Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytätkö poolopaitaa? Millaisissa asuissa?

Vierailija
11.12.2024 |

Poolopaita on lämmin ja mukava. Tämän lisäksi arvostan itse myös tyylikkyyttä, pukeutumista joka myös näyttää hyvältä. En ole käyttänyt pooloja sitten lapsuuden. Millaisissa asuissa poolopaita olisi tyylikäs naisilla?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanläheisen värinen poolopusero ja samaa sävyä mutta tummempi bleiseri. Mustat suorat housut tai puolihame.

Vierailija
2/24 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poolo ihan sellaisenaan vaikka farkkujen kanssa. Kaulakoru poolokauluksen ympärille eikä siten että ketju nousee kauluksen alta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aina pitää ajatella ulkonäköä? Miksi ei ole tarpeeksi että vaate on mukava ja lämmin?

Vierailija
4/24 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pooloa pelatessa

Vierailija
5/24 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nytkin mulla on Slim fit neulemekko polviin asti, vakosamettileggarit ja alla poolotrikoopaita. Kaikki mustaa. Päivän työasu, Chelsea nilkkurit.

Vierailija
6/24 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän poolopaitaa vain meidän homokokoontumissa. Jos olen "junassa" jossain keskellä, niin poolopaidan kaulus hiertää melkein yhtä ihanasti kuin hiertää kalu anustani.

Vierailija
7/24 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vuosikausiin nähnyt kenelläkään poolopuseoa,  vieläkö niitä myydään.

Vierailija
8/24 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poolopusero on klassikko! Rohkeasti kokeilemaan.

Vierailija
9/24 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

8, kysymys ei ollut sulle ja kaltaisillesi. Lue aloitus.

10/24 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, en voi pitää mitään, joka puristaa kaulaa. Hupparin vetoketjuakin pitää vähän avata, kun laitan takin päälle, ettei ahdista 

Vierailija
11/24 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä! Mun kropan mallille ei sovi korkeat kaulukset.

Vierailija
12/24 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pooloa pelatessa

Itse en pelaa pooloa, mutta pidän poolopaitaa Volkswagen Poloa ajaessani tai sen kyydissä ollessani.

Vierailija
13/24 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pooloa pelatessa

Itse en pelaa pooloa, mutta pidän poolopaitaa Volkswagen Poloa ajaessani tai sen kyydissä ollessani.

Sitä voi pitää myös Applen tuotteita lanseeratessa.

Vierailija
14/24 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi käyttää. Tulee paniikkikohtaus jos jotain on kaulan ympärillä tiukasti. Huivinkin laitan aina löyhästi, ja usein sekin pitää avata kokonaan kun tulee liian kuuma ja ahdistava olo kun kaula on peitetty.

Vierailija
15/24 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole vuosikausiin nähnyt kenelläkään poolopuseoa,  vieläkö niitä myydään.

En ole seurannut toisten vaatetusta, eikä itselläni vielä ole.  Mutta edellispäivänä katselin ja meinasin jo tilatakkin kaulan suojaamisen takia.  Halpojakin vielä ovat.

Vierailija
16/24 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän näin talvisin miltei aina poolopaitaa. Ihanaa kun kaula on lämpöisessä. Eikä ne mua ahdista ja kurista, toisaalta kaulani on myös, öh, miten tämän sanoisi, no pitkähkö ja ohut/normaali, jolloin harva poolokaulus puristaa tai ahdistaa.

Mulla on poolopaitoja beigenä, valkoisena, mustana, viininpunaisena. 

Käytän yleensä neuletakkien kanssa, liivien tai liivimekkojen kanssa, tai pelkästään mustien housujen, farkkujen, hameiden parina.

Lämmintä ja tyylikästä. 

Vierailija
17/24 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Kutittaa kaulaa, ja koska on iän myötä tullut leukaperien hamsteripussit ja kaksoisleuka, korostaa visuaalisesti niitä.

Vierailija
18/24 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen isorintainen, eivätkä suljetut kaulukset sovi minulle. 

19/24 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihailen 1970-luvun alun tyyliä, ja poolot kuuluvat siihen. Poolopusero ja sen kanssa kevyt neuletakki tai villamekko tai puolihame. Väreinä esim. beigeä, luonnonvalkoista, poltettua oranssia, sinapinkeltaista, havunvihreää, tummanruskeaa.

En itse pukeudu tuohon tyyliin enkä noihin väreihin, mutta jostain syystä tykkään siitä. Samaan aikakauteen kuuluivat myös romanttisen kauniit paitapuserot.

70-luvulla oli myös ihan karseaa muotia keinokuituisine retkuineen ja liian isoine kauluksineen. 

Vierailija
20/24 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei näytä hyvältä lyhytkaulaisella tai isorintaisella. Tekee aina vähän enemmän pötkön näköiseksi, jos on tämä ongelma jo valmiiksi, kannattaa pukea jotain muuta.