Avokki ei uskalla olla kotona alasti
En voi ymmärtää, että vaikka olemme tunteneet toisemme ja asuneet yhdessä jo vuosia, avokki edelleen häpeilee liikkua kotona alasti. Mistä se voi johtua? Meillä on ihan normaalilämmintäkin, eikä naapurin ikkunoita ole lähellä. En myöskään ole sitä tyyppiä, joka alkaa heti käpälöimään. Toki avokilla on ihan nätti kroppa, joten sitä mielellään katselisikin, mutta ei tässä ole siitä kyse. Itse liikun nakuna aivan estottomasti ympäri asuntoa. Kyllä kotona pitäisi voida rentoutua, eikä aina peitellä itseään. En ymmärrä.
Kommentit (92)
Hyi helvetti sentään, kuinka rähmässä, rääpässä ja paskassa on kaikki huonekalut tollasessa kodissa??? Hyi yrjö 🤯🤢
Ap:llä on perseeltä haiseva sohva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä pitäisi kulkea kotona alasti?
Miksi ihmeessä kotona tarvitsisi käyttää vaatteita?
Koska 1) ilman vaatteita sohvaan ja tuoleihin jää eritteitä todennäköisemmin 2) lemmikki sylissä alastomana ollessa ei tunnu oikealta 3) saan siitä lemmikistä allergisia oireita jos se on paljasta ihoa vasten kovin paljon 4) kylmä 5) jos tulee tulipalo, niin pakenen mieluummin vaatteet päällä kuin alasti 6) yllätysvieraat 7) en jaksa riisua ja pukea moneen kertaan kun poistun ulko-ovesta vähintään 3 kertaa päivässä 8) kokkaillessa rasvaroiskeet paljaalle iholle tuntuu ikävältä 9) rintoihin sattuu ilman rintsikoita helposti 10) mukavat vaatteet tuntuu mukavilta päällä
Siinä muutama syy miksi itse pidän vaatteita kotonakin.
Vierailija kirjoitti:
Puolisosi ei ole nudisti, sinä olet. Eikö tämä tullut esille jo seurusteluvaiheessa.
Eikös nudismi ole sitä, että halutaan näkyä toisille alasti. Kotona alasti liikkuminen on eri asia.
Ihan normaalia olla alasti omassa kodissaan. Itse olen tottunut asiaan, joten en edes ajattele olevani alasti. Kerran laitoin verhoja tankoon kiinni, kun huomasin ulkona joukon miehiä tuijottavan minua. Siinä vaiheessa tajusin, että minulla ei ole vaatteita päällä.
Nukun aina alasti. Harmittaa kun kumppani ei suostu siihen.
Just ollut täällä, ja mediassa, puhetta viivapilluista ja siitä, että monella naisella ei ole sellaista, vaan sellainen tursotin, josta roikkuu vaikka ja mitä. Sellaistako pitäisi pitkin tuoleja ja sohvia rääpätä ja sitten kutsua vieraita kylään, istumaan sille sillinhajuiselle sohvalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä pitäisi kulkea kotona alasti?
Miksi ihmeessä kotona tarvitsisi käyttää vaatteita?
Koska 1) ilman vaatteita sohvaan ja tuoleihin jää eritteitä todennäköisemmin 2) lemmikki sylissä alastomana ollessa ei tunnu oikealta 3) saan siitä lemmikistä allergisia oireita jos se on paljasta ihoa vasten kovin paljon 4) kylmä 5) jos tulee tulipalo, niin pakenen mieluummin vaatteet päällä kuin alasti 6) yllätysvieraat 7) en jaksa riisua ja pukea moneen kertaan kun poistun ulko-ovesta vähintään 3 kertaa päivässä 8) kokkaillessa rasvaroiskeet paljaalle iholle tuntuu ikävältä 9) rintoihin sattuu ilman rintsikoita helposti 10) mukavat vaatteet tuntuu mukavilta päällä
Siinä muutama syy miksi itse pidän vaatteita kotonakin.
Hyvä lista, enpä ole tullut ajatelleeksikaan monia näistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki eivät pidä alastomuudesta
Eköhän se liity häpeään omasta kropasta. Kukaan nainen ei ole siihen täysin tyytyväinen
Olet väärässä. Olen ollut aina tyytyväinen. En kuitenkaan kulje alasti kuin pesulle mennessä. Ei sen enempää mieskään.
Hyhyh aina kyllä jotain vaatettaa päällä
voi olla ohutta ja pientä ja läpinäkyvääkin mutta ilman vaatetta on kyllä ikävä olo
Syy on varmaan se, että kaikki on nykyään seksualisoitu. Nainen kokee olevansa seksiobjekti kotonakin.
Vierailija kirjoitti:
Just ollut täällä, ja mediassa, puhetta viivapilluista ja siitä, että monella naisella ei ole sellaista, vaan sellainen tursotin, josta roikkuu vaikka ja mitä. Sellaistako pitäisi pitkin tuoleja ja sohvia rääpätä ja sitten kutsua vieraita kylään, istumaan sille sillinhajuiselle sohvalle?
Ulompana äijien värkit roikkuu!
Isäntä leimailee huonekaluja 🤣🤣🤣🤢🤮🤮
Mä olen nykyään sinkku nainen , ollut naimisissa kolme kertaa ja sen lisäksi vielä pari kertaa avoliitossa. En ole koskaan viihtynyt alasti, päinvastoin, olen vaatehullu. Tykkään pukeutua, omistan valtavan määrän kenkiä ja vaatteita ja ne on osa mun persoonallisuutta. Niillä viestin muille siitä kuka olen, millä mielellä olen, ja mistä pidän. Alasti en ole kuin pesulla, jopa yöasuni on tarkkaan valittu, mielialan ja vuodenajan mukaan.
Jokainen on varmasti joskus unohtanut rannekellon päiväksi kotiin.
Meillä on toisinpäin! Mies on älyttömän kaino ja luikkii suihkuun tosi nopeasti, minä taas mielelläni kulkisin ilman vaatteita esim pukeutumisen yhteydessä vaikka hakemassa pyykkitelineeltä jotain. Mies ahdistuu ajatuksestakin, enkä usko että hän on koskaan ollut tässä talossa edes alusvaatteisillaan missään muualla kuin makkarissa.
Eli mä väittäisin kyseessä olevan synnynnäinen ominaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen nykyään sinkku nainen , ollut naimisissa kolme kertaa ja sen lisäksi vielä pari kertaa avoliitossa. En ole koskaan viihtynyt alasti, päinvastoin, olen vaatehullu. Tykkään pukeutua, omistan valtavan määrän kenkiä ja vaatteita ja ne on osa mun persoonallisuutta. Niillä viestin muille siitä kuka olen, millä mielellä olen, ja mistä pidän. Alasti en ole kuin pesulla, jopa yöasuni on tarkkaan valittu, mielialan ja vuodenajan mukaan.
Huh! Ymmärrän sinkkuutesi. Oma ihanteeni on luonnollinen nainen, joka on sinut sen kanssa mitä luoja on suonut. En kritisoi, kukin tyylillään.
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalia olla alasti omassa kodissaan. Itse olen tottunut asiaan, joten en edes ajattele olevani alasti. Kerran laitoin verhoja tankoon kiinni, kun huomasin ulkona joukon miehiä tuijottavan minua. Siinä vaiheessa tajusin, että minulla ei ole vaatteita päällä.
Siinä vaiheessa vasta huomasit, uskotaan. Ei ollut lainkaan tarkoitus näyttäytyä alasti.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on toisinpäin! Mies on älyttömän kaino ja luikkii suihkuun tosi nopeasti, minä taas mielelläni kulkisin ilman vaatteita esim pukeutumisen yhteydessä vaikka hakemassa pyykkitelineeltä jotain. Mies ahdistuu ajatuksestakin, enkä usko että hän on koskaan ollut tässä talossa edes alusvaatteisillaan missään muualla kuin makkarissa.
Eli mä väittäisin kyseessä olevan synnynnäinen ominaisuus.
Tai sitten kotikasvatuksen tulos, kun mies on ollut lapsi. Onko siinä perheessä ollut alastomuus tabu?
Ja istua paljaalla perseellä joka paikkaan ?