Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei tee enää kotitöitä

Vierailija
08.03.2024 |

Onko muille käynyt niin, että kun elitte miehen kanssa kaksin, niin mies osallistui kotitöihin oma-aloitteisesti? Mutta kun lapsia tuli, niin mies pikkuhiljaa lopetti kotitöiden tekemisen?

Meillä tilanne nyt se, että kaikki kotityöt ovat minun vastuullani. Mies ei edes roskapussia vie pyytämättä, ja vaikka pyytäisin, niin kieltäytyy.

Olen yrittänyt ottaa puheeksi, että mielestäni ei ole reilua, että kaikki kotityöt ovat minun vastuullani. Tähän mies vain naljailee että miten sä nyt et muka enää saa kotitöitä tehtyä, onko sulla joku ongelma. Ei ota kuuleviin korviinsa, jos sanon että aikaisemmin ei ollut tällaista ongelmaa, koska hän aikaisemmin osallistui.

Olen sanonut miehelle, että olisi reilua, että laittaisi käyttämänsä astiat tiskikoneeseen. Hän ratkaisi ongelman siten, ettei enää syö kotona.

Muutaman kerran sanoin, että jos laittaa roskia roskikseen ja se tulee täyteen, niin sitten vie roskapussin roskakatokseen. Tämän ratkaisi siten, että miehen vessassa on nyt haiseva, lattialle pursuileva roskis koska vie roskansa sinne. Tästä kun kysyin, niin selitti jotain että hän vie roskat kalenterin mukaan eikä nyt kalenterissa ole merkintää.

Käydään siis molemmat töissä. Minulla on lyhyempien työpäivien vuoksi ollut päävastuu lapsista ja nyt sitten kaikista kotitöistäkin.

Mielestäni mies näkee aikamoista vaivaa vältelläkseen kotitöitä esim. noiden tiskien ja roskien kohdalla. Ja vähän nuo ihme perustelut mietityttää, että oisko hällä jotain alkavaa mielenterveysongelmaa? Kun myöskään omasta hygieniastaan mies ei enää oikein huolehdi, käy max kerran viikossa suihkussa ja vaihtaa silloin puhtaat vaatteet..

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis vallannut asuntonne mielivaltaisesti ja kuvittelet että miehesi on käskyläisesi?

 

Makaat av palstalla, sotket lapsiesi kanssa , joita et ole edes kasvattanut ja miehesi hyppii pillisi mukaan ja nöyränä siivoaa papaskanne, vaikka itse makaat miestä enemmän kotona?

Vierailija
42/58 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset eivät ole kotona edes päivittäin ja kotinne on läävä?

 

Ihana suominainen taas

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun ukkos on teinikapinallinen. Vapauta se luontoon.

Uudet verkot vesille ap.

 

Tsemii!

Vierailija
44/58 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika!

Sika röhkäisee ja vie tuhkatkin pesästä lähtiessään. 

Vierailija
45/58 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyödyttömälle äijälle pitää näyttää ovea.

Luiskaan!

Vierailija
46/58 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset eivät ole kotona edes päivittäin ja kotinne on läävä?

 

Ihana suominainen taas

Läävältä kuulosti vain miehen vessa. Ja se ei liene mitenkään apn vika saati yleisesti suominaisten vika että mies ei kykene siivoamaan edes yhtä vessaa kun nainen hoitaa kaiken muun. 

Onko suomimiehet noin huonossa kunnossa ja laiskoja että roskapussin vienti on ylitsepääsemättömän rankkaa heille. Naisilta odottavat kuitenkin kaikkien normi kotitöiden tekoa työn ja lastenhoidon ohessa. 

On ne suomimiehet hirveitä lokkeja ja vielä kehuvat sillä tässä ketjussa itse! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/58 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä, että se kerjää lähtöpassia se äijä. Ehkä on jo päättänyt lähteä.

Vierailija
48/58 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vollotan paskapalstalla, antakaa huomioo"

 

Montako tuntia netissä ja somessa menee viikossa, ap? Ja ennen kaikkea nykyämmä joka ei huomaa kun lapsi itkee kun puhelin itsellään kädessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/58 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapset eivät ole kotona edes päivittäin ja kotinne on läävä?

 

Ihana suominainen taas

Läävältä kuulosti vain miehen vessa. Ja se ei liene mitenkään apn vika saati yleisesti suominaisten vika että mies ei kykene siivoamaan edes yhtä vessaa kun nainen hoitaa kaiken muun. 

Onko suomimiehet noin huonossa kunnossa ja laiskoja että roskapussin vienti on ylitsepääsemättömän rankkaa heille. Naisilta odottavat kuitenkin kaikkien normi kotitöiden tekoa työn ja lastenhoidon ohessa. 

On ne suomimiehet hirveitä lokkeja ja vielä kehuvat sillä tässä ketjussa itse! 

 

 

 

Oletko ikinä käynyt yhdenkään nykynaisen sinkkuasunnossa?

 

Paskalääviä kaiķki

Vierailija
50/58 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Vollotan paskapalstalla, antakaa huomioo"

 

Montako tuntia netissä ja somessa menee viikossa, ap? Ja ennen kaikkea nykyämmä joka ei huomaa kun lapsi itkee kun puhelin itsellään kädessä?

Mies murjottaa kännykkää selaillen, eikä tee mitään lasten ja kodin hyväksi. Kapinoi kuten räkänokkaeemi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/58 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäminäminä ja someaika 

 

 

Tämänkin aloituksen sijaan olisit voinut olla lastesi kanssa 

Vierailija
52/58 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap puhuu paskaa et sais miehet näyttää taas kusipäiltä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/58 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies tekee miehen työt ja nainen naisen työt. Miehen töihin kuuluu vaihtaa autoon renkaat kaksi kertaa vuodessa sekä putsata terassi, auto ja vene. Loput ovat naisten töitä.

Tuommoiset toksiset menneisyyteen jämähtäneet miehet huomaavat pian olevansa kokonaan ulkona perheestä.

Vierailija
54/58 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap puhuu paskaa et sais miehet näyttää taas kusipäiltä

Miehet hoitavat sen ihan itse. Sinäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/58 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös kotityöt ole naisten hommia? Miehet takoo ja naiset kutoo eh?

Oletko jäänyt vajaaksi?

Onhan se. Ei kannata riidellä ihmisen kanssa, jolla ei vaan ole kykyä ymmärtää.

Vierailija
56/58 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on seurausta siitä, ettet anna enää pillua. Happy?

Vierailija
57/58 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on seurausta siitä, ettet anna enää pillua. Happy?

Happyt tulee sitten kun vetelys lähtee omaan kämppäänsä.

Vierailija
58/58 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seisooko sillä edes?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän