Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pettävätkö (lähes) kaikki lentäjät?

Vierailija
08.03.2024 |

Lentäjäketjuja täällä taannoin poistettiin, joten kysynpä nyt uudelleen. Kannattaako vilkuilla lentäjiä deittimielessä vai onko suurin osa pettäjiä? 

Kommentit (3364)

Vierailija
2361/3364 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se päivänselvä fakta, että jos yhdessä syödään, juodaan ja vietetään vapaa-aikaa kohteessa altistaa itseään myös pettämiselle. 

Käsittääkseni kohteissa yhä vähemmän ollaan jostain syystä koko crew koolla. Enemmänkin kabiinipuoli hajaantuu omiin porukoihinsa ja lentäjät saattavat keskenään käydä syömässä tai jossain retkellä tai sitten ovat ominensa. Tämä kokemus AY:lta. 

Pidemmillä lennoilla kyllä ollaan ja ihmettelen että sellainen on puolisoille ihan ok. 

Kokemukseni nimenomaan on kaukokohteista. Pikkubusseilla yöpyviä todella harvoin. Olen itse lentoemäntä. 

Oletko ns. kokenut lentoemäntä?

Taitaa olla, kokemuksia kun kuulemma on. 

Vierailija
2362/3364 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se päivänselvä fakta, että jos yhdessä syödään, juodaan ja vietetään vapaa-aikaa kohteessa altistaa itseään myös pettämiselle. 

Käsittääkseni kohteissa yhä vähemmän ollaan jostain syystä koko crew koolla. Enemmänkin kabiinipuoli hajaantuu omiin porukoihinsa ja lentäjät saattavat keskenään käydä syömässä tai jossain retkellä tai sitten ovat ominensa. Tämä kokemus AY:lta. 

Pidemmillä lennoilla kyllä ollaan ja ihmettelen että sellainen on puolisoille ihan ok. 

Kokemukseni nimenomaan on kaukokohteista. Pikkubusseilla yöpyviä todella harvoin. Olen itse lentoemäntä. 

Ol

Kokeneet lentoemännät ovatkin täällä paljastaneet jos yhtä sun toista. Vaimot eivät ole oikein tykänneet. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2363/3364 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toimenkuvaan kuuluu "lentää" niin eikö se käytännössä tarkoita, että "lentää" mahdollisimman moneen naiseen?

Vierailija
2364/3364 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos toimenkuvaan kuuluu "lentää" niin eikö se käytännössä tarkoita, että "lentää" mahdollisimman moneen naiseen?

Jos ette jo ymmärrä aiemman luetun perusteella niin lentäjät ovat onnellisia vaimojensa kanssa ja täällä vaan lentoemännät koittavat muuta väittää ja saada avioliitot tuhottua! 

Vierailija
2365/3364 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluavatko (lähes) kaikki naiset lentäjän vaimoksi vaikka (lähes) kaikki lentäjät saattavat pettää?

Lopettakaa nyt tuo skeida pettämisistä. Olen naimisissa lentäjän kanssa, ollut jo pian 30 vuotta ja koskaan ei ole minua petetty. Myös ystäväpiirissäni on paljon lentäjän vaimoja enkä ole kuullut kuin yhdestä pariskunnasta, joka erosi kyseisen asian takia. Siinäkään ei kyseessä ollut lentoemo. 

Ja mistä sinä tiedät, ettet ole tullut petetyksi? Eihän kukaan voi varmuudella tietää onko puoliso pettänyt koskaan oli se puoliso missä ammatissa hyvänsä. 

Vierailija
2366/3364 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluavatko (lähes) kaikki naiset lentäjän vaimoksi vaikka (lähes) kaikki lentäjät saattavat pettää?

Lopettakaa nyt tuo skeida pettämisistä. Olen naimisissa lentäjän kanssa, ollut jo pian 30 vuotta ja koskaan ei ole minua petetty. Myös ystäväpiirissäni on paljon lentäjän vaimoja enkä ole kuullut kuin yhdestä pariskunnasta, joka erosi kyseisen asian takia. Siinäkään ei kyseessä ollut lentoemo. 

Ja mistä sinä tiedät, ettet ole tullut petetyksi? Eihän kukaan voi varmuudella tietää onko puoliso pettänyt koskaan oli se puoliso missä ammatissa hyvänsä. 

Kyllähän normaalissa pitkässä  parisuhteessa sen aistii ennemmin tai myöhemmin. En usko, että sitä voi salata kauaa. 

Vierailija
2367/3364 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveri on lentäjä kuulemma hyvin yleistä että puuhailevat hyvännäköisten lentoemäntien kanssa maailmalla... Usein nukkuvat samoissa hotelleissa lentokohteissa ja niissä on paljon pitkäsäärisiä lentoemäntiä jotka tarvii vaan vilauttaa nyloniin verhoiltuja sääriään...

Kaveri on tainnut puhua omiaan.

