Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pettävätkö (lähes) kaikki lentäjät?

Vierailija
08.03.2024 |

Lentäjäketjuja täällä taannoin poistettiin, joten kysynpä nyt uudelleen. Kannattaako vilkuilla lentäjiä deittimielessä vai onko suurin osa pettäjiä? 

Kommentit (3361)

Vierailija
381/3361 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen paljon lentäjiä, joista tosiaan kaikki eivät ole terävintä kärkeä, kuten nyt missään muissakaan hommissa vaikka olisi lukenut miksi. Ihan perus amiksia monet juttuineen, eikä muu koulutuskaan aina pelasta. Ok tyyppejä muuten, tiedä sitten kuka näistä pettää ja kuka ei, vaikka näitäkin tapauksia tiedän joilla suhteet kariutuneet pettämisten vuoksi. Pointtina se, etteivät nyt mitään yli-ihmisiä ole, joilta voisi odottaa jotain moraalista selkärankaa sen enempää kuin muiltakaan. 

Finnairin lentäjistä, tunnen monia, useat ihan akateemisia. 

Amikset on edullisempia ja suositumpia.

Vierailija
382/3361 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä yksi aiemmin tänne kirjoittaneista vaimoista.

Mies tuli eilen pitkän työrupeaman jälkeen kotiin ja halusi rakastella. Niin teimmekin, mutta tämä helvetin ketju täällä meinasi saada mut vainoharhaiseksi ja ei meinannut tulla mitään.

Miksi mun piti tällaista sontaa edes alkaa lukemaan? En tietenkään miehelle mitään tästä sanonut, enkä huomannut mitään poikkeavaa hänessä, mutta onpa tämä kyllä ahdistava ketju, lopetan tämän lukemisen tähän :/. Rakastan häntä ja luotan häneen ihan yhtä lailla kuin viimeiset 20 vuotta mitä yhdessä on kuljettu. 

Luota vain mieheesi ja jätä nämä tällaiset provoketjut omaan arvoonsa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/3361 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies tuli eilen pitkän työrupeaman jälkeen kotiin ja halusi rakastella. Niin teimmekin, mutta tämä helvetin ketju täällä meinasi saada mut vainoharhaiseksi ja ei meinannut tulla mitään.

Miksi mun piti tällaista sontaa edes alkaa lukemaan? En tietenkään miehelle mitään tästä sanonut, enkä huomannut mitään poikkeavaa hänessä, mutta onpa tämä kyllä ahdistava ketju, lopetan tämän lukemisen tähän :/. Rakastan häntä ja luotan häneen ihan yhtä lailla kuin viimeiset 20 vuotta mitä yhdessä on kuljettu. 

Jatkat vaan samaa rataa. Olen todistanut reissuista muuta, eikä tämä koske pelkästään omaa lentäjääni. Aion jatkossa seurata asiaa kokonaan uudella asenteella. Kiitos tälle ketjulle siitä, en epäile sekuntiakaan etteikö heidän työympäristönsä olisi pettämistä suosiva. Kokemusta ja tietoa asiasta on kertynyt monelta vuosikymmeneltä. 

Vierailija
384/3361 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luota vain mieheesi ja jätä nämä tällaiset provoketjut omaan arvoonsa. 

Lentäjä siellä hiessä taas. Olette te kyllä. 

Vierailija
385/3361 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ottaa kaaliin lentäjiä kun vaimot näitä lukevat ja saavat alkaa suunnittelemaan baarireissunsa entistä ovelammin. Olen nähnyt sinisilmäisiä naisia enkä itse halua kuulua missään nimessä heihin. Terveiset kotiin. 

Vierailija
386/3361 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentäjämiesten kanssa on kiihkeää seksiä kun joutuvat olemaan usein poissa kotoa.

Kymppikerhoon kuuluva lentoemo.

Vierailija
387/3361 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lentäjämiesten kanssa on kiihkeää seksiä kun joutuvat olemaan usein poissa kotoa.

Nussitko myös varattujen kanssa? Eikö omatunto soimaa siinä tapauksessa, että miehellä kotona vaimo ja ehkä lapsiakin.

Jos lentäjä on sinkku niin sittenhän toiminnassa ei ole ongelmaa. 

Vierailija
388/3361 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nussitko myös varattujen kanssa? Eikö omatunto soimaa siinä tapauksessa, että miehellä kotona vaimo ja ehkä lapsiakin.

Kyllä nussin myös varattujen kanssa. Mikä omatunto? Olen itse sinkku, enkä edes halua sitoutua, varsinkaan lentäjään. Seksi on kivaa.

Vierailija
389/3361 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasa-arvon ihmemaassa kun ollaan niin melkein kaikki Finskin lentäjät ovat miehiä. Jopa Air Emiratesilla ja Qatar Airwaysillä naisten osuus lentäjistä on suurempi.

Vierailija
390/3361 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nussin myös varattujen kanssa. Mikä omatunto? Olen itse sinkku, enkä edes halua sitoutua, varsinkaan lentäjään. Seksi on kivaa.

Jos tykkää jakorasiana sitten toimia niin mikäs siinä. Säälittävää mun silmissä. 

Vierailija
391/3361 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olen tutustunut emäntiin niin ovat rohkeita ja usein hyvin yksinkertaisia ilolintuja. Eivät varmasti välttele varattuja, päin vastoin tekevät kaikkensa sellaisen pokatakseen ja saadakseen uuden sulan hattuunsa. 

Vierailija
392/3361 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tykkää jakorasiana sitten toimia niin mikäs siinä. Säälittävää mun silmissä. 

Eikö se mies ole tuossa tapauksessa alhaisinta pohjasakkaa? 

Vierailija
393/3361 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauskaa en ole koskaan ajatellut, että mulla on status mies. Ensi kerralla kun nussitaan saa laittaa työvaatteet päälle niin voin vähän fiilistellä.

Lentäjä ei mun mielestä ole statusmies, statusmiehiä ovat ne, joilla on hyvin korkea palkka ja yhteiskunnallista vaikutusvaltaa. Lentäjä on duunariammatti, on fyysisestikin raskasta valvomisineen jne. mutta senhän sinä varmaan tiedätkin. 

Niin, onhan se vastuullinen ja hyvä ammatti, eikä sinne ole helppo päästä. Statusmiehiä ovat kuitenkin esim Finskin tj ja muut valtaa pitävät miehet. Näin mielestäni. Sivusta

Statuksella voidaan ymmärtää erilaisia asioita. Tottakai yhteiskunnan päättäjillä ja ylimmällä johdolla on stat

Ei lääkärikään minusta ole mikään statusammatti. Jos statusta olisi melkein kaikilla, se ei olisi statusta eli status tarkoittaa sitä, että siihen liittyy jotain erityistä valtaa. Lääkäri ja lentäjä tekevät vain duuninsa, ei heillä erityistä valtaa ole.

En usko, että kukaan lääkäri pitää ammattiaan statusammattina. Vastuuseen ja työn raskauteen nähden palkkakaan ei ole kovin kummoinen, ja sama koskee lentäjiä. Onhan se v-mäinen ammatti, kun normaalin elämän viettäminen on tehty hyvin vaikeaksi työn aikataulujen takia. T. Se, joka alun perin kirjoitti, että lentäjä ei ole statusammatti

Vierailija
394/3361 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä olen tutustunut emäntiin niin ovat rohkeita ja usein hyvin yksinkertaisia ilolintuja. Eivät varmasti välttele varattuja, päin vastoin tekevät kaikkensa sellaisen pokatakseen ja saadakseen uuden sulan hattuunsa. 

En tunne yhtään emoa, mutta aika tavallisia keski-ikäisiä naisiahan he ovat useimmiten. Varmasti löytyy porukkaa joka lähtöön, mutta työ on aivan kamalaa. Tarjoilijan työtä ahtaissa oloissa surkealla palkalla, vaikka työ on vuorotyötä.

Palstalta olen lukenut (varmaan tässäkin ketjussa sellaisia kommentteja, luin vain viimeisimmät sivut), että lentoemot ovat superseksikkäitä miesten mielestä, mutta minun silmääni heissä ei ole muuta ihmeellistä kuin se, että he ovat tyylikkäissä asuissa. Monet ovat vielä ylipainoisiakin nykyisin, mutta hyvin leikatussa ja tyylikkäässä asussa nainen kuin nainen näyttää paremmalta.

