Pettävätkö (lähes) kaikki lentäjät?
Lentäjäketjuja täällä taannoin poistettiin, joten kysynpä nyt uudelleen. Kannattaako vilkuilla lentäjiä deittimielessä vai onko suurin osa pettäjiä?
Kommentit (3356)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä lentäjien vaimojen on nyt pidettävä miehiään todella hyvänä kun isot palkankorotukset tulevat.
Kyllä <3
Vierailija kirjoitti:
Kyllä lentäjien vaimojen on nyt pidettävä miehiään todella hyvänä kun isot palkankorotukset tulevat.
Ja katsottava läpi sormien jos mies käy välillä lentoemon kanssa touhuamassa.
Finskin lentsikkakuskeilla on taas vaimon hoitopäivä tänään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja katsottava läpi sormien jos mies käy välillä lentoemon kanssa touhuamassa.
Höpö höpö
Vierailija kirjoitti:
Palkakororotukset menevät mielikkilentoemolle ostettaviin Victorias Secret hepeneisiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne nukkuu lentäessään
Ja nussii valveilla ollessaan.
Joka kohteessa vakipirkko tai useampi odottamassa, kun lentäjä-ässä saapuu meisseli tanassa.
Tosi loukkaavia kirjoituksia. Kyseessä kuitenkin jonkun mies tai isä jne. T. Lentäjän vaimo.
Totuus ei ole hyvä, totuus ei ole paha - totuus on vain totuus. Tietysti ilmaisu oli hiukan karkeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palkakororotukset menevät mielikkilentoemolle ostettaviin Victorias Secret hepeneisiin
Vaimoille ostavatkin aitoa luksusta, esim. Christian Dioria, eikä mitään pissis Victoria secretiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni palvoo minua, mutta viisaana vaimona en tahdo lahjoja kuin harvoin. Ei tarvitse puolin eikä toisin todistella mitään, aidon rakkauden todellakin tuntee. Parasta on miehen vapailla tehdyt yhteiset luontoretket, mökkeily ja vaikkapa ihan aamukahvit yhdessä terassilla kesäaamuna lintujen laulaessa. T. Lentäjän vaimo
Monille on aivan liian karvas pala nieltäväksi, että komea ja hyvätuloinen lentäjä olisi vielä mukava sekä uskollinen puoliso.
Tämä on huvittavaa settiä, joskus lukaisen muutaman sivun, kun tulee etusivulle.
Minä olen lentäjän anoppi, ollut jo vuosia. Ei finskin. Parempaa ja hyväkäytöksisempää vävyä ei voisi olla. Avulias, kiltti ja kohtelias kaikille, hyvin perhekeskeinen.
Ja tosiaan muualla tienaa enemmänkin lentäjät, kuin Finnairilla, eli turha kadehtia ketään.
Vierailija kirjoitti:
Monille on aivan liian karvas pala nieltäväksi, että komea ja hyvätuloinen lentäjä olisi vielä mukava sekä uskollinen puoliso.
Se on monille ulkopuolisille, olen huomannut. Olen naimisissa Finskin lentäjän kanssa ja uskomatonta kyllä, aiheuttanut jopa kateutta ja selän takana puhumista joidenkin tuttavanaisten keskuudessa. Sentään minkään prinssin kanssa naimisissa ole :D
Ollaan spekuloitu selän takana mm. juurikin tuota uskollisuutta ja ilkeät puheet ovat kantautuneet korviini. Minulla itselläni ei kuitenkaan ole mitään epäilyksiä uskottomuudesta. Ollaan kuitenkin oltu yhdessä ja hyvin pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on monille ulkopuolisille, olen huomannut. Olen naimisissa Finskin lentäjän kanssa ja uskomatonta kyllä, aiheuttanut jopa kateutta ja selän takana puhumista joidenkin tuttavanaisten keskuudessa. Sentään minkään prinssin kanssa naimisissa ole :D
Ollaan spekuloitu selän takana mm. juurikin tuota uskollisuutta ja ilkeät puheet ovat kantautuneet korviini. Minulla itselläni ei kuitenkaan ole mitään epäilyksiä uskottomuudesta. Ollaan kuitenkin oltu yhdessä ja hyvin pitkään.
Tyypillistä suomalaiselle
Vierailija kirjoitti:
Tämä!
Vierailija kirjoitti:
Moni täälläkin vaikuttaa olevan vaimoille kateellinen. Tai ainakin pahansuopa.
Vierailija kirjoitti:
Useimmat varattuja, naimisissa ja perheellisiä ja silti yöpyvillä lennoilla tapahtuu ja se jää sinne, kukaan ei saa tietää ja lentäjän perhe-elämä jatkuu onnellisena. T. Emo
Mitenhän on, uskoisinko emoa? En ehkä
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin eräälle nimeltä mainitsemattomalle ammattiryhmälle ;)
Onkohan Ap:lle tässä reilussa vuodessa asia selvinnyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä <3
Eikös ne miehet saa luvan pitää vaimojaan hyvänä.