Mies ei tee enää kotitöitä
Onko muille käynyt niin, että kun elitte miehen kanssa kaksin, niin mies osallistui kotitöihin oma-aloitteisesti? Mutta kun lapsia tuli, niin mies pikkuhiljaa lopetti kotitöiden tekemisen?
Meillä tilanne nyt se, että kaikki kotityöt ovat minun vastuullani. Mies ei edes roskapussia vie pyytämättä, ja vaikka pyytäisin, niin kieltäytyy.
Olen yrittänyt ottaa puheeksi, että mielestäni ei ole reilua, että kaikki kotityöt ovat minun vastuullani. Tähän mies vain naljailee että miten sä nyt et muka enää saa kotitöitä tehtyä, onko sulla joku ongelma. Ei ota kuuleviin korviinsa, jos sanon että aikaisemmin ei ollut tällaista ongelmaa, koska hän aikaisemmin osallistui.
Olen sanonut miehelle, että olisi reilua, että laittaisi käyttämänsä astiat tiskikoneeseen. Hän ratkaisi ongelman siten, ettei enää syö kotona.
Muutaman kerran sanoin, että jos laittaa roskia roskikseen ja se tulee täyteen, niin sitten vie roskapussin roskakatokseen. Tämän ratkaisi siten, että miehen vessassa on nyt haiseva, lattialle pursuileva roskis koska vie roskansa sinne. Tästä kun kysyin, niin selitti jotain että hän vie roskat kalenterin mukaan eikä nyt kalenterissa ole merkintää.
Käydään siis molemmat töissä. Minulla on lyhyempien työpäivien vuoksi ollut päävastuu lapsista ja nyt sitten kaikista kotitöistäkin.
Mielestäni mies näkee aikamoista vaivaa vältelläkseen kotitöitä esim. noiden tiskien ja roskien kohdalla. Ja vähän nuo ihme perustelut mietityttää, että oisko hällä jotain alkavaa mielenterveysongelmaa? Kun myöskään omasta hygieniastaan mies ei enää oikein huolehdi, käy max kerran viikossa suihkussa ja vaihtaa silloin puhtaat vaatteet..
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies tekee miehen työt ja nainen naisen työt. Miehen töihin kuuluu vaihtaa autoon renkaat kaksi kertaa vuodessa sekä putsata terassi, auto ja vene. Loput ovat naisten töitä.
Jos toimitaan näin niin miehen tulee luovuttaa tilinsä naisen käyttöön. Nainen antaa harkintansa mukaan miehelle taskurahaa käyttöön jos perheen menoista jää ylimääräistä.
Ei nyt asuta Koreassa tai Japanissa. Suomessa yhteiseen sopimukseen kuuluu lisäksi että nainen maksaa 50% menoista.
Muista kertoa nuo sinun sopimusehdot naiselle ennen lapsen yritystä. Siis että naisen kuuluu hoitaa lapset ja koti ja silti maksaa puolet. Mies siis loisii täysillä parisuhteessa. Kerrot vaan reippaasti mielipiteesi ja etsit naisen joka haluaa samanlaisen parisuhteen kuin sinä…
Kyseessä on maan tapa eli sopimusehtoja ei tarvitse tavata ääneen. Näin se vaan Suomessa menee. Mies tekee miesten työt ja nainen naisten työt sekä menot pistetään puoliksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies tekee miehen työt ja nainen naisen työt. Miehen töihin kuuluu vaihtaa autoon renkaat kaksi kertaa vuodessa sekä putsata terassi, auto ja vene. Loput ovat naisten töitä.
Jos toimitaan näin niin miehen tulee luovuttaa tilinsä naisen käyttöön. Nainen antaa harkintansa mukaan miehelle taskurahaa käyttöön jos perheen menoista jää ylimääräistä.
Ei nyt asuta Koreassa tai Japanissa. Suomessa yhteiseen sopimukseen kuuluu lisäksi että nainen maksaa 50% menoista.
Muista kertoa nuo sinun sopimusehdot naiselle ennen lapsen yritystä. Siis että naisen kuuluu hoitaa lapset ja koti ja silti maksaa puolet. Mies siis loisii täysillä parisuhteessa. Kerrot vaan reippaasti mielipiteesi ja etsit naisen joka haluaa samanlaisen parisuhteen kuin sinä…
Kyseessä on maan tapa eli sopimusehtoja ei tarvitse tavata ääneen. Näin se vaan Suomessa menee. Mies tekee miesten työt ja nainen naisten työt sekä menot pistetään puoliksi.
