Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muuttumisleikki oli täysi katastrofi!

Vierailija
08.03.2024 |

Olen viisikymppinen hoikka, urheilullinen ja nuorekas nainen.

Minusta tehtiin lyhythiuksinen omituisiin tunikoihin pukeutuva täti.

Meikki oli naurettava. Vaalea puuteri, sipaus ripsaria ja suositus käyttää joka päivä huulipunaa, koska se piristää ikääntyvän naisen habitusta.

Pitkät hiukseni leikattiin, sitä suren kaikkein eniten. Onpa mukava näyttää vanhuksilta, vaikka eläkeikään on vielä melkein 20 vuotta.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tehtiin Lenita- kampauksinen erään naistenlehden muuttumisillassa.  Olin antanut muuten vapaat kädet, kunhan ei pyöreää rouvakampausta tule. Kaikki sitten kilvan kehuivat sitä runsasta kiharapalloa. Olin niin yli kuusikymppisen äitini näköinen, etten yhtään kuvaa ottanut muistoksi. Omissa toiveissa oli ollut nuorekas ja räväkkä lookki.

Vierailija
62/64 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän nyt asian vierestä, mutta vaikea olisi olla 50 täyttänyt, jos kuuntelisi ulkonäköohjeita tältä palstalta. Ihan kaikki hiusmallit, kaikki hiusvärit ovat väärin, rumia, naurettavia. Ei sovi mitkään vaatteet, jopa tuikitavalliset farkut ovat väärin ja naurettavia. Ei saa pukea tyköistuvaa eikä myöskään löysää, huh puistattaa. Alasti ei saisi näkyä edes kotona, paitsi EHKÄ yksin. Uimahallivaatetuskin on täällä määrätty tiettyjen säädösten mukaiseksi. Onneksi ei ole enää pakko/puolipakko tehdä mitään mikä ei huvita tällä ulkonäkösaralla. N54

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viisikymppinen ei ole mikään teini. Vai luuletko näyttävästi nuorelta. Hohhoijaa. Vanha nainen näyttää naurettavalta pitkätukkaisena.

Sinä olet naurettava.

Vierailija
64/64 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen muuttumisleikki ja missä sellaisia järjestetään? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä