Käytätkö poolopaitaa? Millaisissa asuissa?
Poolopaita on lämmin ja mukava. Tämän lisäksi arvostan itse myös tyylikkyyttä, pukeutumista joka myös näyttää hyvältä. En ole käyttänyt pooloja sitten lapsuuden. Millaisissa asuissa poolopaita olisi tyylikäs naisilla?
Kommentit (24)
Poolo ihan sellaisenaan vaikka farkkujen kanssa. Kaulakoru poolokauluksen ympärille eikä siten että ketju nousee kauluksen alta.
Miksi aina pitää ajatella ulkonäköä? Miksi ei ole tarpeeksi että vaate on mukava ja lämmin?
No nytkin mulla on Slim fit neulemekko polviin asti, vakosamettileggarit ja alla poolotrikoopaita. Kaikki mustaa. Päivän työasu, Chelsea nilkkurit.
Käytän poolopaitaa vain meidän homokokoontumissa. Jos olen "junassa" jossain keskellä, niin poolopaidan kaulus hiertää melkein yhtä ihanasti kuin hiertää kalu anustani.
En ole vuosikausiin nähnyt kenelläkään poolopuseoa, vieläkö niitä myydään.
En, en voi pitää mitään, joka puristaa kaulaa. Hupparin vetoketjuakin pitää vähän avata, kun laitan takin päälle, ettei ahdista
Vierailija kirjoitti:
Pooloa pelatessa
Itse en pelaa pooloa, mutta pidän poolopaitaa Volkswagen Poloa ajaessani tai sen kyydissä ollessani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pooloa pelatessa
Itse en pelaa pooloa, mutta pidän poolopaitaa Volkswagen Poloa ajaessani tai sen kyydissä ollessani.
Sitä voi pitää myös Applen tuotteita lanseeratessa.
En voi käyttää. Tulee paniikkikohtaus jos jotain on kaulan ympärillä tiukasti. Huivinkin laitan aina löyhästi, ja usein sekin pitää avata kokonaan kun tulee liian kuuma ja ahdistava olo kun kaula on peitetty.
Vierailija kirjoitti:
En ole vuosikausiin nähnyt kenelläkään poolopuseoa, vieläkö niitä myydään.
En ole seurannut toisten vaatetusta, eikä itselläni vielä ole. Mutta edellispäivänä katselin ja meinasin jo tilatakkin kaulan suojaamisen takia. Halpojakin vielä ovat.
Mä pidän näin talvisin miltei aina poolopaitaa. Ihanaa kun kaula on lämpöisessä. Eikä ne mua ahdista ja kurista, toisaalta kaulani on myös, öh, miten tämän sanoisi, no pitkähkö ja ohut/normaali, jolloin harva poolokaulus puristaa tai ahdistaa.
Mulla on poolopaitoja beigenä, valkoisena, mustana, viininpunaisena.
Käytän yleensä neuletakkien kanssa, liivien tai liivimekkojen kanssa, tai pelkästään mustien housujen, farkkujen, hameiden parina.
Lämmintä ja tyylikästä.
En. Kutittaa kaulaa, ja koska on iän myötä tullut leukaperien hamsteripussit ja kaksoisleuka, korostaa visuaalisesti niitä.
Ihailen 1970-luvun alun tyyliä, ja poolot kuuluvat siihen. Poolopusero ja sen kanssa kevyt neuletakki tai villamekko tai puolihame. Väreinä esim. beigeä, luonnonvalkoista, poltettua oranssia, sinapinkeltaista, havunvihreää, tummanruskeaa.
En itse pukeudu tuohon tyyliin enkä noihin väreihin, mutta jostain syystä tykkään siitä. Samaan aikakauteen kuuluivat myös romanttisen kauniit paitapuserot.
70-luvulla oli myös ihan karseaa muotia keinokuituisine retkuineen ja liian isoine kauluksineen.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Tämä ei näytä hyvältä lyhytkaulaisella tai isorintaisella. Tekee aina vähän enemmän pötkön näköiseksi, jos on tämä ongelma jo valmiiksi, kannattaa pukea jotain muuta.
Maanläheisen värinen poolopusero ja samaa sävyä mutta tummempi bleiseri. Mustat suorat housut tai puolihame.