Pettävätkö (lähes) kaikki lentäjät?
Lentäjäketjuja täällä taannoin poistettiin, joten kysynpä nyt uudelleen. Kannattaako vilkuilla lentäjiä deittimielessä vai onko suurin osa pettäjiä?
Kommentit (3355)
Vierailija kirjoitti:
Useimmat varattuja, naimisissa ja perheellisiä ja silti yöpyvillä lennoilla tapahtuu ja se jää sinne, kukaan ei saa tietää ja lentäjän perhe-elämä jatkuu onnellisena. T. Emo
Huh, kuumaa 🔥
Menkää iskemään Tammiston Cittarista lentäjiä. Siellä niitä vilisee 3-4 raitaa hihassa.
Viimeks bongasin ei-niin-hyvännäköisen, mutta kyllä se raitahiha paikkaa virheet.
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä lisää lentäjien puolisoita paikalla? Mun kihlattu aikoo hakea lentäjäksi. Alkaa kyllä vähän mietityttää koko homma kun täältä selviää, että kaikki pettävät sitten eukkojaan reissussa. Ei kuulosta yhtään kivalta.
Olisi kivaa kuulla rehellisiä ajatuksia ja kokemuksia!
On pettäjiä ja on niitä jotka ei petä. Kuten missä tahansa ammatissa. Tiedän niitä jotka ovat asiansa sotkeneet ja niitä jotka eivät ole. Oma kokemus on, että ne jotka eivät ole nuorena saaneet naisten huomiota ovat sille alttiimpia statuksen nousun myötä. Kaikki eivät jaksa lähteä sotkemaan hyvää elämäänsä. Ehkä niillä jotka sotkevat ei ole kotona kaikki hyvin. Aiemmin myös pidemmillä reissuilla riski varmasti kasvanut, enää pidempiä reissuja tehdään vähemmän. Kaikki on yksilöllistä, ei voi yleistää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä lisää lentäjien puolisoita paikalla? Mun kihlattu aikoo hakea lentäjäksi. Alkaa kyllä vähän mietityttää koko homma kun täältä selviää, että kaikki pettävät sitten eukkojaan reissussa. Ei kuulosta yhtään kivalta.
Olisi kivaa kuulla rehellisiä ajatuksia ja kokemuksia!On pettäjiä ja on niitä jotka ei petä. Kuten missä tahansa ammatissa. Tiedän niitä jotka ovat asiansa sotkeneet ja niitä jotka eivät ole. Oma kokemus on, että ne jotka eivät ole nuorena saaneet naisten huomiota ovat sille alttiimpia statuksen nousun myötä. Kaikki eivät jaksa lähteä sotkemaan hyvää elämäänsä. Ehkä niillä jotka sotkevat ei ole kotona kaikki hyvin. Aiemmin myös pidemmillä reissuilla riski varmasti kasvanut, enää pidempiä reissuja tehdään vähemmän. Kaikki on yksilöllistä, ei voi yleistää.
Näin tahtoo jokainen lentäjän vaimo omastaan kuvitella. Totuus on usein tarua ihmeellisempää, valitettavasti. Nähnyt tämän niin monta kertaa. Eikä siinä tarvitse omaa elämää sotkea, kun ei toinen saa tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kivaa kuulla rehellisiä ajatuksia ja kokemuksia!On pettäjiä ja on niitä jotka ei petä. Kuten missä tahansa ammatissa. Tiedän niitä jotka ovat asiansa sotkeneet ja niitä jotka eivät ole. Oma kokemus on, että ne jotka eivät ole nuorena saaneet naisten huomiota ovat sille alttiimpia statuksen nousun myötä. Kaikki eivät jaksa lähteä sotkemaan hyvää elämäänsä. Ehkä niillä jotka sotkevat ei ole kotona kaikki hyvin. Aiemmin myös pidemmillä reissuilla riski varmasti kasvanut, enää pidempiä reissuja tehdään vähemmän. Kaikki on yksilöllistä, ei voi yleistää.
Finnairilla tietyt lentäjät lentävät vain kaukolentoja eli pidempiä yöpyviä, mm. minun mieheni. Luottamus edelleen 100%, vaikka tällaista tänne eksyin lukemaan. Osa varmasti pettää, mutta ei ne pelkät houkutukset vielä pettäjäksi tee, on täysin ihmisestä itsestään kiinni.
