Pettävätkö (lähes) kaikki lentäjät?
Lentäjäketjuja täällä taannoin poistettiin, joten kysynpä nyt uudelleen. Kannattaako vilkuilla lentäjiä deittimielessä vai onko suurin osa pettäjiä?
Kommentit (3415)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnen muutamia lentäjiä. Ovat tosi mukavan ja tasapainoisen oloisia. Sellaisia tavallisen oloisia, eivätkä todellakaan mitään häntäheikkiä. Eiköhän tämä koko juttu pettämisestä ole lentoemäntien fantasiaa, monella varmasti mielessä rikkaan lentäjän naiminen?
On kyllä väsynyt strereotypia tämä emojen fantasia. Voi olla, että pieni prosentti lentoemännistä on tuollaisia, mutta monet ovat ihan tavallisia ammattilaisia ja osalle - kuten minulle - työ oli lyhyt vaihe elämässä.
Minua eivät ole koskaan lentäjät kiinnostaneet tippaakaan enkä olisi alkanut vehtaamaan tai heistä etsimään miestä.
Siitä olen kyllä samaa mieltä, että lentäjät ovat useimmiten tosi tavallisia, eivät mitään huikentelevia narsisteja. Itse asiassa heillä pitää olla sellainen luonne, että kykenevät kyseenalaistama
Testataan jo ammattiin hakiessa
Vierailija kirjoitti:
Voitaisiinko tämä ketju poistaa?
Yksi parhaista keskusteluista mitä tältä palstalta löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitaisiinko tämä ketju poistaa?
Yksi parhaista keskusteluista mitä tältä palstalta löytyy.
Miksi? Yksi turhimmista. Aiheen ollessa provo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä, että kaikilla tuntemillani lentäjillä on kotona ihan tavisvaimo, usein kyllä koulutettu ja ihan mukavan näköinen, mutta ei mikään häikäisevä missi. Ehkä se korvien välissä oleva on kuitenkin mitä vaimomatskussa arvostaa, panot erikseen.
No mieluummin vaimona kattoisin jotain fiksua ja jalat maassa olevaa naista kuin jotain tuulitunneli gold diggeriä
Joo, näin itsekin. Ja en ole lentäjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä, että kaikilla tuntemillani lentäjillä on kotona ihan tavisvaimo, usein kyllä koulutettu ja ihan mukavan näköinen, mutta ei mikään häikäisevä missi. Ehkä se korvien välissä oleva on kuitenkin mitä vaimomatskussa arvostaa, panot erikseen.
No mieluummin vaimona kattoisin jotain fiksua ja jalat maassa olevaa naista kuin jotain tuulitunneli gold diggeriä
Sitä tuulitunnelia voi kyllä silloin tällöin käydä panemassa mutta ei niistä vaimoksi ole.
Lentäjät ovat fiksuja ja tasapainoisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä tuulitunnelia voi kyllä silloin tällöin käydä panemassa mutta ei niistä vaimoksi ole.
Kyllä vaimon täytyy pitää mies aktiivisesti tyydydettynä ettei tarvitse lähteä niitä tuulitunneleita panemaan.
Kyllä ainakin minun tuntemani lentäjä on uskollinen. Viralliselle vaimolle uskollinen Suomessa ja thaikkurouvalle uskollinen Thaimaassa.
Ei ole kaikista lentäjistä kokemusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vaimon täytyy pitää mies aktiivisesti tyydydettynä ettei tarvitse lähteä niitä tuulitunneleita panemaan.
Näin on
Toisessa ketjussa joku kyselee miten pääsisi lentäjän vaimoksi, ei ole tainnut lukea tätä keskustelua...
Vierailija kirjoitti:
Toisessa ketjussa joku kyselee miten pääsisi lentäjän vaimoksi, ei ole tainnut lukea tätä keskustelua...
Mikäs se tämän ketjun konsensus olikaan? Pettävätkö vai eivät. Taitaa olla se, etteivät. Urbaani legenda vain
Mun parhaan ystävän mies on lentäjä. Ei oo ainakaan jääny pettämisestä kiinni yli 20v aikana. Eikä oo ollu epäilyksiäkään. Ovat olleet teineistä asti yhdessä, kolme lasta. Ystäväni on ihanin ja hyväsydämisin ihminen jonka tunnen, lisäksi korkeasti koulutettu ja nätti, hoitanut lapset ja kodin lähes yksin.
Vierailija kirjoitti:
Mun parhaan ystävän mies on lentäjä. Ei oo ainakaan jääny pettämisestä kiinni yli 20v aikana. Eikä oo ollu epäilyksiäkään. Ovat olleet teineistä asti yhdessä, kolme lasta. Ystäväni on ihanin ja hyväsydämisin ihminen jonka tunnen, lisäksi korkeasti koulutettu ja nätti, hoitanut lapset ja kodin lähes yksin.
Kuulostaa tyypilliseltä naiselta kenet lentäjä vaimoksi valitsee
Vierailija kirjoitti:
Minäkin lentäjiä tunnen ja tyypillistä on, että vaimo on maanläheinen, perhekeskeinen ja herttainen kodin pystyssä pitäjä ja lasten hoitaja sillä aikaa mies joutuu viettämään työaikaa maailmalla.
Suomessa on vain noin tuhat lentäjää. Aika harvinainen ammatti siis.
Vierailija kirjoitti:
Jaahans
Vierailija kirjoitti:
Useimmat varattuja, naimisissa ja perheellisiä ja silti yöpyvillä lennoilla tapahtuu ja se jää sinne, kukaan ei saa tietää ja lentäjän perhe-elämä jatkuu onnellisena. T. Emo
En usko tätä pätkääkään
Eiköhän se nyt ole tullut selväksi ettei suurin osa petä. Ja piste.
Samaa mieltä, sen tavallisempia ja tasapainoisempia miehiä (tai naisia) ei löydykään kuin pilotit.