Pettävätkö (lähes) kaikki lentäjät?
Lentäjäketjuja täällä taannoin poistettiin, joten kysynpä nyt uudelleen. Kannattaako vilkuilla lentäjiä deittimielessä vai onko suurin osa pettäjiä?
Kommentit (3357)
Ihan vaan mietin, että jos tuota pitkään jatkaa, niin jossain vaiheessa saa kyllä jonkun sp-taudin. Siinä sitten vaimolle selittämistä.
Just viime viikolla tuttu lentäjä tuli jätetyksi, kun hänen pettämisensä tulivat ilmi puolisolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omasta kokemuksesta voin kertoa, että ihan tavallisia perheenisiä olivat useimmat lentäjät. Pidemmillä reissuilla kuitenkin useimmat pettivät, liekö nämä kilteimmät ja nörteimmät jääneet huomiotta naisilta nuoruudessaan. Monet myös naimisissa lentoemäntien kanssa ja silti pettivät jonkun toisen lentoemännän kanssa vaimoaan. Ei auttanut vaikka kotona odotti se oma kaunis vaimo. Varmasti ei moni vaimo uskonut juuri siitä omasta miehestään. Kai sitä haluaa aina uskoa ettei se oma mies. Kaikenlaista tuli nähtyä kun olin itse nuori ja kaunis sinkku. T. Entinen emo
Jep. Tää on tää sama ilmiö, mitä tapahtuu kaikille hyvintienaaville (DI, KTM, oikis, lääkis) laskettelureissuilla. Sukset käy jalassa ehkä valokuvan verran ja muuten ihan vapaasti touhutaan naapurimökin naisporukan kanssa. Toki siis naisistakin osa varattuja. Kotona kerrotaan, kuinka kiva oli lasketella. Ja ihan omin
Juu, kyllä kaikki tuon uskoo. Tietää heti mikä on miehiään kun käy Levillä ja tietää mikä on miehiään kun on lentäjä. Näin ihmiset viisastuu. Puheet on harvoin pelkkiä puheita ja totuus tarua ihmeellisempää.
Vierailija kirjoitti:
Just viime viikolla tuttu lentäjä tuli jätetyksi, kun hänen pettämisensä tulivat ilmi puolisolle.
Hyvä. Kyllä siitä jossain vaiheessa kiinni jää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä lähtien lentäjä on ollut kuuminta hottia naisten keskuudessa, kun en ole kuullutkaan.
Minulla on ystävänä lentäjä, joka on jo 50+ ja tunnen nuoresta asti. Sen tunnollisempaa insinöörityyppiä ei olekaan, joten uskallan kyllä mennä isoimpien Finnairin koneiden kyytiin, kun tiedän minkä tyyppisiä miehiä sinne valitaan eli täysin pettäjätyypin vastakohtia.
Trolli lentäjä tunnistettu. Nyt kipin kapin häntä koipien välissä kotiin.
Häh? En tajunnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä lähtien lentäjä on ollut kuuminta hottia naisten keskuudessa, kun en ole kuullutkaan.
Minulla on ystävänä lentäjä, joka on jo 50+ ja tunnen nuoresta asti. Sen tunnollisempaa insinöörityyppiä ei olekaan, joten uskallan kyllä mennä isoimpien Finnairin koneiden kyytiin, kun tiedän minkä tyyppisiä miehiä sinne valitaan eli täysin pettäjätyypin vastakohtia.
Ei ne hottia olekaan vaan se tilipussi.
Piti ihan googlata paljonko palkka on. Keskiansio vähän yli 5000 e/kk ja Finnarilla vähän yli 10 000 e/kk. Keskiansio on vähemmän kuin mun tytär tienaa alle kolmekymppisenä, tokin Finskin lentäjällä on ihan ok palkka, mutta työ on tosi raskasta. Tapaamisia on vaikea sopia, koska työajat on niin kummallisia. Koko elämä menee työn mukaan, tosin omalla yrittäjämiehelläni on ihan sama juttu.
