Pettävätkö (lähes) kaikki lentäjät?
Lentäjäketjuja täällä taannoin poistettiin, joten kysynpä nyt uudelleen. Kannattaako vilkuilla lentäjiä deittimielessä vai onko suurin osa pettäjiä?
Kommentit (3357)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai sinne rakas vaimo menee
Täytyyhän vaimoakin välillä hoidella.
Ja sekös ottaa emoja päähän
Luotettavia ja vastuullisia. Eivät mitään häntäheikkejä todellakaan.
Vierailija kirjoitti:
Ja kykeneviä. Kun pitää hoidella vaimon lisäksi lentoemotkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kykeneviä. Kun pitää hoidella vaimon lisäksi lentoemotkin.
Ymmärrätkö, että lentoemännät täällä puhuvat soopaa. Eivät he puolisoitaan petä, siis lentäjät, ihan urbaani legenda
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä lentäjän vois iskeä, jos niin haluaisi?
Tinderissä niitä ainakin pyörii, ovat kuviin lisänneet jonkun ohjaamo/virka-asu kuvan tai sitten kirjoittaneet ammatikseen suoraan. Olen lentokentällä muissa töissä, ja välilla tauolla pelaan tinderiä. Siellä niitä tulee vastaan
Kuulostaa erikoiselta siinä mielessä, että mikäli haluaisivat karttaa onnenonkijoita jättäisivät ammatin mainostamisen vähemmälle. Ehkä noilla haussa jotain muuta.
Haluu päästä.nusauttaa pikasesti.
Parempi mahdollisuus jos on tollasia kuvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011196954.html
Eivät kaikki Finnairin lentäjät pääse kohta lentoemojen kanssa peuhaamaan.
Lomautetut lentäjät joutuvat peuhamaan vaimojen kanssa koko talven.
No on se niin väärin kun pitää vaimoon tyytyä.
Mun exukko ei ollut lentoalalla, mutta petti kylläkin. Esiinty sinkkuna Tinderillä, oli sidechickejä j n e.
Se ukko lentokapteenina niin olis varmasti tuonnut kaikki taudit aasta ööhön tuliaisina.
Hyvännäköset laatikkoleuvat käyttävät tilaisuutta hyväksi vaikka olisivat ihan vaan raksaukkoja.
Entäpä sitten hyvännäköset lentokapteenit, pysyyköhän se muna housuissa edes sen lennon ajan?
Vierailija kirjoitti:
Mun exukko ei ollut lentoalalla, mutta petti kylläkin. Esiinty sinkkuna Tinderillä, oli sidechickejä j n e.
Se ukko lentokapteenina niin olis varmasti tuonnut kaikki taudit aasta ööhön tuliaisina.
Hyvännäköset laatikkoleuvat käyttävät tilaisuutta hyväksi vaikka olisivat ihan vaan raksaukkoja.
Entäpä sitten hyvännäköset lentokapteenit, pysyyköhän se muna housuissa edes sen lennon ajan?
Ilmakuoppia syytetän kun emo käy antamassa suu ja käsihoitoa.
Vierailija kirjoitti:
Näin lentäjän vaimona on kyllä järkyttävää lukea näitä kommentteja. Se, että aika iso osa naisista näyttää kuolaavat ja fantasioivan lentäjien perään, ei muuta sitä tosiasiaa, että ihan tavallisia perheenisiä on ehdottomasti suurin osa.
Olen ollut naimisissa lentäjämieheni kanssa 20 vuotta ja yhdessä vieläkin pidempään. Ainuttakaan kertaa ei ole herännyt pienintäkään epäilystä mistään pettämisestä ja mikään kulissien suosija/sinisilmä en todellakaan ole. Jos jäisi kiinni pettämisestä, en kyllä katselisi yhtään sellaista ukkoa. Mieheni on komea ja tosi mukava, joten luulen, että ihailijoita löytyy, mutta kyllä se uskollisuus on tahdon asia. Olen välillä mukana työreissuilla ja kyllähän ne emot taitavat aika flirttejä olla (eivät tietenkään siinä kohtaa enää kun tietävät kuka minä olen), mutta kukaan ei pelkästään ole viettien varassa toimiva, vaan se on edelleen se tahdon ja järjen asia myöskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin lentäjän vaimona on kyllä järkyttävää lukea näitä kommentteja. Se, että aika iso osa naisista näyttää kuolaavat ja fantasioivan lentäjien perään, ei muuta sitä tosiasiaa, että ihan tavallisia perheenisiä on ehdottomasti suurin osa.
Olen ollut naimisissa lentäjämieheni kanssa 20 vuotta ja yhdessä vieläkin pidempään. Ainuttakaan kertaa ei ole herännyt pienintäkään epäilystä mistään pettämisestä ja mikään kulissien suosija/sinis
Onnen nainen olet kun olet lentäjän saanut ja vielä uskollisen sellaisen <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut naimisissa lentäjämieheni kanssa 20 vuotta ja yhdessä vieläkin pidempään. Ainuttakaan kertaa ei ole herännyt pienintäkään epäilystä mistää
<3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ukko lentokapteenina niin olis
Olen ollut naimisissa lentäjämieheni kanssa 20 vuotta ja yhdessä vieläkin pidempään. Ainuttakaan kertaa ei ole herännyt pienintäkään epäilystä mistää
Poikkeus vahvistaa säännön.
Ihanaa, lento ensi viikolla, näen lentäjiä <3
Vierailija kirjoitti:
Vielä tää voimissaan?!
Taitaa olla nyt samanlaisessa seisokissa kun Finnairin lennot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä tää voimissaan?!
Lentäjät eivät onneksi ole enää seisokista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä tää voimissaan?!
Lentäjät eivät onneksi ole enää seisokista.
Vaimot hoitaa nyt lentäjien seisokit.
Suomen lennoilla on kyllä kaikkea muuta ,kuin kauniita lentoemoja. Ihan taviksen näköisiä järjestään.
Vierailija kirjoitti:
Suomen lennoilla on kyllä kaikkea muuta ,kuin kauniita lentoemoja. Ihan taviksen näköisiä järjestään.
Taso mennyt minusta alaspäin. Ennen oli aidosti kauniita, vielä parikymmentä vuotta sitten. Nyt monet nuoretkin emot näyttävät liian tekotehdyltä, ankkahuulia, tekoripsiä, samaan muottiin kaikki ikäänkuin valettu. Aito kauneus puuttuu
Täytyyhän vaimoakin välillä hoidella.