillä kun laitan miehen boksereita pesuun, ovat niin ruskeat sisältä, että mieli tekisi vain jollain ottimilla niihin koskea. Jos siis nakuna kulkisi, tämä kaikki olisi sohvilla ja tuoleissa ja sitä kautta vaikka käsissä ruokapöydässä. Ei!

Vierailija
48/92 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen nykyään sinkku nainen , ollut naimisissa kolme kertaa ja sen lisäksi vielä pari kertaa avoliitossa. En ole koskaan viihtynyt alasti, päinvastoin, olen vaatehullu. Tykkään pukeutua, omistan valtavan määrän kenkiä ja vaatteita ja ne on osa mun persoonallisuutta. Niillä viestin muille siitä kuka olen, millä mielellä olen, ja mistä pidän. Alasti en ole kuin pesulla, jopa yöasuni on tarkkaan valittu, mielialan ja vuodenajan mukaan.

Huh! Ymmärrän sinkkuutesi. Oma ihanteeni on luonnollinen nainen, joka on sinut sen kanssa mitä luoja on suonut. En kritisoi, kukin tyylillään.

Mitä sä mun sinkkuudesta muka ymmärrät? Lottoan, että et mitään.

Onnittelut täyspotista! ;)

Vierailija
49/92 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset on estoisia. Esimerkiksi Hollannissa näkee lasiseinäisiä taloja, joissa ihmiset liikkuu ilkosillaankin vapaasti. Suomessa en ole koskaan nähnyt vastaavaa.

Vierailija
50/92 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perseentuoksuinenkoti

Kääntäisin katseen intiimihygieniaan, jos koti alkaa haista perseelle kun otat housut pois. Senkin likakaivopylly.

Vierailija
51/92 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonekalut tuntuvat paljasta ihoa vasten kovilta, kylmiltä, karheilta, liiskaantuvat ihoon kiinni yms.

Normaalissa huoneenlämmössä on viileää ilman vaatetusta.

Hygienia on huonompaa ilman vaatetusta. Huonekalut eivät ole yhtä puhtaita kuin pestyt vaatteet iholla.

Alastomana ihminen myös levittää hikeään, irtoavaa ihosolukkoa ja muitakin eritteitä huonekaluille.

Vaatteet suojaavat naarmuilta, lialta ym.

Vierailija
52/92 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset on estoisia. Esimerkiksi Hollannissa näkee lasiseinäisiä taloja, joissa ihmiset liikkuu ilkosillaankin vapaasti. Suomessa en ole koskaan nähnyt vastaavaa.

No muuta Hollantiin, jos haluat hillua munasillasi ja nähdä myös naapurin munat.

Vierailija
53/92 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika harvalla tuollainen onnistuisi. Todellisuus on ihan toista. Välillä kun laitan miehen boksereita pesuun, ovat niin ruskeat sisältä, että mieli tekisi vain jollain ottimilla niihin koskea. Jos siis nakuna kulkisi, tämä kaikki olisi sohvilla ja tuoleissa ja sitä kautta vaikka käsissä ruokapöydässä. Ei!

Jestas, eikö miehesi siis edes pyyhi, ainakaan kunnolla? Jos pyyhkii/pesee ja kakkaa valuu silti, kannattaa suunnata lääkärin vastaanotolle. Ehkä on jotakin pukamien kielekkeitä aukon ulkopuolella..

Eikö tuo haittaa esim. seksiä valtavasti, jos toisella on kakkaa pyllyssä?

Vierailija
54/92 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisistä irtoaa koko ajan myös hilsettä, rasvaa ja karvoja. Sukupuolielimet erittää eritteitä ja jokaisesta pissallakäynnistäkin jää osa ihoon kiinni, pyyhkimisestä ja ravistamisesta huolimatta. Normaalisti nämä tarttuvat vastteisiin, jotka likaantuvat ja laitetasn pesuun. Nudisteilla kaikki nämä tarttuvat huonekaluihin ja ropisevat matoille.

Vierailija
55/92 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävelet ja istuskelet kotona alasti? Missähän kunnossa teidän sohvat ja muut tuolit on? Toivottavasti teillä ei käy vieraita. 

Ulostetahroja vähän vain kankaisilla sohvilla. Pierun syövyttämiä haaleampia läiskiä siellä täällä. Jotain..kellertäviä tippoja, kuivuneita myöskin kangasaohvalla :( syytän kissaani!! 

Vierailija
56/92 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisistä irtoaa koko ajan myös hilsettä, rasvaa ja karvoja. Sukupuolielimet erittää eritteitä ja jokaisesta pissallakäynnistäkin jää osa ihoon kiinni, pyyhkimisestä ja ravistamisesta huolimatta. Normaalisti nämä tarttuvat vastteisiin, jotka likaantuvat ja laitetasn pesuun. Nudisteilla kaikki nämä tarttuvat huonekaluihin ja ropisevat matoille.

Pyyhkeet, pyllynaluset ja alushousut voi myös pestä. Ja pyllyn, niin ei ropise mitään o.O

Vierailija
57/92 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä porsasta sä oikein miehenäsi siedät? Ei osaa eses persettään siivota!

Vierailija
58/92 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikin liivikommenttia. Jos tissit hölskyy ja sattuu normaali kotona kävely niin mitähän vaaka näyttää? Minun kumppanit kävelee ilman liivejä ongelmitta ja jopa seksissä ratsastaessa kun tissit hetkuu niin ei näytä sattuvan. Ihmettelin tätä mutta he on kyllä tosiaan normaalipainoisia olleet

M49

Vierailija
59/92 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ole edes yksin ikinä täysin alasti, vähintään pikkuhousut oltava suojaamassa huonekaluja. Ja kyllä, pesetdyn säännöllisesti, mutta vaihdan joka päivä pikkaritkin kiin miten voisin käyttää samaa sohvaa vuosikaudet, jos intiimialueet hinkkaavat sitä jatkuvasti. Nukun kyllä alasti, koska lakanat on helppo pestä.

Vierailija
60/92 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parikin liivikommenttia. Jos tissit hölskyy ja sattuu normaali kotona kävely niin mitähän vaaka näyttää? Minun kumppanit kävelee ilman liivejä ongelmitta ja jopa seksissä ratsastaessa kun tissit hetkuu niin ei näytä sattuvan. Ihmettelin tätä mutta he on kyllä tosiaan normaalipainoisia olleet

M49

Täällä kommentoi valtaosin lihavat ihmiset kenellä on puutteellinen alapäähygienia. Nämä kulkee usein käsi kädessä, tulee hatumaa, hiivaa, hikoaa jne jne

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän