Pettävätkö (lähes) kaikki lentäjät?
Lentäjäketjuja täällä taannoin poistettiin, joten kysynpä nyt uudelleen. Kannattaako vilkuilla lentäjiä deittimielessä vai onko suurin osa pettäjiä?
Kommentit (3624)
Siskon mies on lentäjä en kuuna päivänä voisi hänen kuvitella pettävän!
En tunne kuin yhden lentäjän. Kaksi kertaa ero pettämisen vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Poistoon ketju!
Kops! Taisi kalikka kalahtaa? Oletko lentäjä vai lentoemo?
Vierailija kirjoitti:
En tunne kuin yhden lentäjän. Kaksi kertaa ero pettämisen vuoksi.
Varmaan harva on eronnut kahta kertaa kun mun tuntemistani ei kukaan. Ja tunnen 20-30 lentäjää!
Luin tämä mä pitkän ketjun päästä päähän ja päällimmäiseksi jäi käsitys, että tämä oli lentoemännät vs. vaimot. Tietenkään ei vie tietää keitä nämä kommentoijat oikeasti ovat. Huima ketju.
Tunnen 10 lentohenkilöstöön kuuluvaa, joista puolet on pettänyt. Tiedän myös 10 ystävää, joista puolta on petetty, eivätkä puolisot ole lentäjiä. Eli ei taida ammatista olla petollisuus kiinni.
Nykyään kaikki pettää, kun tarpeeksi kauan ovat suhteessa. Onnellisia ovat he, joiden puoliso ei jää kiinni.
Hurja ketju. Ihmettelen kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Luin tämä mä pitkän ketjun päästä päähän ja päällimmäiseksi jäi käsitys, että tämä oli lentoemännät vs. vaimot. Tietenkään ei vie tietää keitä nämä kommentoijat oikeasti ovat. Huima ketju.
Tuskin kaikki täällä ovat sitä mitä esittävät olevansa!
Vierailija kirjoitti:
Fantasia se on tuokin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fantasia se on tuokin.
Tosiasia on
Pitkä ketju ja täyttä puppua!
Vierailija kirjoitti:
Jännä, että kaikilla tuntemillani lentäjillä on kotona ihan tavisvaimo, usein kyllä koulutettu ja ihan mukavan näköinen, mutta ei mikään häikäisevä missi. Ehkä se korvien välissä oleva on kuitenkin mitä vaimomatskussa arvostaa, panot erikseen.
Minun tietämäni vaimot ainakin ovat kaunottaria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä, että kaikilla tuntemillani lentäjillä on kotona ihan tavisvaimo, usein kyllä koulutettu ja ihan mukavan näköinen, mutta ei mikään häikäisevä missi. Ehkä se korvien välissä oleva on kuitenkin mitä vaimomatskussa arvostaa, panot erikseen.
Minun tietämäni vaimot ainakin ovat kaunottaria.
Samoin.
Sukulaiseni on lentäjä ja rehdimpää aviomiestä ja isää voi etsiä.
Vierailija kirjoitti:
Seurasin showta lähinnä vierestä kun nuoret emot taistelivat rikkaista lentäjistä. Aloittaessani työt tulin its
> eli jaoit piirakkaasi, arvasinhan minä toki sen
Ei järvi soutamalla kulu. / Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seurasin showta lähinnä vierestä kun nuoret emot taistelivat rikkaista lentäjistä. Aloittaessani työt tulin its
> eli jaoit piirakkaasi, arvasinhan minä toki sen
Ei järvi soutamalla kulu. / Eri
Hyi hyi
Ei kai ammatista kiinni?