Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ettekö ymmärrä, että hallituksen leikkaukset SATUTTAVAT IHMISIÄ?

Vierailija
08.03.2024 |

Tuet ajetaan alas. Milläs me sitten elämme? Nämä leikkaukset SATUTTAVAT IHMISIÄ!

Kommentit (207)

Vierailija
61/207 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö ÄÄNESTÄJÄT YMMÄRTÄNEET,  te äänestitte VÄÄRÄÄ  PUILUETTA  viime Eduskunta vaaleissa. 

Kokoomuksen perustuksen kivijalka on :

Köyhät kyykkyyn.

Valta ja lisää varallisuutta Öky-rikkaille.

Vierailija
62/207 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leikkaukset on tottakai ikäviä, mutta jos rahaa vain ei ole, niin sitä ei ole. Vain supertyhmä rahoittaa jokapäiväistä kulutustaan lainoilla. Valtio ei tässä eroa kotitaloudesta mitenkään.

ahkeruudesta verotetaan jo nyt melko jyrkällä progressiolla - vieläkö pitäisi ottaa enemmän?

Nykyiset päättäjät ja heidän kannattajansa ovat sairaalloisen kateellisia edelliselle. He saivat aikaan muutakin kuin tuhoa, eivätkä kumarrelleet suuryrityksiä. 

Niillä mailla, joilla on suuryrityksiä, ei olekaan näin kusinen tilanne, koska ne työllistävät ja heiltä saa verotuloja jaettavaksi tarvitseville.

Mistä ihmeestä te valittajat   luulette sitä rahaa tulevan valtiolle????? Vastatkaa olkaa hyvät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/207 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdit maataloustuet ja puolustusvoimat.

Vierailija
64/207 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaukset on tottakai ikäviä, mutta jos rahaa vain ei ole, niin sitä ei ole. Vain supertyhmä rahoittaa jokapäiväistä kulutustaan lainoilla. Valtio ei tässä eroa kotitaloudesta mitenkään.

ahkeruudesta verotetaan jo nyt melko jyrkällä progressiolla - vieläkö pitäisi ottaa enemmän?

Nykyiset päättäjät ja heidän kannattajansa ovat sairaalloisen kateellisia edelliselle. He saivat aikaan muutakin kuin tuhoa, eivätkä kumarrelleet suuryrityksiä. 

Niillä mailla, joilla on suuryrityksiä, ei olekaan näin kusinen tilanne, koska ne työllistävät ja heiltä saa verotuloja jaettavaksi tarvitseville.

Mistä ihmeestä te valittajat   luulette sitä rahaa tulevan valtiolle????? Vastatkaa olkaa hyvät.

Taas joku persu puoluetoimistolta anelemassa neuvoja valtiontalouden hoitoon kun omat kyvyt ei riitä.

Vierailija
65/207 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene töihin. Et voi loputtomiin käydä minun kukkarollani.

Mieluummin annat Orpolle ja rikkaille kukkarostasi? Itse en ymmärrä sitä näkökulmaa, että annetaan lisää rikkaille, heillä kun on jo ennestään. On todellakin järkevämpää antaa heille, joilla ei ole. Oma palkkani on alle 3 tonnia, mutta mieluummin maksan elantoa heille, joilla työtä ei ole. Olen ollut 3 vuotta työttömänä valmistumisen jälkeen, hakenut silloin aivan kaikkia töitä kokonpanijasta ja pakkaajasta siivoojaan ja tietysti oman alani hommia ym. Tuhansia työhakemuksia ilman tulosta. Sitten sain töitä aivan muuta kautta, kuin työpaikkailmoituksen kautta hakemalla. Kannatan vahvasti yhteiskuntaa, jossa ihmisistä pidetään huolta silloin kun he eivät halustaan huolimatta pääse töihin. Silloin tilanne ei ole yksilön oma valinta.

Vierailija
66/207 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taikaseinästä tiätysti

Vierailija
67/207 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin annat Orpolle ja rikkaille kukkarostasi? Itse en ymmärrä sitä näkökulmaa, että annetaan lisää rikkaille, heillä kun on jo ennestään. On todellakin järkevämpää antaa heille, joilla ei ole. Oma palkkani on alle 3 tonnia, mutta mieluummin maksan elantoa heille, joilla työtä ei ole. Olen ollut 3 vuotta työttömänä valmistumisen jälkeen, hakenut silloin aivan kaikkia töitä kokonpanijasta ja pakkaajasta siivoojaan ja tietysti oman alani hommia ym. Tuhansia työhakemuksia ilman tulosta. Sitten sain töitä aivan muuta kautta, kuin työpaikkailmoituksen kautta hakemalla. Kannatan vahvasti yhteiskuntaa, jossa ihmisistä pidetään huolta silloin kun he eivät halustaan huolimatta pääse töihin. Silloin tilanne ei ole yksilön oma valinta.

Minä en halua antaa omia rahojani kellekkään

Vierailija
68/207 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekö ÄÄNESTÄJÄT YMMÄRTÄNEET,  te äänestitte VÄÄRÄÄ  PUILUETTA  viime Eduskunta vaaleissa. 

Kokoomuksen perustuksen kivijalka on :

Köyhät kyykkyyn.

Valta ja lisää varallisuutta Öky-rikkaille.

Palkansaajat eivät käsittäneet, että Kokoomus ottaa heiltä omiin taskuinsa. Rikkaat rikastuu. Palkansaaja kuvittelee, että kokoomus haluaa palkansaajien rikastuvan.

Mikä vitsi :D

Vierailija
69/207 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten sanottu, suomalainen on niin katkera että maksaa 1000 euroa ettei naapuri saa 10 euroa. 

Ei ihme että moni lähtee tästä kuspäitten keosta ihmisten ilmoille muualle maailmaan.

Vierailija
70/207 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katson itseni rikkaaksi Suomen mittapuulla. MITEN minulle ANNETAAN? Huom se että palkastani ryöstetään VÄHEMMÄN kuin ennen, EI OLE ANTAMISTA.

Vierailija
71/207 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaikki nämä leikkaukset ja kuritukset pakko tehdä yhdellä kertaa ja kohdistaa kaikkein heikoimmassa asemassa oleviin?

Vierailija
72/207 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallituksen on pakko leikata koska suomen talous on oikeasti ihan surkeassa jamassa, jos emme leikkaa niin haluatteko että eu puuttuu suomen tilanteeseen ja se leikkaa tukia ja palkkoja sitten vielä reilummin?

Vierailija
73/207 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta koska täällä ei voi valita haluaako antaa rahansa aktiiviselle työnhakijalle vai passiiviselle lusmuilijalle, niin ei tässä oikein muutakaan voi tehdä kuin leikata kaikilta.

Vierailija
74/207 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei poliittisten lakkojen rajoittaminen satuta kuin AY-liikettä ja. Ay-liikkeen ruhtinaita.

Vierailija
75/207 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoinkin leikataan itähelsinkiläisiltä. Hienoa! Loppuvat Kelan maksamat lomamatkat ja ylimääräisen touhurahan syytäminen.

Vierailija
76/207 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä

Verot eivät ole omaa rahaa. Veroilla ylläpidetään palveluja myös sinulle. Myös sinua autetaan jos joudut henk.koht. liriin työttömyyden vuoksi.Onnettomuudet, sairaanhoito, vanhustenhoito (sinäkin olet joku päivä vanhus)  jne. oma koulutuksesi, oma päivähoitosi, lasten synnytykset, tiverkot, bussit, raideliikenne, maanpuolustus jne. jokaikinen kansalainen on syntymästään asti saanut julkisia palveluja, joista myös maksetaan veroina.

Vierailija
77/207 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kaikki nämä leikkaukset ja kuritukset pakko tehdä yhdellä kertaa ja kohdistaa kaikkein heikoimmassa asemassa oleviin?

On ja kuten kuvista näkyy, niin meitä se vaan naurattaa :D

Ollaan vähän pimahtaneita, koska nautimme muiden ahdingosta

T. Purra

Vierailija
78/207 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin myös niille jotka jää tulevaisuudessa työttömäksi. 

Vierailija
79/207 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten sanottu, suomalainen on niin katkera että maksaa 1000 euroa ettei naapuri saa 10 euroa. 

Ei ihme että moni lähtee tästä kuspäitten keosta ihmisten ilmoille muualle maailmaan.

Tämä on niin totta. No, purrivat nyt omaa nilkkaansa.

Vierailija
80/207 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallituksen on pakko leikata koska suomen talous on oikeasti ihan surkeassa jamassa, jos emme leikkaa niin haluatteko että eu puuttuu suomen tilanteeseen ja se leikkaa tukia ja palkkoja sitten vielä reilummin?

Jos on varaa jakaa 50 miljoonan euron eduskunnan joululahjarahoja, laskea oluen hintaa tai laittaa 5 miljardia ratakiskoihin, niin talous ei todellakaan ole silloin surkeassa jamassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän