Pettävätkö (lähes) kaikki lentäjät?
Lentäjäketjuja täällä taannoin poistettiin, joten kysynpä nyt uudelleen. Kannattaako vilkuilla lentäjiä deittimielessä vai onko suurin osa pettäjiä?
Kommentit (3382)
Vierailija kirjoitti:
Omasta kokemuksesta voin kertoa, että ihan tavallisia perheenisiä olivat useimmat lentäjät. Pidemmillä reissuilla kuitenkin useimmat pettivät, liekö nämä kilteimmät ja nörteimmät jääneet huomiotta naisilta nuoruudessaan. Monet myös naimisissa lentoemäntien kanssa ja silti pettivät jonkun toisen lentoemännän kanssa vaimoaan. Ei auttanut vaikka kotona odotti se oma kaunis vaimo. Varmasti ei moni vaimo uskonut juuri siitä omasta miehestään. Kai sitä haluaa aina uskoa ettei se oma mies. Kaikenlaista tuli nähtyä kun olin itse nuori ja kaunis sinkku. T. Entinen emo
Enpä usko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omasta kokemuksesta voin kertoa, että ihan tavallisia perheenisiä olivat useimmat lentäjät. Pidemmillä reissuilla kuitenkin useimmat pettivät, liekö nämä kilteimmät ja nörteimmät jääneet huomiotta naisilta nuoruudessaan. Monet myös naimisissa lentoemäntien kanssa ja silti pettivät jonkun toisen lentoemännän kanssa vaimoaan. Ei auttanut vaikka kotona odotti se oma kaunis vaimo. Varmasti ei moni vaimo uskonut juuri siitä omasta miehestään. Kai sitä haluaa aina uskoa ettei se oma mies. Kaikenlaista tuli nähtyä kun olin itse nuori ja kaunis sinkku. T. Entinen emo
Enpä usko.
Aivan, kysehän on siitä missä määrin tuota tapahtuu. Kyseinen henkilö puhuu ikään kuin lähes kaikki toimisivat lähtökohtaisesti näin. Vaikka entinen emo on näitä nähnyt, tuskinpa oli tai on vallitseva totuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä usko.
Aivan, kysehän on siitä missä määrin tuota tapahtuu. Kyseinen henkilö puhuu ikään kuin lähes kaikki toimisivat lähtökohtaisesti näin. Vaikka entinen emo on näitä nähnyt, tuskinpa oli tai on vallitseva totuus.
Näin on. Tuollakin alalla, kuten muillakin, tapahtuu pettämisiä ym. mutta ei voi millään yleistää.
Niin. Tuskimpa (lähes) kaikki lentäjät pettävät, mahtuu joukkoon varmasti joitain uskollisiakin.
Kaukolennoilla saattaa muuten olla jopa 4 lentäjää <3
Aika hiljaista lentäjä ja lentoemo rintamalla?
Vierailija kirjoitti:
Lentäjät ovat tottakai vaimojensa kanssa, ei tietenkään emojen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä usko.
Mitä satuilua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai joutuvat touhuamaan molempien kanssa vuorollaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai joutuvat touhuamaan molempien kanssa vuorollaan.
Tämä vain jonkun fantasiaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaukolennoilla saattaa muuten olla jopa 4 lentäjää <3
Ei yhdestä tai kahdesta kaikille emoille riitäkään.
Onko kellään mitään oikeaa tietoa edes vai perustuuko kaikki ihan johonkin fantasiaan?
Voitaisiinko tämä ketju poistaa?
Vierailija kirjoitti:
Onko kellään mitään oikeaa tietoa edes vai perustuuko kaikki ihan johonkin fantasiaan?
Ihan kuule on fantasiaa parhaimmillaan vai pahimmillaan. T. Alalla oleva
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin ovat vaimojen kanssa.
Mites antavatko kaikki lentoemännät kapteenin panna niitä
Vierailija kirjoitti:
Mites antavatko kaikki lentoemännät kapteenin panna niitä
Ihan sairasta tekstiä. Ensinnäkin mä luulen, että se ei ole niinpäin kuka vonkaa vaan kyllä ne emännät yrittävät niitä lentäjiä. Ja ei pelkästään kapteenia vaan perämiehet käy hyvin myös. T. Läheltä seurannut
Vierailija kirjoitti:
Tunnen muutamia lentäjiä. Ovat tosi mukavan ja tasapainoisen oloisia. Sellaisia tavallisen oloisia, eivätkä todellakaan mitään häntäheikkiä. Eiköhän tämä koko juttu pettämisestä ole lentoemäntien fantasiaa, monella varmasti mielessä rikkaan lentäjän naiminen?
On kyllä väsynyt strereotypia tämä emojen fantasia. Voi olla, että pieni prosentti lentoemännistä on tuollaisia, mutta monet ovat ihan tavallisia ammattilaisia ja osalle - kuten minulle - työ oli lyhyt vaihe elämässä.
Minua eivät ole koskaan lentäjät kiinnostaneet tippaakaan enkä olisi alkanut vehtaamaan tai heistä etsimään miestä.
Siitä olen kyllä samaa mieltä, että lentäjät ovat useimmiten tosi tavallisia, eivät mitään huikentelevia narsisteja. Itse asiassa heillä pitää olla sellainen luonne, että kykenevät kyseenalaistamaan omia aiempia havaintojaan ja johtopäätöksiään. Se vaatii aika rauhallisen ja analyyttisen luonteen.
Tulo- ja lähtöaula