Pettävätkö (lähes) kaikki lentäjät?
Lentäjäketjuja täällä taannoin poistettiin, joten kysynpä nyt uudelleen. Kannattaako vilkuilla lentäjiä deittimielessä vai onko suurin osa pettäjiä?
Kommentit (3364)
Vierailija kirjoitti:
Eivät tiedä lentäjä-salarakkaanikaan kaverit hänen seikkailuistaan. Toisten lentäjien kesken ehkä näitä jaetaan mutta ei välttämättä muille, vaikka kuinka olisi paras kaveri.
Siis salarakkaallasi on vaimo ja perhettä? Miten kehtaat ja alennut olemaan miehen kakkosvaihtoehto? Moraali hoi!
Hän on myös minun kakkosvaihtoehtoni :D Mutta tässä oli kysymys lentäjistä johon annoin oman vastaukseni.
Vierailija kirjoitti:
Hän on myös minun kakkosvaihtoehtoni :D Mutta tässä oli kysymys lentäjistä johon annoin oman vastaukseni.
Ok. Onko suomalainen lentäjä? Suomalaisilla yleensä arvomaailma korkeampi kuin vaikka etelänmaalaisilla lentäjillä, niin helposti eivät petä. T. Ex-emo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, sivusta seuranneena, monet pilotit pettävät. Mutta se myös fakta, joka täällä todettu: eivät yleensä jätä vaimoaan, vaan lentoemoparka saa ikuisen hopeasijan, eikä pääse nauttimaan rikkaasta avioliitosta.
Ovatko lentäjät konservatiivisia että eivät halua avioeroa?
Ei ne halua emäntää, ainakaan vaimoksi, paitsi me harvat jotka ovat sellaisen menneet ottamaan.
Näin minunkin kokemukseni. Vaimot yleensä koulutettuja ja jotenkin habitukseltaan kaukana lentoemännistä. Vaikka kauniita ovat mutta eivät yhtä viimeisen päälle laitettuja.
Voin uskoa tämän, mutta millä otoksella tutkimuksen olet tehnyt? :D
Vierailija kirjoitti:
Olen tällä hetkellä erään lentäjän salarakas. En ole samalla alalla lainkaan. Hän on kertonut että uran alkupuolella tuli pantua parin lentoemännän kanssa mutta pian sitä oppi että ei kannata paskantaa sinne mistä syö. Nykyään hän etsii rakastajansa työpaikan ulkopuolelta, eikä varmaan ole pulaa. Mutta sellaisen käsityksen olen saanut että lentäjillä on paljon sivusuhteita, ihan vaan liikkuvan elämäntyylin ja ammatin tuoman vetovoiman vuoksi.
Yleistät omaan kokemuksesi perustuen, sellaisen vaikutelman tästä saa.
Niin siis perustan siihen mitä hän on minulle kertonut itsestään ja omista työkavereistaan joita on kertynyt paljon lähes 30 vuoden ja useamman lentoyhtiön jälkeen.
Olen naimisissa lentäjän kanssa, ollut jo yli 20 vuotta. Koskaan ei ole ollut aihetta epäillä uskollisuutta hetkeäkään, enkä ala näiden höpinöidenkään perusteella sitä tekemään. Mieheni lentää suurimmaksi osaksi kaukoreittejä. Lepoajat ovat melko lyhyitä ja aika kuluu palautumiseen. Aktiivisesti pitää meihin yhteyttä layovereilla ja en keksi siihen montakaan hetkeä, jolloin ehtisi pelehtimään lentoemäntien kanssa, etenkin kun yhteydenpito tosiaan on tiivistä minuun ja lapsiimme.
Vierailija kirjoitti:
Niin siis perustan siihen mitä hän on minulle kertonut itsestään ja omista työkavereistaan joita on kertynyt paljon lähes 30 vuoden ja useamman lentoyhtiön jälkeen.
Kuormasta syöminen ei liene fiksua missään työpaikassa.
