Pettävätkö (lähes) kaikki lentäjät?
Lentäjäketjuja täällä taannoin poistettiin, joten kysynpä nyt uudelleen. Kannattaako vilkuilla lentäjiä deittimielessä vai onko suurin osa pettäjiä?
Kommentit (3364)
Täällä kirjoittaa yksi lentäjän vaimo, en ole tänne aiemmin kirjoitellut. Mieheni kollegoita tunnen luonnollisesti useita, kymmeniä vähintään. Lentoemännän kanssa suhteessa on 4 tietämåäni lentäjää ja yksi eronnut. Selvästi suurin osa meistä vaimoista kuitenkin ei ole emoja eikä edes ilmailualalla. Minäkin olen mieheni kanssa ollut jo 25 vuottta ja seurusteltiin jo kun hänestä tuli lentäjä.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat vaimoksi, on sinun melkeinpä lähtökohtaisesti hyväksyttävä pettäminen, muutenhan sitten eroat jo ennen avioliittoa. Anteeksi vain, mutta miehet pettää.
Niin pettävät kyllä naisetkin. Yhdellä alfa -uroksella on helposti tusina eri hoitoja ja salasuhteita vuoden aikana (jos edes riittää) kun monella aikamiespojalla ei ole ensimmäistäkään. Kuinka moni näistä lentäjien, piirimyyjien, muusikoiden tm. hoidoista on oikeasti sinkkuja? Kalkyyli jossa miehet pettävät enemmän kuin naiset ei oikein pidä, kun otetaan huomioon se että miehillä vähemmistö hoitaa ison enemmistön yhden yön keikoista ja muista pettämisistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat vaimoksi, on sinun melkeinpä lähtökohtaisesti hyväksyttävä pettäminen, muutenhan sitten eroat jo ennen avioliittoa. Anteeksi vain, mutta miehet pettää.
Niin pettävät kyllä naisetkin. Yhdellä alfa -uroksella on helposti tusina eri hoitoja ja salasuhteita vuoden aikana (jos edes riittää) kun monella aikamiespojalla ei ole ensimmäistäkään. Kuinka moni näistä lentäjien, piirimyyjien, muusikoiden tm. hoidoista on oikeasti sinkkuja? Kalkyyli jossa miehet pettävät enemmän kuin naiset ei oikein pidä, kun otetaan huomioon se että miehillä vähemmistö hoitaa ison enemmistön yhden yön keikoista ja muista pettämisistä.
Samaa mieltä, mutta nauratti tuo piirimyyjä. Jokaisen naisen märkä uni?
Kyllä minä ainakin tykkään lentäjistä, montaa olen kokeillut. Taaskin lähdetään kauas ja matkalaukkuun eksyy leikkiasu jos toinenkin - niitä lentäjät eivät voi vastustaa.
t. Lentoemo
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä ainakin tykkään lentäjistä, montaa olen kokeillut. Taaskin lähdetään kauas ja matkalaukkuun eksyy leikkiasu jos toinenkin - niitä lentäjät eivät voi vastustaa.
t. Lentoemo
Muista tehdä sirkustemppuja, niistä varsinkin lentäjät tykkäävät.
Vierailija kirjoitti:
t. Lentoemo
Taas häpäiset ammattikuntasi mainetta, jos et edes itse ymmärrä. T. Yksi vaimo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän ilmiö tää muuten on että näillä menestyjillä / pettäjillä on hyvin usein aika tavalliset vaimot kotona?
Vieraissa käydään sit näiden super kauniiden ja hyväkroppaisten naisten kanssa.
Tämä totta! Jos miettii menestyjiä poliitikkoja, yritysjohtajia, kirurgeja, lentäjiä keitä tunnen tai tiedän niin vaimona ihan tavallisen oloinen nainen.
Tähän lienee monia syitä. Jos esim. lentoemokin pettää kumppaniaan lentäjän kanssa, ei haluta sitoutua avioliittomielessä pettäjään (vaikka itsekin sitä tekee), vaan vaimomateriaalia on luotettava, perheen kotona hoitava (kun itse matkoilla) ja fiksu, ajatteleva nainen. Monilla lentäjillä saattaa olla myös yliopistotutkinto ja kaipaavat vaimolta myös syvällisempää seuraa kuin nämä hotit, ehkä ei niin syvälliset emot.Lisäksi yhteiskunnassa arvostetaan näillä korkeamman statuksen om
Menestyvillä ihmisillä on ihan tavalliset puolisot, koska lähes kaikki muuttuvat ihan tavallisiksi, kun he vanhenevat ja kun on ollut naimisissa 20 vuotta, se vaimo ei vaan aina voi olla 25 vuotias. Se nyt on ihan selvää ettei 45 vuotias nainen ole yhtä hot kuin 26 vuotias lentoemäntä, joka on valittu sinne työhön osaksi ulkonäön takia.
Se mikä tässä sinun tekstissä ja monessa muussakin tekstissä usein tulee esille, on tämä kuvitelma, että yliopistokoulutus tekee ihmisestä jotenkin syvällisen. He ovat tietenkin aina jossain määrin älykkäitä, koska se vaati aina jonkun tason älykkyyden valmistua yliopistosta, mutta se ei tee heistä, jotka eivät käyneet automaattisesti vähä älyisiä, eikä todellakaan näistä valmistuneista syvällisiä.
Ihmisiä, jotka eivät ole käyneet tai valmistuneet yliopistosta on jokaista älykkyystasoa ja syvällisyystasoa.
Kuvailet näitä kauniita lentoemäntiä, kun he eivät olisi kovin ajattelevia, koska he ovat hotteja ja siksi tavisnainen olisi jotenkin parempi ja varsinkin parempi avioliittoon. Nämä naiset ovat usein erittäin kielitaitoisia, maailmaa nähneitä ja tavanneet vaikka millaisia ihmisiä ja ovat ihan siinä missä yliopiston käynyt tai ei käynyt vaimomateriaalia.
Kirjoitat, ei niin syvälliset lentoemot. Niin, mihin perustat tämänkin väitteesi? Ulkonäköön? Ammattiin? Pettämiseen? Sen lisäksi kirjoitat, että nämä lentokapteenit ovat usein yliopistokoulutettuja? Mihin perustat väitteesi? Mikä yliopistotutkinto heillä sitten yleensä on? Filosofia? Oikeustiede? Uskontotiede? Ranskankieli? Vai aina nämä syvälliset insinööriopinnot alla? Kun mies tulee pitkältä työ reissulta, niin vaimon kanssa halutaan käydä syvällisiä pohdintoja maailma tilasta ja Freudin analyysejä ihmismielestä. Niinkö?
Nyt sitten jotkut ns. tavikset, siellä 8-16 työpaikassaan siellä pikku toimistossaan ovat muka niin paljon henkisesti enemmän, koska heillä on tietysti aina se yliopistokoulutus. Se autuaaksi ja syvälliseksi tekevä ihmepaperi. Se, joka tekee naisesta kuin naisesta vaimomateriaalia.
En tiedä oletko itse käynyt yliopistoa, mutta siellä on kyllä myös sellaista hiihtäjää, ettei heitä pitäisi edes päästä lähelle vihkivaloja. Sellaisia jotka eivät tule tekemään kenestäkään onnellista aviopuolisoa ja tosiaalta on naisia, jotka ovat valinneet jonkun muun ammatin ja ovat mitä parhaimpia puolisoita.
Sama älyllinen taso vetoaa, ja on erittäin tärkeää pitkässä suhteessa. Korkea koulutus kehittää älyllistä kapasiteettia. Ja kyllä, normaaleissa suhteissa käydään usein syvällisiä keskusteluja. Toinen fakta, lentoemännät eivät ole keskimäärin sen hotimpia kuin muut naiset. Kolmas, yliopiston käynyt ei tarkoita tylsän näköistä naista. Neljäs fakta, kaikki 25 v eivät ole hotteja, eikä 45v ikä tee automaattisesti ihmisestä kulahtaneen näköistä. Että kun maailmankuva perustuu pelkkiin em. stereotypioihin, kuten kaikki lentäjät pettävät, se on aika suppea.
Vierailija kirjoitti:
Sama älyllinen taso vetoaa, ja on erittäin tärkeää pitkässä suhteessa. Korkea koulutus kehittää älyllistä kapasiteettia. Ja kyllä, normaaleissa suhteissa käydään usein syvällisiä keskusteluja. Toinen fakta, lentoemännät eivät ole keskimäärin sen hotimpia kuin muut naiset. Kolmas, yliopiston käynyt ei tarkoita tylsän näköistä naista. Neljäs fakta, kaikki 25 v eivät ole hotteja, eikä 45v ikä tee automaattisesti ihmisestä kulahtaneen näköistä. Että kun maailmankuva perustuu pelkkiin em. stereotypioihin, kuten kaikki lentäjät pettävät, se on aika suppea.
Hyvin kirjoitettu!
Vierailija kirjoitti:
Se ei vaadi yliopistokoulutusta kyetä puhumaan syvällisiä, eikä se tarkoita, että vaikka valmistuu yliopistosta haluaa ylipäätään edes keskustella muiden kanssa. Ei pinnallisia eikö syvällisiä asioita.
Sama äly vetoaa, mutta mikä saa jotkut kuvittelemaan, että nämä lentoemännät, jotka ovat oppineet useita eri kieli ovat jotenkin heikkolahjaisia ja ainoa asia mitä heillä on antaa on ulkonäkö? Ettei he osaa keskustella syvällisesti, ettei heillä ole paljonkin kerrottavaa mitä kaikkea he ovat nähneet ja kokeneet oltuaan tekemissä, ukemattomien eri ihmisten ja kulttuurien kanssa. Usein jopa vuosien ajan. Minä juttelisin jonkun lentoemännän kanssa tuhat kertaa mielummin tunteja, kun jonkun tavis pirkon kanssa, joka valmistui kymmenen vuotta sitten kauppakorkeasta ja ollut töissä pelkästään jossain Junttilan kunnantalolla sen jälkeen, Näin yleistämällä oikein kunnolla. Koska me kaikki tiedämme, että kummassakin voi olla niin pinnallista ja typerä juttua tai niin kaunista, syvällistä ja henkevää keskustelua.
Nyt verrattiin 25 vuotiasta lentoemäntää ja tavis 45 vuotiasta. Koska siitähän ketjussa puhuttiin. Kuinka lentäjän 45 vuotias vaimo vaikuttaa niin taviskelta sen 25 vuotiaan lentoemännän rinnalla. Ei siitä, että on olemassa huippumallin näköisiä 45 vuotiaita ja 25 vuotiaita, jotka ovat ei niin viehättäviä.
Älykkyys ei muutu missään koulussa. Tiedot voivat lisääntyä, mutta mikään tutkimus ei tue väitettä, että omaa älykkyyttä voi nostaa. Sen voi tuhota, mutta se nostaminen pysyvästi on mahdotonta.
Lentoemännät ovat ja lentoyhtiöstä tietysti riippuen kyllä keskiverron yläpuolella ulkonäöllisesti. Ainakin aloittaessaan uransa. Ja siihen riittää katsoa ihan heidän jalat ja kätensä ja kehon mittasuhteet, sen lisäksi tietysti heillä kaikilla on miellyttävät kasvonpiirteet. Mikä sitten on hottia on jokaisen oma makuasia.
Se ei vaadi yliopistokoulutusta kyetä puhumaan syvällisiä, eikä se tarkoita, että vaikka valmistuu yliopistosta haluaa ylipäätään edes keskustella muiden kanssa. Ei pinnallisia eikö syvällisiä asioita.
