Pettävätkö (lähes) kaikki lentäjät?
Lentäjäketjuja täällä taannoin poistettiin, joten kysynpä nyt uudelleen. Kannattaako vilkuilla lentäjiä deittimielessä vai onko suurin osa pettäjiä?
Kommentit (3356)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monille on aivan liian karvas pala nieltäväksi, että komea ja hyvätuloinen lentäjä olisi vielä mukava sekä uskollinen puoliso.
Moni täälläkin vaikuttaa olevan vaimoille kateellinen. Tai ainakin pahansuopa.
Nainen on naiselle susi
Ainakin moista parisuhteista lentäneet.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin moista parisuhteista lentäneet.
??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monille on aivan liian karvas pala nieltäväksi, että komea ja hyvätuloinen lentäjä olisi vielä mukava sekä uskollinen puoliso.
Nainen on naiselle susi
ainakin Suomessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen on naiselle susi
ainakin Suomessa
Sudenkaatolupia on ehkä tulossa lisää?
Hyvää juhannusta lentäjät, vaimot ja emot!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun exukko ei ollut lentoalalla, mutta petti kylläkin. Esiinty sinkkuna Tinderillä, oli sidechickejä j n e.
Se ukko lentokapteenina niin olis varmasti tuonnut kaikki taudit aasta ööhön tuliaisina.
Hyvännäköset laatikkoleuvat käyttävät tilaisuutta hyväksi vaikka olisivat ihan vaan raksaukkoja.
Entäpä sitten hyvännäköset lentokapteenit, pysyyköhän se muna housuissa edes sen lennon ajan?
Näin lentäjän vaimona on kyllä järkyttävää lukea näitä kommentteja. Se, että aika iso osa naisista näyttää kuolaavat ja fantasioivan lentäjien perään, ei muuta sitä tosiasiaa, että ihan tavallisia perheenisiä on ehdottomasti suurin osa.
Olen ollut naimisissa lentäjämieheni kanssa 20 vuotta ja yhdessä vieläkin pidempään. Ainuttakaan kertaa ei ole herännyt pienintäkään epäilystä mistää
Hyvä vaan kuulla totuuksiakin täällä
Vierailija kirjoitti:
Useimmat varattuja, naimisissa ja perheellisiä ja silti yöpyvillä lennoilla tapahtuu ja se jää sinne, kukaan ei saa tietää ja lentäjän perhe-elämä jatkuu onnellisena. T. Emo
Voihan se emo noinkin sen muille uskotella.
Finnairin lentäjien vaimon hyvänäpito päiviä taitaa olla tulossa lisää kun lakkoilu jatkuu ja lentoja vaan peruutetaan.
Vierailija kirjoitti:
Ja yhteisesti jaettu rakastaja... 😊
Vaimoni on lentoemäntä. Hänellä oli ennen minua useita seksisuhteita naimisissa olevien lentäjien kanssa. Nykytilanteesta en olisi 100% varma.
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni on lentoemäntä. Hänellä oli ennen minua useita seksisuhteita naimisissa olevien lentäjien kanssa. Nykytilanteesta en olisi 100% varma.
Hyvän vaimon oot saanut!
Vierailija kirjoitti:
Ja tuohon tyydyt?
Vierailija kirjoitti:
Itse en edes huolisi. Pettää seuraavassakin suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja yhteisesti jaettu rakastaja... 😊
Tää on just sitä katkeruutta parhaimmillaan
Vierailija kirjoitti:
Onnittelut hyvästä ja luotettavasta vaimosta.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hän vielä jonain päivänä onnistuu nappaamaan oman lentäjän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hän vielä jonain päivänä onnistuu nappaamaan oman lentäjän.
Nimenomaan. Riskihän tuossa on, että ettii lentäjää, joka huolii vaimoksi asti ja sitten dumppaa sinut. No, jos sulle tuollainen suhde käy niin onnea vaan.
Näin just.