Pettävätkö (lähes) kaikki lentäjät?
Lentäjäketjuja täällä taannoin poistettiin, joten kysynpä nyt uudelleen. Kannattaako vilkuilla lentäjiä deittimielessä vai onko suurin osa pettäjiä?
Kommentit (3355)
Jokainen lentäjä on antanut vähintään kerran suihin ennenkuin Suomenlahti on ylitetty.
Vierailija kirjoitti:
Ei, lähes kaikki lentäjät eivät petä. Lentäjät ovat ammattilaisia, joilla on vastuu matkustajien turvallisuudesta, ja suurin osa heistä noudattaa korkeita eettisiä standardeja. Vaikka yksittäisiä poikkeustapauksia voi esiintyä, yleinen luottamus lentäjiin on perusteltua.
Ei ne siellä koneessa tietenkään muuta tee kuin lennä. Kohteessa kylläkin.
Ei kaikki vajoa surkean pettäjän tasolle. Joillakin ihmisillä on edelleen selkärankaa, mahdollisuuksista huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, lähes kaikki lentäjät eivät petä. Lentäjät ovat ammattilaisia, joilla on vastuu matkustajien turvallisuudesta, ja suurin osa heistä noudattaa korkeita eettisiä standardeja. Vaikka yksittäisiä poikkeustapauksia voi esiintyä, yleinen luottamus lentäjiin on perusteltua.
Ei ne siellä koneessa tietenkään muuta tee kuin lennä. Kohteessa kylläkin.
Alhainen näkemys ihmisistä, taidat itsekin kuulua niihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä lisää lentäjien puolisoita paikalla? Mun kihlattu aikoo hakea lentäjäksi. Alkaa kyllä vähän mietityttää koko homma kun täältä selviää, että kaikki pettävät sitten eukkojaan reissussa. Ei kuulosta yhtään kivalta.
Olisi kivaa kuulla rehellisiä ajatuksia ja kokemuksia!On pettäjiä ja on niitä jotka ei petä. Kuten missä tahansa ammatissa. Tiedän niitä jotka ovat asiansa sotkeneet ja niitä jotka eivät ole. Oma kokemus on, että ne jotka eivät ole nuorena saaneet naisten huomiota ovat sille alttiimpia statuksen nousun myötä. Kaikki eivät jaksa lähteä sotkemaan hyvää elämäänsä. Ehkä niillä jotka sotkevat ei ole kotona kaikki hyvin. Aiemmin myös pidemmillä reissuilla riski varmasti kasvanut, enää pidempiä reissuja tehdään vähemmän. Kaikki on yksilöllistä, ei voi yleistää.&nb
Täällä myös puoliso paikalla. Mä en haluaisi tietää, jos mieheni pettäisi. En vaan halua. Mieheni sanoo rakastavansa minua ja tunnen sen, se riittää. Voi olla, että panee sitten siellä hotelleissa nuorempia emoja, mutta minkä minä sille voin? En mitään. Eroa en kuitenkaan halua, joten hiljaa oltava
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki vajoa surkean pettäjän tasolle. Joillakin ihmisillä on edelleen selkärankaa, mahdollisuuksista huolimatta.
Tämä!
Täällä myös puoliso paikalla. Mä en haluaisi tietää, jos mieheni pettäisi. En vaan halua. Mieheni sanoo rakastavansa minua ja tunnen sen, se riittää. Voi olla, että panee sitten siellä hotelleissa nuorempia emoja, mutta minkä minä sille voin? En mitään. Eroa en kuitenkaan halua, joten hiljaa oltava.
Kuulostat lampaalta. Minä tosiaan haluaisin tietää niin saisin vapauteni. Ei tarvisi kärvistellä sellaisessa kulississa.
uskon biologiaan miehet jahtaavat aina naisia
Vierailija kirjoitti:
Täällä myös puoliso paikalla. Mä en haluaisi tietää, jos mieheni pettäisi. En vaan halua. Mieheni sanoo rakastavansa minua ja tunnen sen, se riittää. Voi olla, että panee sitten siellä hotelleissa nuorempia emoja, mutta minkä minä sille voin? En mitään. Eroa en kuitenkaan halua, joten hiljaa oltava.
Kuulostat lampaalta. Minä tosiaan haluaisin tietää niin saisin vapauteni. Ei tarvisi kärvistellä sellaisessa kulississa.
