Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettävätkö (lähes) kaikki lentäjät?

Vierailija
08.03.2024 |

Lentäjäketjuja täällä taannoin poistettiin, joten kysynpä nyt uudelleen. Kannattaako vilkuilla lentäjiä deittimielessä vai onko suurin osa pettäjiä? 

Kommentit (3364)

Vierailija
1181/3364 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä ainakin tykkään lentäjistä, montaa olen kokeillut. Taaskin lähdetään kauas ja matkalaukkuun eksyy leikkiasu jos toinenkin - niitä lentäjät eivät voi vastustaa. 

t. Lentoemo

Lentäjälle riittää parin kaljan jälkeen se, että nielet ja annat kakkosta

Vierailija
1182/3364 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä ainakin tykkään lentäjistä, montaa olen kokeillut. Taaskin lähdetään kauas ja matkalaukkuun eksyy leikkiasu jos toinenkin - niitä lentäjät eivät voi vastustaa. 

t. Lentoemo

Taas häpäiset ammattikuntasi mainetta, jos et edes itse ymmärrä. T. Yksi vaimo 

Ja sinä häpäiset vaimojen mainetta omalla tyhmyydelläsi jota et näköjään itse ymmärrä. Kaikki muut paitsi typerät vaimot ymmärtävät tämän olleen provo eikä lentoemännän kirjoittama. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1183/3364 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Lentoemo

Ja sinä häpäiset vaimojen mainetta omalla tyhmyydelläsi jota et näköjään itse ymmärrä. Kaikki muut paitsi typerät vaimot ymmärtävät tämän olleen provo eikä lentoemännän kirjoittama. 

No en tiedä, jos olet tätä ketjua alusta lukenut niin aika monella emolla tuo on tavoitteena ja on tullut harrastettua. Kaikki viestit ei luultavasti provoja. Että ei sitä emojen mainetta niin vaan puhdisteta tällaisella vaimon syyllistämisellä. Ihan katsotte vain peiliin. T. Eri hlö

Vierailija
1184/3364 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan kysymykseen leikkisän arvoituksellisesti: Heikki Silvennoisella on lentolupakirja.

Vierailija
1185/3364 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Lentoemo

No en tiedä, jos olet tätä ketjua alusta lukenut niin aika monella emolla tuo on tavoitteena ja on tullut harrastettua. Kaikki viestit ei luultavasti provoja. Että ei sitä emojen mainetta niin vaan puhdisteta tällaisella vaimon syyllistämisellä. Ihan

Et ole eri henkilö vaan sama vaimo joka täällä jankkaa ja mollaa emoja. Olet nolo.

Vierailija
1186/3364 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Lentoemo

No en tiedä, jos olet tätä ketjua alusta lukenut niin aika monella emolla tuo on tavoitteena ja on tullut harrastettua. Kaikki viestit ei luultavasti provoja. Että ei sitä emojen mainetta niin vaan puh

Emot ovat hoitaneet mollauksen itse kirjoittelemalla tänne. En kehtaisi heinä näyttäytyä töissä ;) t. Edelleen sama eri hlö

Vierailija
1187/3364 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika suoraanhan täällä emot tai emoiksi tekeytyvät kehuskelevat näistä suhteistaan lentäjiin. Jos ne vähänkään totta niin nolon ja hyvin moraalittoman kuvan antavat koko ammattikunnasta. Valitettavasti.

Vierailija
1188/3364 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös miehistö vaihdu joka lennolla? 

Vierailija
1189/3364 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin lentäjä niin en enää kehtaisi näyttäytyä, sen verran löyhä moraali näyttää heillä olevan. Kannattaa varmaan jatkossakin pitää se ohjaamon ovi visusti kiinni.

Vierailija
1190/3364 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin lentäjä niin en enää kehtaisi näyttäytyä, sen verran löyhä moraali näyttää heillä olevan. Kannattaa varmaan jatkossakin pitää se ohjaamon ovi visusti kiinni.

Kellähän se löyhä moraali oikeasti on? Niillä, jotka tästä fantasioivat, ei lentäjät. 

Vierailija
1191/3364 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset lentäjät ovat huippuja, joiden kyydissä on turvallista matkustaa. Luotan heihin 100%. 