Haluaisinko tietää, jos mieheni panee jotain lentoemäntää jossain Bangkokissa tai Tokiossa? En tiedä, ehkä en edes haluaisi tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omasta kokemuksesta voin kertoa, että ihan tavallisia perheenisiä olivat useimmat lentäjät. Pidemmillä reissuilla kuitenkin useimmat pettivät, liekö nämä kilteimmät ja nörteimmät jääneet huomiotta naisilta nuoruudessaan. Monet myös naimisissa lentoemäntien kanssa ja silti pettivät jonkun toisen lentoemännän kanssa vaimoaan. Ei auttanut vaikka kotona odotti se oma kaunis vaimo. Varmasti ei moni vaimo uskonut juuri siitä omasta miehestään. Kai sitä haluaa aina uskoa ettei se oma mies. Kaikenlaista tuli nähtyä kun olin itse nuori ja kaunis sinkku. T. Entinen emo
Miksi entinen?
En itse jaksanut jatkuvaa reissutyötä. Muutenkin se maailma ei ollut itseä varten.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kivaa kuulla rehellisiä ajatuksia ja kokemuksia!
Heh, no aika turhaan niiltä puolisoilta kyselet. Yleisin vastaus on tietysti, että ei ne kaikki petä ja minulla ihan tavallinen puoliso. Kysy joltain nuorelta lentoemännältä mielummin, saat totuudenmukaisemman kuvan. Ihan tavallisia ne lentäjät päällepäin ovatkin, eivätkä mitään häntäheikkejä niin kuin joku tuolla ylempänä kirjoitti. Silti pettävät.
Näin tahtoo jokainen lentäjän vaimo omastaan kuvitella. Totuus on usein tarua ihmeellisempää, valitettavasti. Nähnyt tämän niin monta kertaa. Eikä siinä tarvitse omaa elämää sotkea, kun ei toinen saa tietää.
Niin, kyllä sä varmasti tiedät paremmin mun asiani. Eli tiedoksi nyt kaikille, KAIKKI lentäjät pettävät, valitettavasti. Tässä on tämä looginen johtopäätös, kovalla kokemuksella ja varmalla tiedolla.
Vierailija kirjoitti:
Niin, kyllä sä varmasti tiedät paremmin mun asiani. Eli tiedoksi nyt kaikille, KAIKKI lentäjät pettävät, valitettavasti. Tässä on tämä looginen johtopäätös, kovalla kokemuksella ja varmalla tiedolla.
Kai p a n oreikä tietää mistä puhuu.
Tilaisuus tekee varkaan sanoi mummuvainaa.
Ei ulospäin näy kuka on pettäjä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ulospäin näy kuka on pettäjä.
Mutta sisältäpäin näkee.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on siis pettäjiä kun tilaisuus tulee, sama missä ammatissa toimii.
Todellisuudessa eniten vieraissa käyvät juuri ihmiset (sekä miehet että naiset) joilla muutenkin on eniten vientiä ja tilaisuuksia: koulutetut, hyvässä asemassa, varakkaat jne ja myös lentäjät. Nämä ihmiset kokevat tämmöisen oikeudekseen, kuten minäkin.
Ei, lähes kaikki lentäjät eivät petä. Lentäjät ovat ammattilaisia, joilla on vastuu matkustajien turvallisuudesta, ja suurin osa heistä noudattaa korkeita eettisiä standardeja. Vaikka yksittäisiä poikkeustapauksia voi esiintyä, yleinen luottamus lentäjiin on perusteltua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sopiva nainen ui liiveihin niin kyllä siinä vaimo kotona Suomessa unohtuu.
T: siipiveikko
Tältä palstalta tuskin totuus selviää.
Lentäjää ei kenenkään kannata ottaa mieheksi. Riski on liian suuri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sopiva nainen ui liiveihin niin kyllä siinä vaimo kotona Suomessa unohtuu.
T: siipiveikko
Olisit ottanut paremman vaimon Veikko, niin ei tarvisi pyöriä vieraissa lakanoissa.
Ei se vielä lentäjästä pettäjää tee että vosuja kiinnostaa.