Pettävätkö (lähes) kaikki lentäjät?
Lentäjäketjuja täällä taannoin poistettiin, joten kysynpä nyt uudelleen. Kannattaako vilkuilla lentäjiä deittimielessä vai onko suurin osa pettäjiä?
Kommentit (3576)
Vierailija kirjoitti:
Olen naimisissa lentäjän kanssa ja vaikea uskoa, että mieheni pettäisi! Uskoisin näkeväni jotain merkkiä siitä. Yöpyviltäkin on meihin aktiivisesti yhteyksissä. No mistäpä tietää, mutta ehkä vähän turhaa mustamaalaamista tämä ketju koko ammattikuntaa kohtaan.
Tämä!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapailin kerran komeaa lentäjää ja olin siis tuolloin itse emäntänä. Sitä jatkui vajaa vuoden ja tiesin kyllä lentäjän olevan perheellinen. Vaimonkin tapasin sattumalta ja mitä suloisin henkilö. Siinä kohtaa kyllä meinasi sydän murtua kun ajattelin vaimon olevan tietämätön miehensä liikkeistä.
Olisin halunnut jatkaa lentäjän kanssa suhdetta, mutta tämä lopetti sen, ilmeisesti painoi kovin mieltä ja en tiedä onko sen jälkeen harrastanut irtosuhteita.
Vaimossa kiinnitti se huomiota, että oli aika vastakohta itseeni. Olen hyvin huoliteltu ulkonäöstäni, mutta tämä vaimo oli lähes meikitön, vaikka olivat Stockalla ostoksilla.Olet selvästi saanut sulan hattuun.
Eiköhän tuossa vaimo ole se voittaja.
No voittaja ja voittaja jos on pettävä mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapailin kerran komeaa lentäjää ja olin siis tuolloin itse emäntänä. Sitä jatkui vajaa vuoden ja tiesin kyllä lentäjän olevan perheellinen. Vaimonkin tapasin sattumalta ja mitä suloisin henkilö. Siinä kohtaa kyllä meinasi sydän murtua kun ajattelin vaimon olevan tietämätön miehensä liikkeistä.
Olisin halunnut jatkaa lentäjän kanssa suhdetta, mutta tämä lopetti sen, ilmeisesti painoi kovin mieltä ja en tiedä onko sen jälkeen harrastanut irtosuhteita.
Vaimossa kiinnitti se huomiota, että oli aika vastakohta itseeni. Olen hyvin huoliteltu ulkonäöstäni, mutta tämä vaimo oli lähes meikitön, vaikka olivat Stockalla ostoksilla.Olet selvästi saanut sulan hattuun.
Tunnistatko sarkasmin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnistatko sarkasmin?
No joo :)
Vierailija kirjoitti:
Vaimossa kiinnitti se huomiota, että oli aika vastakohta itseeni. Olen hyvin huoliteltu ulkonäöstäni, mutta tämä vaimo oli lähes meikitön, vaikka olivat Stockalla ostoksilla.
Et ollut vaimomateriaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä, että kaikilla tuntemillani lentäjillä on kotona ihan tavisvaimo, usein kyllä koulutettu ja ihan mukavan näköinen, mutta ei mikään häikäisevä missi. Ehkä se korvien välissä oleva on kuitenkin mitä vaimomatskussa arvostaa, panot erikseen.
No ainakin minun tuntemani lentäjien vaimot ovat kyllä kaikki hyvin kauniita.
Mutta pitää olla fiksu myös.
Vaimon asemaan ei lentoemolla ole helppo päästä vaikka kuinka antelias ja taitava olisikin.
Ei taida kovin moni lentäjämies arvostaa sitä että kollegatkin ovat puksutelleet vaimoehdokastaan.
Ehkä menee juuri niin, että mitä anteliaampi olet sen huonommat mahdollisuudet vihille.
Vaimomatsku ja käyttötavara on kaksi eri asiaa.
Hyvin sanottu.
Miksi tätä ketjua ei ole poistettu? Aikamoista soopaa täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tätä ketjua ei ole poistettu? Aikamoista soopaa täynnä.
Aihe on herättänyt laajaa keskustelua.
Luonnollisesti, heillä on siihen niin hyviä mahdollisuuksia.
Hehe touhua tapahtuu paljon myös stujujen kanssa...<3
Vierailija kirjoitti:
Ne nukkuu lentäessään
Kaksi lentää, kolmas nukkuu. Vuorokauden päästä paluulennolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne nukkuu lentäessään
Autopilotti lentää käytännössä kaiken aikaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne nukkuu lentäessään
Kaikilla Japanin lennoilla ja mm. Seoul, Honkkari, Singapore, Shanghai jne on 4 lentäjää. 2 nukkuu ja 2 lentää.
Vierailija kirjoitti:
Stujun unelmissa vain.
Vierailija kirjoitti:
No eivät todellakaan!