Vierailija
1192/3364 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset lentäjät ovat huippuja, joiden kyydissä on turvallista matkustaa. Luotan heihin 100%. 

Samat sanat <3

Vierailija
1193/3364 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä. Olen ollut myös saksalaisen ja espanjalaisen lentäjän kanssa sängyssä mutta kyllä suomalainen oli paras.

T. Emo

Vierailija
1194/3364 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t. Lentoemo

Leikkiasu!

Ei oo todellista. Sinne duuni laukkuun ei mitään leikkiasuja mahdu, varsinkaan useampaa.

Tavalliset treenikamat ja jotain vaatetta jos jaksaa kaupungille lähteä ennen tai jälkeen työpäivän.

Ne lennot on sen verran raskaita ja työpäivän jälkeen on niin poikki että viimeinen asia mitä sinne hotellihuoneeseen haluaa on joku mies! Oli sitten lentäjä tai mikä vaan.

t. Lentävä emo

Vierailija
1195/3364 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Lentoemo

Leikkiasu!

Ei oo todellista. Sinne duuni laukkuun ei mitään leikkiasuja mahdu, varsinkaan useampaa.

Tavalliset treenikamat ja jotain vaatetta jos jaksaa kaupungille lähteä ennen tai jälkeen työpäivän.

Ne lennot on sen verran raskaita ja työpäivän jälkeen on niin poikki että viimeinen asia mitä sinne hotellihuoneeseen haluaa on joku mies! Oli sitten lentäjä tai mikä vaan.

t. Lentävä emo

Hyvä kun oiot vähän näitä huhuja. 

Vierailija
1196/3364 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisia munkkeja niiden lentäjien pitäisi olla? Ympärillä pyörii meikattuja missin näköisiä muijia joka päivä jasitten mennään niiden kanssa samaan hotelliin vielä.

Minua panettaa ne emännät ihan joka kerta matkustajanakin. Olisi aika kohtuutonta vaatia jos lentäjiä EI panettaisi.

Vierailija
1197/3364 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos työkseen tekee tuollaista että muoviputkessa kököttää joka päivä ja vuorokausirytmi on kuin kulkukoiralla niin pitääkin olla luontaisetuja kuten vierasta pil lua nätiksi meikatuissa kuorissa 

Vierailija
1198/3364 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisia munkkeja niiden lentäjien pitäisi olla? Ympärillä pyörii meikattuja missin näköisiä muijia joka päivä jasitten mennään niiden kanssa samaan hotelliin vielä.

Minua panettaa ne emännät ihan joka kerta matkustajanakin. Olisi aika kohtuutonta vaatia jos lentäjiä EI panettaisi.

No jos lentäjä on vapaa niin mikäs siinä, mutta jos varattu niin eihän se silloin sovi. Silloin pannaan vain omaa vaimoa tietenkin. 

Vierailija
1199/3364 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän ilmiö tää muuten on että näillä menestyjillä / pettäjillä on hyvin usein aika tavalliset vaimot kotona?

Vieraissa käydään sit näiden super kauniiden ja hyväkroppaisten naisten kanssa.

Koska tavallinen vaimo on ihan perusnätti, fiksu, empaattinen ja paras juuri vaimoksi. Ne tuulitunneli- tötteröhuuli-silikonibimbot eivät siihen yllä.

Vierailija
1200/3364 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikähän ilmiö tää muuten on että näillä menestyjillä / pettäjillä on hyvin usein aika tavalliset vaimot kotona?

Vieraissa käydään sit näiden super kauniiden ja hyväkroppaisten naisten kanssa.

Koska tavallinen vaimo on ihan perusnätti, fiksu, empaattinen ja paras juuri vaimoksi. Ne tuulitunneli- tötteröhuuli-silikonibimbot eivät siihen yllä.

Ei menestyvillä tai pettävillä ole mitenkään erityisen tavalliset puolisot, eikä koko pettäminen edes liity siihen mitenkään, urbaania legendaa. Missejä ja mallejakin petetään. Oikeastaan kaikilla menestyvillä tuntemillani miehillä on enemmän keskitasoa paremman näköisiä, ellei jopa kauniita vaimoja.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä