Pettävätkö (lähes) kaikki lentäjät?
Lentäjäketjuja täällä taannoin poistettiin, joten kysynpä nyt uudelleen. Kannattaako vilkuilla lentäjiä deittimielessä vai onko suurin osa pettäjiä?
Kommentit (3357)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä lentäjän vois iskeä, jos niin haluaisi?
Tinderissä niitä ainakin pyörii, ovat kuviin lisänneet jonkun ohjaamo/virka-asu kuvan tai sitten kirjoittaneet ammatikseen suoraan. Olen lentokentällä muissa töissä, ja välilla tauolla pelaan tinderiä. Siellä niitä tulee vastaan
Oletko hyvä pelaaja?
Vierailija kirjoitti:
Johtopäätökset: eivät petä, ainakaan vaimojen mielestä. Ja vaimot kauniita, eivät mitään tekoripsisiä. Piste ja hei.
Heippa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä lentäjän vois iskeä, jos niin haluaisi?
Tinderissä niitä ainakin pyörii, ovat kuviin lisänneet jonkun ohjaamo/virka-asu kuvan tai sitten kirjoittaneet ammatikseen suoraan. Olen lentokentällä muissa töissä, ja välilla tauolla pelaan tinderiä. Siellä niitä tulee vastaan
Kuulostaa erikoiselta siinä mielessä, että mikäli haluaisivat karttaa onnenonkijoita jättäisivät ammatin mainostamisen vähemmälle. Ehkä noilla haussa jotain muuta.
Nimenomaan. Näinköhän ovat oikeita lentäjiä?
Lentäjät ja punavihervassarit pettää aina!
Vierailija kirjoitti:
Lentäjät ja punavihervassarit pettää aina!
Eikai tähän sotkuun pidä enää politiikkaa lisätä?
Mulla ei ainakaan riittäisi aika niiden kaikkien petettyjen vaimojen kontaktointiin. Muutenkin, ei ole tapana puuttua muiden asioihin. Oman valinnan ovat tehneet kun ovat naineet lentäjän.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ainakaan riittäisi aika niiden kaikkien petettyjen vaimojen kontaktointiin. Muutenkin, ei ole tapana puuttua muiden asioihin. Oman valinnan ovat tehneet kun ovat naineet lentäjän.
Katkera emo siellä :D
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa, että itse siellä olet jakamassa ja kiirettä pitelee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla "kokeneen" lentoemännän kirjoitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla "kokeneen" lentoemännän kirjoitus.
Ehdottomasti
Jokaisessa ammatissa on hyviä ja huonoja ihmisiä. Toki pettämisen mahdollisuus kasvaa, mitä enemmän toisella on tilaisuuksia tutustua muihin ihmisiin, mutta niin se elämä vain toimii. Työkseen reissaavien miesten kanssa kannattaa olla omaa lähipiiriä perhe-elämää ja vertaistukea varten.
Gaalaan eivät emot pääsekään.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen gaala?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen gaala?
Ilmeisesti vuosittainen SLL:n gaala, jossa vaimojen kanssa esitetään onnellista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen gaala?
Ilmeisesti vuosittainen SLL:n gaala, jossa vaimojen kanssa esitetään onnellista.
Kyllä ovat kaikki hyvin onnettomia, varsinkin jos lentoemoilta asiaa tiedustellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen gaala?
Kyllä ovat kaikki hyvin onnettomia, varsinkin jos lentoemoilta asiaa tiedustellaan.
Jep, näin just :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen gaala?
Sinne toki emot haluaisivat rinnalle edustamaan, mutta vaimo tietenkin vie tämän paikan jalkavaimolta.
Tottakai sinne rakas vaimo menee
Kuulostaa erikoiselta siinä mielessä, että mikäli haluaisivat karttaa onnenonkijoita jättäisivät ammatin mainostamisen vähemmälle. Ehkä noilla haussa jotain muuta.