Tuttu lentäjä, noin nelikymppinen, tienaa Finskillä n. 10 000 €/kk. Ihan kivasti. Tilinauhan kerran nähnyt niin tosi juttu. Ei ole edes kapteeni vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piti ihan googlata paljonko palkka on. Keskiansio vähän yli 5000 e/kk ja Finnarilla vähän yli 10 000 e/kk. Keskiansio on vähemmän kuin mun tytär tienaa alle kolmekymppisenä, tokin Finskin lentäjällä on ihan ok palkka, mutta työ on tosi raskasta. Tapaamisia on vaikea sopia, koska työajat on niin kummallisia. Koko elämä menee työn mukaan, tosin omalla yrittäjämiehelläni on ihan s
Ja vähän kun teet ylitöitä. Olet muutaman vuoden ja pääset lentelee pitkiä lentoja vuosi palkka on+200 000.
Mukava lisä on lähes ilmaiset matkat. Voi kerran kuussa käydä vaikka Alpeilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piti ihan googlata paljonko palkka on. Keskiansio vähän yli 5000 e/kk ja Finnarilla vähän yli 10 000 e/kk. Keskiansio on vähemmän kuin mun tytär tienaa alle kolmekymppisenä, tokin Finskin lentäjällä on ihan ok palkka, mutta työ on tosi raskasta. Tapaamisia on vaikea sopia, koska työajat on niin kummallisia. Koko elämä menee työn mukaan, tosin omalla yrittäjämiehelläni on ihan s
Jotkut on silti niin epätoivoisia että jakavat näille looraansa heti kun kone on startannut. Vaikkakin pieni kertynyt omaisuus jaetaan vielä niiden vaimojen kesken. Ehkä se on jännittävää elämää. Ei koskaan tiedä kenen sägystä aamulla kurkistaa.
Vierailija kirjoitti:
Oikein jos emo kertoi. Arvostettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuttu lentäjä, noin nelikymppinen, tienaa Finskillä n. 10 000 €/kk. Ihan kivasti. Tilinauhan kerran nähnyt niin tosi juttu. Ei ole edes kapteeni vielä.
Miksi helvetis näytti tilauhaa? Aika noloa.
Ei ne ny tilipusseja tyhjennä kehenkään irtopi###un vaan ihan muut pussit. Oma vaimo on se rakas, ja sellaisena pysyy, ei siitä erota. Hepsankeikat on toinen juttu, jotka haaransa levittävät siltikään miestä ei saa omakseen.
Onnellisiahan nuo ei ole hyvästä palkasta huolimatta. Eikä kukaan muukaan kuvatuista Levikävijöistä. Tyhjältä elämältä kuulostaa. Onni tulee muista asioista.
Vierailija kirjoitti:
Kun mä tänä iltana harrastan seksiä lentäjämieheni kanssa, voitte te kanaemot vaan haaveilla sellaisesta, jota mun mies vain ja ainoastaan vaimolleen suo.
Kävisit ensin naapurin Penalla niin olisi rata valmiiksi liukas. Minä ainakin käyn.
Mitenkä laivatyötä tekevät, onko pettäjiä, viikko töitä, viikko kotona, mahdollisuus on, jos moraali sallii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi helvetis näytti tilauhaa? Aika noloa.
Ei näyttänyt. Näin vaikka ei olisi pitänyt. Olin perheessä kylässä ja työpöydän päälle oli jäänyt ja kiusaus teki katsoa tarkemmin. Noloa minulta.
Vierailija kirjoitti:
Ihan vaan mietin, että jos tuota pitkään jatkaa, niin jossain vaiheessa saa kyllä jonkun sp-taudin. Siinä sitten vaimolle selittämistä.
Nämä hoidetaan sekoittamalla vaimon aamukahviin samat lääkkeet kuin itsekin syödään sp-taudin iskiessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä hoidetaan sekoittamalla vaimon aamukahviin samat lääkkeet kuin itsekin syödään sp-taudin iskiessä.
Kiva suunnitelma hei, mutta ei oikein toimiva. Enpä kerro miksi.
Eiköhän noita pettämisiä tapahdu usein puolin ja toisin. Minulla on ainakin tietoa lentäjän vaimosta, enkä usko hänen ainut olevan.
No lähtökohtaisesti 90% lentäjistä on syntynyt kultalusikka syvällä perseessä. Koulutus taitaa olla edelleen jossain 100k€ kantturoilla jos et pääse ilmailu opiston kautta mikä sekin maksaa jtn 20000€.
Ei siellä paljon duunarien lapsia ole näkynyt.