Vierailija
2368/3364 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useimmat varattuja, naimisissa ja perheellisiä ja silti yöpyvillä lennoilla tapahtuu ja se jää sinne, kukaan ei saa tietää ja lentäjän perhe-elämä jatkuu onnellisena. T. Emo

Toiveajattelua emolta

Vierailija
2369/3364 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän normaalissa pitkässä  parisuhteessa sen aistii ennemmin tai myöhemmin. En usko, että sitä voi salata kauaa. 

Ei sitä huomaa jos sillointällöin käy vierasta kokeilemassa. Kunhan ei liialliset tunteet tule kuvioihin.

Vierailija
2370/3364 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän normaalissa pitkässä  parisuhteessa sen aistii ennemmin tai myöhemmin. En usko, että sitä voi sa

Voihan se niinkin olla, mutta ei nyt pidä lähteä siitä olettamuksesta, että kaikki pettävät. 

Vierailija
2371/3364 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, sivusta seuranneena, monet pilotit pettävät. Mutta se myös fakta, joka täällä todettu: eivät yleensä jätä vaimoaan, vaan lentoemoparka saa ikuisen hopeasijan, eikä pääse nauttimaan rikkaasta avioliitosta. 

Ovatko lentäjät konservatiivisia että eivät halua avioeroa? 

Vierailija
2372/3364 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä myös puoliso paikalla. Mä en haluaisi tietää, jos mieheni pettäisi. En vaan halua. Mieheni sanoo rakastavansa minua ja tunnen sen, se riittää. Voi olla, että panee sitten siellä hotelleissa nuorempia emoja, mutta minkä minä sille voin? En mitään. Eroa en kuitenkaan halua, joten hiljaa oltava. 

Kuulostat lampaalta. Minä tosiaan haluaisin tietää niin saisin vapauteni. Ei tarvisi kärvistellä sellaisessa kulississa.

Vaikea se muiden on huudella, ymmärrän kyllä kulissit -toisaalta. 

Vierailija
2373/3364 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useimmat varattuja, naimisissa ja perheellisiä ja silti yöpyvillä lennoilla tapahtuu ja se jää sinne, kukaan ei saa tietää ja lentäjän perhe-elämä jatkuu onnellisena. T. Emo

Toiveajattelua emolta

Voitteko emot vastata rehellisesti että kuinka monella on ollut toiveena napata lentäjä puolisoksi? Tai edes rakastajaksi? 

Vierailija
2374/3364 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, sivusta seuranneena, monet pilotit pettävät. Mutta se myös fakta, joka täällä todettu: eivät yleensä jätä vaimoaan, vaan lentoemoparka saa ikuisen hopeasijan, eikä pääse nauttimaan rikkaasta avioliitosta. 

Ei ne halua emäntää, ainakaan vaimoksi, paitsi me harvat jotka ovat sellaisen menneet ottamaan. 

Vierailija
2375/3364 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä keskustelu koskee jo kaikkia ihmisryhmiä, ei ainoastaan lentäjiä. Kuka tahansa voi pettää, missä ammatissa tahansa, aivan turhaa spekulointia. Joskus se selviää kumppanille, joskus kumppani on liian sinisilmäinen asian havaitakseen ja voi tuolloin jäädä piiloon. 

Vierailija
2376/3364 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne halua emäntää, ainakaan vaimoksi, paitsi me harvat jotka ovat sellaisen menneet ottamaan. 

Näin minunkin kokemukseni. Vaimot yleensä koulutettuja ja jotenkin habitukseltaan kaukana lentoemännistä. Vaikka kauniita ovat mutta eivät yhtä viimeisen päälle laitettuja. 

Vierailija
2377/3364 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä olet lentäjä? 

Vierailija
2378/3364 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin lentäjä niin en kyllä lentoemoa vaimoksi haluaisi, nehän panevat kaikkien lentäjien kanssa.

Vierailija
2379/3364 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tällä hetkellä erään lentäjän salarakas. En ole samalla alalla lainkaan. Hän on kertonut että uran alkupuolella tuli pantua parin lentoemännän kanssa mutta pian sitä oppi että ei kannata paskantaa sinne mistä syö. Nykyään hän etsii rakastajansa työpaikan ulkopuolelta, eikä varmaan ole pulaa. Mutta sellaisen käsityksen olen saanut että lentäjillä on paljon sivusuhteita, ihan vaan liikkuvan elämäntyylin ja ammatin tuoman vetovoiman vuoksi. 

Vierailija
2380/3364 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras kaverini on lentäjä ja aika avoimesti naisjutuista puhutaan. Ollut naimisissa nuoruudenrakkautensa kanssa jo 20 vuotta. Uran alussa oli vaikeuksia pysytellä uskollisena kun lentoemännät yrittivät koko ajan, mutta nyt siihen kuulemma tottunut. Ei ole omien sanojensa mukaan pettänyt enkä sitä epäilekään.