Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pettävätkö (lähes) kaikki lentäjät?

Vierailija
08.03.2024 |

Lentäjäketjuja täällä taannoin poistettiin, joten kysynpä nyt uudelleen. Kannattaako vilkuilla lentäjiä deittimielessä vai onko suurin osa pettäjiä? 

Kommentit (3382)

Vierailija
3361/3382 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monta komeaa raitahihaa näin eilen kentällä :)

Missä siellä parhaat mestat bongailla? 

Tulo- ja lähtöaula

Vierailija
3362/3382 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omasta kokemuksesta voin kertoa, että ihan tavallisia perheenisiä olivat useimmat lentäjät. Pidemmillä reissuilla kuitenkin useimmat pettivät, liekö nämä kilteimmät ja nörteimmät jääneet huomiotta naisilta nuoruudessaan. Monet myös naimisissa lentoemäntien kanssa ja silti pettivät jonkun toisen lentoemännän kanssa vaimoaan. Ei auttanut vaikka kotona odotti se oma kaunis vaimo. Varmasti ei moni vaimo uskonut juuri siitä omasta miehestään. Kai sitä haluaa aina uskoa ettei se oma mies. Kaikenlaista tuli nähtyä kun olin itse nuori ja kaunis sinkku. T. Entinen emo

Enpä usko. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3363/3382 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omasta kokemuksesta voin kertoa, että ihan tavallisia perheenisiä olivat useimmat lentäjät. Pidemmillä reissuilla kuitenkin useimmat pettivät, liekö nämä kilteimmät ja nörteimmät jääneet huomiotta naisilta nuoruudessaan. Monet myös naimisissa lentoemäntien kanssa ja silti pettivät jonkun toisen lentoemännän kanssa vaimoaan. Ei auttanut vaikka kotona odotti se oma kaunis vaimo. Varmasti ei moni vaimo uskonut juuri siitä omasta miehestään. Kai sitä haluaa aina uskoa ettei se oma mies. Kaikenlaista tuli nähtyä kun olin itse nuori ja kaunis sinkku. T. Entinen emo

Enpä usko. 

Aivan, kysehän on siitä missä määrin tuota tapahtuu. Kyseinen henkilö puhuu ikään kuin lähes kaikki toimisivat lähtökohtaisesti näin. Vaikka entinen emo on näitä nähnyt, tuskinpa oli tai on vallitseva totuus. 

Vierailija
3364/3382 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä usko. 

Aivan, kysehän on siitä missä määrin tuota tapahtuu. Kyseinen henkilö puhuu ikään kuin lähes kaikki toimisivat lähtökohtaisesti näin. Vaikka entinen emo on näitä nähnyt, tuskinpa oli tai on vallitseva totuus. 

Näin on. Tuollakin alalla, kuten muillakin, tapahtuu pettämisiä ym. mutta ei voi millään yleistää. 

Vierailija
3365/3382 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Tuskimpa (lähes) kaikki lentäjät pettävät, mahtuu joukkoon varmasti joitain uskollisiakin.

Vierailija
3366/3382 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaukolennoilla saattaa muuten olla jopa 4 lentäjää <3

Vierailija
3367/3382 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hiljaista lentäjä ja lentoemo rintamalla?

Vierailija
3368/3382 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lentäjät ovat tottakai vaimojensa kanssa, ei tietenkään emojen. 

Vierailija
3369/3382 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä usko. 

Mitä satuilua

Vierailija
3370/3382 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai joutuvat touhuamaan molempien kanssa vuorollaan.

Vierailija
3371/3382 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai joutuvat touhuamaan molempien kanssa vuorollaan.

Tämä vain jonkun fantasiaa. 

Vierailija
3372/3382 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaukolennoilla saattaa muuten olla jopa 4 lentäjää <3

Ei yhdestä tai kahdesta kaikille emoille riitäkään.

Vierailija
3373/3382 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään mitään oikeaa tietoa edes vai perustuuko kaikki ihan johonkin fantasiaan? 

Vierailija
3374/3382 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitaisiinko tämä ketju poistaa? 

Vierailija
3375/3382 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kellään mitään oikeaa tietoa edes vai perustuuko kaikki ihan johonkin fantasiaan? 

Ihan kuule on fantasiaa parhaimmillaan vai pahimmillaan. T. Alalla oleva 

Vierailija
3376/3382 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin ovat vaimojen kanssa. 

Vierailija
3377/3382 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites antavatko kaikki lentoemännät kapteenin panna niitä 

Vierailija
3378/3382 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites antavatko kaikki lentoemännät kapteenin panna niitä 

Ihan sairasta tekstiä. Ensinnäkin mä luulen, että se ei ole niinpäin kuka vonkaa vaan kyllä ne emännät yrittävät niitä lentäjiä. Ja ei pelkästään kapteenia vaan perämiehet käy hyvin myös. T. Läheltä seurannut 

Vierailija
3379/3382 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen muutamia lentäjiä. Ovat tosi mukavan ja tasapainoisen oloisia. Sellaisia tavallisen oloisia, eivätkä todellakaan mitään häntäheikkiä. Eiköhän tämä koko juttu pettämisestä ole lentoemäntien fantasiaa, monella varmasti mielessä rikkaan lentäjän naiminen? 

On kyllä väsynyt strereotypia tämä emojen fantasia. Voi olla, että pieni prosentti lentoemännistä on tuollaisia, mutta monet ovat ihan tavallisia ammattilaisia ja osalle - kuten minulle - työ oli lyhyt vaihe elämässä.

Minua eivät ole koskaan lentäjät kiinnostaneet tippaakaan enkä olisi alkanut vehtaamaan tai heistä etsimään miestä.

Siitä olen kyllä samaa mieltä, että lentäjät ovat useimmiten tosi tavallisia, eivät mitään huikentelevia narsisteja. Itse asiassa heillä pitää olla sellainen luonne, että kykenevät kyseenalaistamaan omia aiempia havaintojaan ja johtopäätöksiään. Se vaatii aika rauhallisen ja analyyttisen luonteen.

Vierailija
3380/3382 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta yleistystä