Sama äly vetoaa, mutta mikä saa jotkut kuvittelemaan, että nämä lentoemännät, jotka ovat oppineet useita eri kieli ovat jotenkin heikkolahjaisia ja ainoa asia mitä heillä on antaa on ulkonäkö? Ettei he osaa keskustella syvällisesti, ettei heillä ole paljonkin kerrottavaa mitä kaikkea he ovat nähneet ja kokeneet oltuaan tekemissä, ukemattomien eri ihmisten ja kulttuurien kanssa. Usein jopa vuosien ajan. Minä juttelisin jonkun lentoemännän kanssa tuhat kertaa mielummin tunteja, kun jonkun tavis pirkon kanssa, joka valmistui kymmenen vuotta sitten kauppakorkeasta ja ollut töissä pelkästään jossain Junttilan kunnantalolla sen jälkeen, Näin yleistämällä oikein kunnolla. Koska me kaikki tiedämme, että kummassakin voi olla niin pinnallista ja typerä juttua tai niin kaunista, syvällistä ja henkevää keskustelua.
Nyt verrattiin 25 vuotiasta lentoemäntää ja tavis 45 vuotiasta. Koska siitähän ketjussa puhuttiin. Kuinka lentäjän 45 vuotias vaimo vaikuttaa niin taviskelta sen 25 vuotiaan lentoemännän rinnalla. Ei siitä, että on olemassa huippumallin näköisiä 45 vuotiaita ja 25 vuotiaita, jotka ovat ei niin viehättäviä.
Älykkyys ei muutu missään koulussa. Tiedot voivat lisääntyä, mutta mikään tutkimus ei tue väitettä, että omaa älykkyyttä voi nostaa. Sen voi tuhota, mutta se nostaminen pysyvästi on mahdotonta.
Lentoemännät ovat ja lentoyhtiöstä tietysti riippuen kyllä keskiverron yläpuolella ulkonäöllisesti. Ainakin aloittaessaan uransa. Ja siihen riittää katsoa ihan heidän jalat ja kätensä ja kehon mittasuhteet, sen lisäksi tietysti heillä kaikilla on miellyttävät kasvonpiirteet. Mikä sitten on hottia on jokaisen oma makuasia.
Sanotaanko näin, että ensimmäinen vaatimus on osata kirjoittaa ja lukea. Siitä kaikki lähtee sitten eteenpäin. Onnea pyrintöihisi, mitkä ne sitten ovatkaan, sillä sitä tässäkin tapauksessa tarvitaan. Säkenöivä äly tosiaan kiihottaa monia miehiä siinä missä sisäinen ja ulkoinen kauneus.
Sanotaanko näin, että ensimmäinen vaatimus on osata kirjoittaa ja lukea. Siitä kaikki lähtee sitten eteenpäin. Onnea pyrintöihisi, mitkä ne sitten ovatkaan, sillä sitä tässäkin tapauksessa tarvitaan. Säkenöivä äly tosiaan kiihottaa monia miehiä siinä missä sisäinen ja ulkoinen kauneus.
Niin, onko tarkoituksesi sanoa, etten osaa lukea ja kirjoittaa? En ole ehkä kovin kummoinen kirjoittaja, mutta et kyllä sinäkään vaikuta ihmeelliseltä, kun tuommoisen pitkän tekstin jälkeen kuvittelet tuon tuotoksen tulleen kirjoitustaidottomalta ihmiseltä ja joka lukutaidottomana vastaa kirjoitettuun tekstiin.
Minä en pyri enää mihinkään, joten onneksi en tarvitse sinun onnen toivotuksiasi siihen. Olen saapunut minne halusin.
Mutta koska olemme tässä toisillemme toivottamisvaiheessa, minä taas toivotan sinulle nöyryyttä ja realismia, koska sitä sinunkin tapauksessa tarvitaan. Et todellakaan ole yhtään sen enempää kuin muutkaan. Vaikka siinä omassa delulussa vaikutat kuvittelevasi niin.