Ehkä joskus 40 vuotta sitten lentoemännän ja lentäjän työssä oli glamouria, kun ihmiset matkustelivat vähemmän, mutta nykyisin tuskin kukaan pitää tuollaista työtä hohdokkaana. Lentoemäntä on vähän kuin missi, kukaan ei halua sellaiseen duuniin enää ainakaan glamourin takia. Monille emon työ on kuin turistioppaan työ eli sitä tehdään paremman puutteessa ja vaihdetaan sitten parempaan. Ainakin mitä olen lehdistä lukenut.

Vierailija
395/3361 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin paljastaa, että lentäjämieheni naureskelee aina hänen silmissään hieman yksinkertaisille emännille. Ei henkilökohtaisesti, mutta ylipäänsä sitä teidän kanalaumaa kohtaan. Ehkä syy juuri tuollaisessa toiminnassa mitä harrastat. Ei lisää arvostusta kenenkään miehen silmissä. 

Vierailija
396/3361 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ on aivan hirveää, en voisi tehdä päivääkään. Paskaduuneja molemmat. Siellä ei saa edes lomiinsa vaikuttaa, ei kovin akateemista työtä. 

Vierailija
397/3361 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin paljastaa, että lentäjämieheni naureskelee aina hänen silmissään hieman yksinkertaisille emännille. Ei henkilökohtaisesti, mutta ylipäänsä sitä teidän kanalaumaa kohtaan. Ehkä syy juuri tuollaisessa toiminnassa mitä harrastat. Ei lisää arvostusta ken

Joo mäkin naureskelen tyhmille, tyrkyille naisille. Mut kyl mä myös arvostan sitä kauneutta ja pyöreää treenattua persettä, silikoni rintojen tuntua ja sitä miltä noiden naisten kosketus tuntuu mun elimessä.

Mut ei noista vaimoa tekis

Vierailija
398/3361 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinisilmäisyys paistaa tässäkin ketjussa. Lentäjistä alle 10% on uskollisia vaimoilleen ja niistäkään en ole aivan varma. Enemmän kannattais olla matkustajana huolissaan siitä, miten se ammatti alkoholisoi ihmisen. 

t. Ex-emo

Kerrotko lisää? Olen myös pohtinut ryyppäämistä näillä matkoilla?

No juomista tuskin tapahtuu niin että matkustajan siitä tarvitsisi olla huolissaan. Ei kukaan lentäjä ole valmis ottamaan sellaista riskiä jo ihan oman työpaikkansakaan puolesta. Useamman yön yöpyvillä sitten eri juttu, siellä saatetaan käydä yhdessä vähän baareilemassa. Samaa mieltä sinisilmäisyydestä, mutta eipä sille mitään mahda, harva on valmis uskomaan ja mielummin syytellään kateellisiksi. En ehkä itsekään uskoisi jos en olisi omin silmin nähnyt. T. Toinen ex-emo

Missä mailmassa te elätte. Laita googleen drunk pilot/ humalainen lentäjä jne. Siihen on syynsä miksi nykyään lentäjät puhalletaan ennen lentoja. (Onks Finnairilla sama?)

Vierailija
399/3361 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin paljastaa, että lentäjämieheni naureskelee aina hänen silmissään hieman yksinkertaisille emännille. Ei henkilökohtaisesti, mutta ylipäänsä sitä teidän kanalaumaa kohtaan. Ehkä syy juuri tuollaisessa to

Niin se vaimoaines on vähän erilaista. Lentäjät usein jopa akateemisia taustaltaan ja arvomaailma syvempi kuin tämä duckface maailma. Ymmärtämäni mukaan panoiksi kelpaavat, mutta vihille asti harvemmin. 

Vierailija
400/3361 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oli vuosikymmen sitten Bangkokissa pidemmän aikajakson.  Siellä oli samassa hotellissa 50v lihavahko lentäjä.  2pv ihan hemmetin kännissä ja 2pv hänellä oli mukana arviolta 18v thaimaalainen prostituoitu. 

3. Päivänä herra lentäjä oli todella skarpin oloisena lähdössä paluulennolle.

Se mikä tossa jäi eniten mieleen niin tää lentäjä oli ihan sika, kohteli tota naista kuin esinettä ja naisen piti palvoa häntä.