Hahaha, tuollainen loismies olisi saanut kipakan potkun perseelle kahdelta edelliseltä ja yhdeltä seuraavallakin sukupolvelta. Jossain etelä-Pohjanmaan pimeissä kolkissa voi varmaan olla tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies tekee miehen työt ja nainen naisen työt. Miehen töihin kuuluu vaihtaa autoon renkaat kaksi kertaa vuodessa sekä putsata terassi, auto ja vene. Loput ovat naisten töitä.
Jos toimitaan näin niin miehen tulee luovuttaa tilinsä naisen käyttöön. Nainen antaa harkintansa mukaan miehelle taskurahaa käyttöön jos perheen menoista jää ylimääräistä.
Ei nyt asuta Koreassa tai Japanissa. Suomessa yhteiseen sopimukseen kuuluu lisäksi että nainen maksaa 50% menoista.
Muista kertoa nuo sinun sopimusehdot naiselle ennen lapsen yritystä. Siis että naisen kuuluu hoitaa lapset ja koti ja silti maksaa puolet. Mies siis loisii täysillä parisuhteessa. Kerrot vaan reippaasti mielipiteesi ja etsit naisen joka haluaa samanlaisen parisuhteen kuin sinä…
Kyseessä on maan tapa eli sopimusehtoja ei tarvitse tavata ääneen. Näin se vaan Suomessa menee. Mies tekee miesten työt ja nainen naisten työt sekä menot pistetään puoliksi.
Eli olet niin pelkuri ettet uskalla sanoa tuota etukäteen. Tiedät että juuri kukaan nainen ei suostu orjuuteen vapaaehtoisesti….. siksi yrität huijata ja valehdella. Surkea lokki.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei ole lapsia eikä muijaa. Saa olla omassa kodissa niin kuin haluaa. Kuka edes haluaa ottaa tuollaista nalkuttavaa maanvaivaa riesakseen. Jos joskus haluaisin vaimon ja lapset niin kyllä sen vaimon pitää koti ja lapset hoitaa. Niin se on aina ollut ja tulee olemaan.
Mies 46
Se aika tais mennä jo, että joku haluais tehdä sun ikäisen kanssa lapsia. Eihän sun siittiötkään enää liiku.
Minä käskin lähteä vetään tollaisen vetelän ukon.
Muutti sit pois.
Oikein tekee, kun ei kelpaa työn laatu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies tekee miehen työt ja nainen naisen työt. Miehen töihin kuuluu vaihtaa autoon renkaat kaksi kertaa vuodessa sekä putsata terassi, auto ja vene. Loput ovat naisten töitä.
Jos toimitaan näin niin miehen tulee luovuttaa tilinsä naisen käyttöön. Nainen antaa harkintansa mukaan miehelle taskurahaa käyttöön jos perheen menoista jää ylimääräistä.
Ei nyt asuta Koreassa tai Japanissa. Suomessa yhteiseen sopimukseen kuuluu lisäksi että nainen maksaa 50% menoista.
Muista kertoa nuo sinun sopimusehdot naiselle ennen lapsen yritystä. Siis että naisen kuuluu hoitaa lapset ja koti ja silti maksaa puolet. Mies siis loisii täysillä parisuhteessa. Kerrot vaan reippaasti mielipiteesi ja etsit naisen joka haluaa samanlaisen parisuhteen kuin sinä…
Kyseessä on maan tapa eli sopimusehtoja ei tarvitse tavata ääneen. Näin se vaan Suomessa menee. Mies tekee miesten työt ja nainen naisten työt sekä menot pistetään puoliksi.
Eli olet niin pelkuri ettet uskalla sanoa tuota etukäteen. Tiedät että juuri kukaan nainen ei suostu orjuuteen vapaaehtoisesti….. siksi yrität huijata ja valehdella. Surkea lokki.
Tää sopis Sohvi B:lle. Voisivat yhdessä muikistella ja raapia persettä sohvannurkassa ja vaatia toisiltaan rahaa. Bling bling.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies tekee miehen työt ja nainen naisen työt. Miehen töihin kuuluu vaihtaa autoon renkaat kaksi kertaa vuodessa sekä putsata terassi, auto ja vene. Loput ovat naisten töitä.
Jos toimitaan näin niin miehen tulee luovuttaa tilinsä naisen käyttöön. Nainen antaa harkintansa mukaan miehelle taskurahaa käyttöön jos perheen menoista jää ylimääräistä.
Ei nyt asuta Koreassa tai Japanissa. Suomessa yhteiseen sopimukseen kuuluu lisäksi että nainen maksaa 50% menoista.
Muista kertoa nuo sinun sopimusehdot naiselle ennen lapsen yritystä. Siis että naisen kuuluu hoitaa lapset ja koti ja silti maksaa puolet. Mies siis loisii täysillä parisuhteessa. Kerrot vaan reippaasti mielipiteesi ja etsit naisen joka haluaa samanlaisen parisuhteen kuin sinä…
Kyseessä on maan tapa eli sopimusehtoja ei tarvitse tavata ääneen. Näin se vaan Suomessa menee. Mies tekee miesten työt ja nainen naisten työt sekä menot pistetään puoliksi.
Annas kun arvaan että sinä olet niitä jotka syyttävät naisia miehen rahojen viejäksi ym. Ja samaan aikaan myönnät olevasi lokki naisen ajan suhteen. Ja kaikki pitäisi maksaa tasan mutta naisen pitäisi raataa kotitöissä sinunkin edestä. Surkea esitys.
Sinusta on ok että naisen pitäisi kohdella sinua kuin äidin lasta. Ja sitten ihmettelet kun naiset ei kiinnostu sinusta seksin merkeissä? Ihan vinkkinä että harvat naiset haaveilevat lasten kanssa touhuilusta. Ja jos käyttäydyt kotitöiden suhteen kuin lapsi niin…
Vierailija kirjoitti:
Eikös kotityöt ole naisten hommia? Miehet takoo ja naiset kutoo eh?
Oletko jäänyt vajaaksi?
Vierailija kirjoitti:
Oikein tekee, kun ei kelpaa työn laatu.
Murrosikäinen mies tekee oikein kun lähtee nykimään omaan uuteen huusholliinsa. Siellä saa olla roskien kans rauhassa
Kuvitteleeko joku nainen vieläkin, että se nalkutus toimii?
Ja se naisten oma live, love , laugh fenghhui siivousvaatimuksineen ja pampaheinäruukun siirtelyineen kerran viikossa?
Kuule ap onko tuolla mitään väliä mikä mielisairaus tai lorvikatari sillä miehelläsi on mutta jos kohtelee perhettä noin huonosti niin mitä saat suhteesta? Siis miksi olet sen kanssa suhteessa? Kysy siltä mieheltäsi että mitä hän mielestään antaa teidän perheelle ja parisuhteelle?
Tollanen äijä on kiviriippa ja pallo jalassa. Heitä mäkeen se. Noin minä tein vapaamatkustajalle. Talossa talon tavalla tai talosta ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies tekee miehen työt ja nainen naisen työt. Miehen töihin kuuluu vaihtaa autoon renkaat kaksi kertaa vuodessa sekä putsata terassi, auto ja vene. Loput ovat naisten töitä.
Jos toimitaan näin niin miehen tulee luovuttaa tilinsä naisen käyttöön. Nainen antaa harkintansa mukaan miehelle taskurahaa käyttöön jos perheen menoista jää ylimääräistä.
Ei nyt asuta Koreassa tai Japanissa. Suomessa yhteiseen sopimukseen kuuluu lisäksi että nainen maksaa 50% menoista.
Muista kertoa nuo sinun sopimusehdot naiselle ennen lapsen yritystä. Siis että naisen kuuluu hoitaa lapset ja koti ja silti maksaa puolet. Mies siis loisii täysillä parisuhteessa. Kerrot vaan reippaasti mielipiteesi ja etsit naisen joka haluaa samanlaisen parisuhteen kuin sinä…
Kyseessä on maan tapa eli sopimusehtoja ei tarvitse tavata ääneen. Näin se vaan Suomessa menee. Mies tekee miesten työt ja nainen naisten työt sekä menot pistetään puoliksi.
Höpö höpö, missähän todellisuudessa mahdat elää.
Kumpi teistä on neuroottinen sisustustyynyjen ja kevätverhojen suhteen?
Pitääkö Jeminan metrisen pehmokirahvin olla tietyssä asennossa lastenhuoneessa?
Niinpä
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei ole lapsia eikä muijaa. Saa olla omassa kodissa niin kuin haluaa. Kuka edes haluaa ottaa tuollaista nalkuttavaa maanvaivaa riesakseen. Jos joskus haluaisin vaimon ja lapset niin kyllä sen vaimon pitää koti ja lapset hoitaa. Niin se on aina ollut ja tulee olemaan.
Mies 46
samaa p askaa vuodesta toiseen
Kamala tilanne, mutta miehesi ei arvosta sinua eli ei myöskään rakasta. Mieti seuraava askeleesi. Mihin tarvitset tuollaista loisijaa?
Sehän käyttäytyy kuin teini se mies. Äippä siivoo
Muista kertoa nuo sinun sopimusehdot naiselle ennen lapsen yritystä. Siis että naisen kuuluu hoitaa lapset ja koti ja silti maksaa puolet. Mies siis loisii täysillä parisuhteessa. Kerrot vaan reippaasti mielipiteesi ja etsit naisen joka haluaa samanlaisen parisuhteen kuin sinä…