Vierailija kirjoitti:
Olen naimisissa lentäjän kanssa, ollut jo yli 20 vuotta. Koskaan ei ole ollut aihetta epäillä uskollisuutta hetkeäkään, enkä ala näiden höpinöidenkään perusteella sitä tekemään. Mieheni lentää suurimmaksi osaksi kaukoreittejä. Lepoajat ovat melko lyhyitä ja aika kuluu palautumiseen. Aktiivisesti pitää meihin yhteyttä layovereilla ja en keksi siihen montakaan hetkeä, jolloin ehtisi pelehtimään lentoemäntien kanssa, etenkin kun yhteydenpito tosiaan on tiivistä minuun ja lapsiimme.
Meillä sama juttu. En usko lainkaan näihin juttuihin. T. Myös lentäjän vaimo.
Jos siellä on tuhatkunta lentäjää, niin varmasti tuollaisia tapauksia löytyy. Kaikilla ei kuitenkaan ole kusta päässä, tai tarvetta sekoilla ympäriinsä. Tietysti jos jatkuvasti ryypiskelee ulkomailla vieraassa naisseurassa asettaa itsensä jossain määrin haastavaan paikkaan. Eiköhän näissä kirjoituksissa ilmiötä paisuteltu silti suuresti.
Kumpi oli järkyttynyt. Se lento-emo varmaa. Ny joutuu katsoo samaa miestä töissä ja kotona.
Tietty voi valita toisen reitin ja siten toisen lentäjän rakastajaksi.
Ja tää nykyinen puoliso lentäjä saa sit kuksia toisella reitillä. Muita emoja. 🤣🤣
Erosin juuri 20-vuotisesta avioliitosta lentäjän kanssa. Petti minua useamman kerran, ja lasten kasvettua aikuiseksi, mittani täyttyi. En luota enää virkapukuisiin, macho-ammateissa oleviin miehiin. Lentäjän ammatti todellakin vetoaa naisiin ja harva jaksaa vuosikymmeniä vastustaa houkutuksia. On ihan liikaa naisia, joita varattu mies ei haittaa.
Lentäjänä toimiva mieheni ei ole koskaan antanut syytä epäillä itseään, on saanut naisten huomiota aina halutessaan ja tarpeeksi, joten tilanne ei ole statusammatin myötä muuttunut mihinkään tai ollut hänelle uusi. En myöskään ole ollenkaan sinisilmäinen ja kiinnitän huomiota siihen mitä ympärilläni tapahtuu.
No eihän kukaan ole väittänyt että kaikki lentäjät pettävät, tai että juuri sinun miehesi pettää. Noin ylipäätään varmaan kuitenkin lentäjät pettävät enemmän kuin putkimiehet tai kirjastonhoitajat.
Vierailija kirjoitti:
Jännä, että kaikilla tuntemillani lentäjillä on kotona ihan tavisvaimo, usein kyllä koulutettu ja ihan mukavan näköinen, mutta ei mikään häikäisevä missi. Ehkä se korvien välissä oleva on kuitenkin mitä vaimomatskussa arvostaa, panot erikseen.
Ja sama toisinpäin
Lentoemännät ovat samanlaisia taviksia kuin muutkin ihmiset. En usko, että heissä ja näissä vaimoissa olisi suurtakaan tilastollista eroa mitä ulkoiseen olemukseen tulee. En ole ainakaan huomannut heidän erottuneen massasta.
Vierailija kirjoitti:
Erosin juuri 20-vuotisesta avioliitosta lentäjän kanssa. Petti minua useamman kerran, ja lasten kasvettua aikuiseksi, mittani täyttyi. En luota enää virkapukuisiin, macho-ammateissa oleviin miehiin. Lentäjän ammatti todellakin vetoaa naisiin ja harva jaksaa vuosikymmeniä vastustaa houkutuksia. On ihan liikaa naisia, joita varattu mies ei haittaa.
Hyvä kun pääsit eroon, kuormittava tilanne katsoa läpi sormien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä, että kaikilla tuntemillani lentäjillä on kotona ihan tavisvaimo, usein kyllä koulutettu ja ihan mukavan näköinen, mutta ei mikään häikäisevä missi. Ehkä se korvien välissä oleva on kuitenkin mitä vaimomatskussa arvostaa, panot erikseen.
Ja sama toisinpäin
Mitä tarkotat?
Eivät tiedä lentäjä-salarakkaanikaan kaverit hänen seikkailuistaan. Toisten lentäjien kesken ehkä näitä jaetaan mutta ei välttämättä muille, vaikka kuinka olisi paras kaveri.