Pettävätkö (lähes) kaikki lentäjät?
Lentäjäketjuja täällä taannoin poistettiin, joten kysynpä nyt uudelleen. Kannattaako vilkuilla lentäjiä deittimielessä vai onko suurin osa pettäjiä?
Kommentit (3382)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnen muutamia lentäjiä. Ovat tosi mukavan ja tasapainoisen oloisia. Sellaisia tavallisen oloisia, eivätkä todellakaan mitään häntäheikkiä. Eiköhän tämä koko juttu pettämisestä ole lentoemäntien fantasiaa, monella varmasti mielessä rikkaan lentäjän naiminen?
On kyllä väsynyt strereotypia tämä emojen fantasia. Voi olla, että pieni prosentti lentoemännistä on tuollaisia, mutta monet ovat ihan tavallisia ammattilaisia ja osalle - kuten minulle - työ oli lyhyt vaihe elämässä.
Minua eivät ole koskaan lentäjät kiinnostaneet tippaakaan enkä olisi alkanut vehtaamaan tai heistä etsimään miestä.
Siitä olen kyllä samaa mieltä, että lentäjät ovat useimmiten tosi tavallisia, eivät mitään huikentelevia narsisteja. Itse asiassa heillä pitää olla sellainen luonne, että kykenevät kyseenalaistama
Testataan jo ammattiin hakiessa
Samaa mieltä, sen tavallisempia ja tasapainoisempia miehiä (tai naisia) ei löydykään kuin pilotit.