Maailmaan mahtuu lukemattomia miehiä kiihottavia asioita, mutta säkenöivä äly naisissa ei noin yleisesti kyllä ole siellä listan kärjessä ja sen ymmärtää varmaan jokainen, jolla on edes alkeellinen käsitys millainen nainen valitaan näihin filmeihin, joiden tarkoitus on kiihottaa miestä.
Vuonna 2024 luulisi näiden stereotypioiden olevan jo mennyttä maailmaa, jossa kaunis nainen ei voi olla älykäs. Jossa ei- akateeminen ei voi olla älykäs. Jossa lentoemäntä ei kykene puhumaan syvällisiä asioita ja jossa yliopistokoulutuksen saanut haluaa puhua syvällisiä tai edes osaa. Katsot sieltä yliopistosta valmistuu kaikkea jumppaopesta geologeihin.
Kyllähän emännät vaikuttavat syvällisiltä sekä kauniilta täältä luettujen juttujen perusteella, vaikka eivät miehet ensimmäistä arvosta. Huomaa heti, miten hyvää vaimomatskua ovat. Ja onhan tuon monet, tai oikeammin suurin osa, lentäjistä itse todennut heidät vihille viedessään.
t. Lentoemo
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän emännät vaikuttavat syvällisiltä sekä kauniilta täältä luettujen juttujen perusteella, vaikka eivät miehet ensimmäistä arvosta. Huomaa heti, miten hyvää vaimomatskua ovat. Ja onhan tuon monet, tai oikeammin suurin osa, lentäjistä itse todennut heidät vihille viedessään.
Oletpas hauska. Miten voit olla lentäjien vaimoille niin kateellinen, että paistaa kunnolla läpi? T. Ei vaimo
Mä olen naimisissa yhden lentäjän kanssa ja olen ihan tavallinen peruspulliainen vaimo :) Tykkään kulkea pääasiassa meikittä ja vaatteilla en koreile, toki asianmukaisesti pukeutuen. Vapaalla perheemme retkeilee, mökkeilee ja viettää koti-iltoja. Tykkään pitkistä ja syvällisistä keskusteluista mieheni kanssa ja tunnen, että meillä on aito yhteys vielä 25 yhteisen vuoden jälkeenkin. En ole koskaan tuntenut mustasukkaisuutta lentoemännistä. Joitakin tunnenkin ja ihan mukavia ihmisiä vaikuttavat olevan. Heissäkin paljon erilaisia persoonia, kuten meissä kaikissa.
Lentäjät eivät ole suurimmalta osin akateemisia. Heistä suurimmalla osalla ei ole yliopistotutkintoa. Lentoemännissä on ihan yhtä paljon korkeasti koulutettuja. On esimerkiksi juristeja, kauppatieteilijöitä jne. Näin ainakin Finnairilla.
Jo hakuvaiheessa korostetaan sitä, että on hyvä olla myös jokin toinen ammatti ja näin suurimmalla osalla onkin. Pariskuntia meillä löytyy tosiaankin paljon vaikka en sanoisi että suurin osa seurustelee lentäjien kanssa. Kyllä joukkoon mahtuu monenlaista ja varmasti myös pettämistä. Tuskin sekään kuitenkaan niin yleistä on kuin tästä ketjusta voisi ymmärtää. T. Lentoemäntä myöskin sinisillä siivillä
Vierailija kirjoitti:
t. Lentoemo
Kivaahan se on saada työreissuilla vähän erilaisempaa seksiä kuin kotona älykkään ja mukavan pitkäaikaisen vaimon kanssa. Jaksaa sitten kotonakin vapailla paremmin rakastella kaunista puolisoa.
Kummallista ettei lentäjät itse täällä kommentoi?
Ei mulla ole mikään paniikki, mutta korjailen näitä väitteitä täällä kun naurattaa ettei muka lentoemännät kelpaisi lentäjille vaimoiksi. Meillä Finnairilla näitä pareja on ainakin paljon. Muista yhtiöistä ei tietoa. T. Emo Finnairilta