Voi olla, että kulissit ihan kivat. Mies tienaa sikahyvin ja on paljon poissa kotoa niin rouva voi sillä välin keksiä itselleen kaikkea kivaa hemmoteltavaa ja vaikka käydä miehen lentoeduilla vaikka pikkumatkallakin. Ei nyt erota kannata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla, että kulissit ihan kivat. Mies tienaa sikahyvin ja on paljon poissa kotoa niin rouva voi sillä välin keksiä itselleen kaikkea kivaa hemmoteltavaa ja vaikka käydä miehen lentoeduilla vaikka pikkumatkallakin. Ei nyt erota kannata.
Tiedän edut. Kaikki naiset eivät ole noin yksinkertaisia. Enpä haluaisi tuhlata arvokasta elämääni petturin kanssa, löydän muita hyviä miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin tahtoo jokainen lentäjän vaimo omastaan kuvitella. Totuus on usein tarua ihmeellisempää, valitettavasti. Nähnyt tämän niin monta kertaa. Eikä siinä tarvitse omaa elämää sotkea, kun ei toinen saa tietää.
Niin, kyllä sä varmasti tiedät paremmin mun asiani. Eli tiedoksi nyt kaikille, KAIKKI lentäjät pettävät, valitettavasti. Tässä on tämä looginen johtopäätös, kovalla kokemuksella ja varmalla tiedolla.
Kai p a n oreikä tietää mistä puhuu.
Jep, tämäkin naikkonen on jakanut innolla piirakkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin tahtoo jokainen lentäjän vaimo omastaan kuvitella. Totuus on usein tarua ihmeellisempää, valitettavasti. Nähnyt tämän niin monta kertaa. Eikä siinä tarvitse omaa elämää sotkea, kun ei toinen saa tietää.
Niin, kyllä sä varmasti tiedät paremmin mun asiani. Eli tiedoksi nyt kaikille, KAIKKI lentäjät pettävät, valitettavasti. Tässä on tämä looginen johtopäätös, kovalla kokemuksella ja varmalla tiedolla.
Kai p a n oreikä tietää mistä puhuu.
Jep, tämäkin naikkonen on jakanut innolla piirakkaansa.
Mun mies ehkä panee sua, mutta koskaan kelpuuttaisi vaimokseen tuollaista jakorasia vaimokseen. T. Se vaimo
Vierailija kirjoitti:
Kärvistellä kulississa?! :D
Mikäs tuossa nyt niin kaivelee?
Sanotaan että ei järvi soutamalla kulu
Mikäli näin, niin ei kai sitten samalla logiikalla se airokaan vai?
-Mynttinen-
Vierailija kirjoitti:
Tiedän edut. Kaikki naiset eivät ole noin yksinkertaisia. Enpä haluaisi tuhlata arvokasta elämääni petturin ka
Ymmärrät varmaan, että mikäli etsit itsellesi uskollista miestä, joudut ottamaan miehen, joka ei kenellekään muulle kelpaa?
Onkohan täällä itse lentäjiä ketään?
Työreissulla tapahtuu. Ja hyvin harvassa töissä pääsee pari miestä reissaamaan useamman, yleensä kauniin ja nuorehkon naisen kanssa ulkomaille ja kohteessa ei ole muuta tekemistä, kuin ns. levätä. Päälle niissä hotelleissa on myös muiden lentoyhtiöiden lentoemännät usein.
Sitten on vielä lentäjän status, joka on ehkä lääkärin jälkeen, eniten pikkuhousuja kostuttava ammatti.
Kauniita lentoemäntiä on yhtä paljon kuin tavallisen kansan joukossa, eli joka kymmenes on ihan ok. Pettäminen ei aina ole ulkonäöstä kiinni, pettää voi myös rumemman kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Työreissulla tapahtuu. Ja hyvin harvassa töissä pääsee pari miestä reissaamaan useamman, yleensä kauniin ja nuorehkon naisen kanssa ulkomaille ja kohteessa ei ole muuta tekemistä, kuin ns. levätä. Päälle niissä hotelleissa on myös muiden lentoyhtiöiden lentoemännät usein.
Sitten on vielä lentäjän status, joka on ehkä lääkärin jälkeen, eniten pikkuhousuja kostuttava ammatti.
Oletko kateellinen, mikset ryhtynyt lentäjäksi?
Ei taida olla lentäjiä täällä vauvalla kommentoimassa, vaimoja ja emoja kylläkin. :)