Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettävätkö (lähes) kaikki lentäjät?

Vierailija
08.03.2024 |

Lentäjäketjuja täällä taannoin poistettiin, joten kysynpä nyt uudelleen. Kannattaako vilkuilla lentäjiä deittimielessä vai onko suurin osa pettäjiä? 

Kommentit (3364)

Vierailija
1901/3364 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä  . Myös perämiehet. Stuertit antaa myös kaikille .Kannattaa kysyä kymppikerhosta stuerteilta heti kun yläilmoihin päästy.

Kaikkihan tämän tietää.

Onko stuerteilla ja lentoemännillä vipinää? Ja pettämisiä? 

Ovatko lentoemännät kuumina myös stuertttihin? 

Käyvät! 

Vierailija
1902/3364 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan petä jos kotona parisuhteessa asiat hyvin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1903/3364 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on kyllä klassinen emävale. 

Vierailija
1904/3364 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä noin ajattele. Jos kotona rakkautta parisuhteessa niin miksi pettäisi? 

Vierailija
1905/3364 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi??

Vierailija
1906/3364 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle, eivät ole mitään pettäjiä, mutta eivät kyllä mitään erityisen helppoja saaliitakaan. Mut onnea matkaan, jos vielä kiinnostaa.

Vierailija
1907/3364 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain lentäjäfoorumilta luin aikoinaan, että Cathay Pacificilla matkustamohenkilökunnan tarjoamat suihinotot ohjaamossa kuuluvat normikuvioon/työsuhde-etuihin 

Vierailija
1908/3364 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettävät. Mä olin lentäjän salarakas, petti niin vaimoaan, kun minuakin, eli hänellä oli sitten vielä kolmaskin muija kierroksessa.

Vierailija
1909/3364 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa lentäjän kanssa. Hän lentää kaukolentoja lähes pelkästään, kotimaisella. En pelkää yhtään, että olisi uskoton. En ole pelännyt aiemminkaan (yhteistä taivalta lähes 30 vuotta) enkä myöskään selattuani tätä naurettavaa ketjua läpi. Älkää ihmiset uskoko kaikkea sontaa mitä täällä netissä ihmiset anonyymisti huutelevat. 

Vierailija
1910/3364 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettävät. Mä olin lentäjän salarakas, petti niin vaimoaan, kun minuakin, eli hänellä oli sitten vielä kolmaskin muija kierroksessa.

Yksittäistapauksia 

Vierailija
1911/3364 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattaa kuitenkin olla niin että jos vähän kokeilisi miltä tuo vieras tuntuu kun on siihen mahdollisuus.

Vierailija
1912/3364 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen naimisissa lentäjän kanssa. Hän lentää kaukolentoja lähes pelkästään, kotimaisella. En pelkää yhtään, että olisi uskoton. En ole pelännyt aiemminkaan (yhteistä taivalta lähes 30 vuotta) enkä myöskään selattuani tätä naurettavaa ketjua läpi. Älkää ihmiset uskoko kaikkea sontaa mitä täällä netissä ihmiset anonyymisti huutelevat. 

Kyllähän sen tosiaan toisesta aistisi ja huomaisi, jos pettäisi. 

Vierailija
1913/3364 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain lentäjäfoorumilta luin aikoinaan, että Cathay Pacificilla matkustamohenkilökunnan tarjoamat suihinotot ohjaamossa kuuluvat normikuvioon/työsuhde-etuihin 

Puppua. Miten siinä käytännössä edes mahtuisi? Ei millään. 

Vierailija
1914/3364 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon kyllä sinua. Täällä mukatietäjät tietäjät kaiken. 

Vierailija
1915/3364 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkuu

Vierailija
1916/3364 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tietenkään ammattiin liity , mutta lentäjillä tulee vaan vuodessa aika paljon hotelliöitä ulkomailla.

Olet hotellissa ja tapaat kauniita naisia esim aulabaarissa.

Se on ihan sama kuinka hyvin asiat on kotona ja kuinka kaunis vaimo siellä on.

Kyllä se tuntematon nainen baaritiskillä vaan näyttää eri tavalla viehättävältä.

Tiedät ettet tule tapaamaan naista enää ikinä ja kiinnijäämisen riski on olematon.

Monesti tilaisuus vaan tekee varkaan ja tulee vastustamaton halu kokeilla jotain uutta.

Enkä puhu nyt itsestäni, olen vaan sivusta seuranneena muutaman kerran nähnyt tälläistä.

Ja kuullut töissä työkavereilta.

Vierailija
1917/3364 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se tietenkään ammattiin liity , mutta lentäjillä tulee vaan vuodessa aika paljon hotelliöitä ulkomailla.

Olet hotellissa ja tapaat kauniita naisia esim aulabaarissa.

Se on ihan sama kuinka hyvin asiat on kotona ja kuinka kaunis vaimo siellä on.

Kyllä se tuntematon nainen baaritiskillä vaan näyttää eri tavalla viehättävältä.

Tiedät ettet tule tapaamaan naista enää ikinä ja kiinnijäämisen riski on olematon.

Monesti tilaisuus vaan tekee varkaan ja tulee vastustamaton halu kokeilla jotain uutta.

Enkä puhu nyt itsestäni, olen vaan sivusta seuranneena muutaman kerran nähnyt tälläistä.

Ja kuullut töissä työkavereilta.

Näinhän se on. Vahvimmilla moraali laittaa vastaan. 

Vierailija
1918/3364 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei petä, jos vaimolla on kiitorata, johon saa laskea.

Vierailija
1919/3364 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ehkä se on ohjaamon lepotila, missä kolmas lentäjä huilaa ja odottelee työvuoroaan. Se mitä siellä tehdään, tuskin kiinnostaa ketään.

Vierailija
1920/3364 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ehkä se on ohjaamon lepotila, missä kolmas lentäjä huilaa ja odottelee työvuoroaan. Se mitä siellä tehdään, tuskin kiinnostaa ketään.

Kyllä minua ainakin kiinnostaa, että mitä se kaunis kiinalaislentoemäntä oikein huuliltaan sormellaan pyyhki sen jälkeen kun palasi ohjaamosta vietyään lentäjille ateriansa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi