Pettävätkö (lähes) kaikki lentäjät?
Lentäjäketjuja täällä taannoin poistettiin, joten kysynpä nyt uudelleen. Kannattaako vilkuilla lentäjiä deittimielessä vai onko suurin osa pettäjiä?
Kommentit (3364)
Vierailija kirjoitti:
Nuorempana kun pyörittiin Hesan yökerhoissa niin naisia oli helppo iskeä kun sanoi ammatikseen lentäjä 😅 Tinderissäkin jos mies laittaa ammattikohtaan lentäjä niin kyllä tulee mätsejä 😎
Kyllä, hyväksi koettu keino :)
Vierailija kirjoitti:
Entä pettävätkö kaikki lentoemännät?
No mitä luulet, reissuhommia ja hotellihuoneita kaukana kotoa ja tutuista? Mikä reissussa tapahtuu se reissulle jää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä luulet, reissuhommia ja hotellihuoneita kaukana kotoa ja tutuista? Mikä reissussa tapahtuu se reissulle jää.
Yrittävätkö iskeä muitakin kuin lentäjiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yrittävätkö iskeä muitakin kuin lentäjiä?
Luulen niin. Jos Lentäjältä ei saa niin sitten matkustajia tai kohteessa hotellissa jotain Bisnesmiehiä
Avautukaa nyt lentoemäntien miehet, mitä olette mieltä?
Rattoisaa matkailuelämää näyttävät viettävän, varmastl heille kelpaa paikallisetkin.
Vierailija kirjoitti:
Rattoisaa matkailuelämää näyttävät viettävän, varmastl heille kelpaa paikallisetkin.
Meinaatko emäntiä?
Veljeni on lentäjä ja ollut naimisissa 25 vuotta. En todellakaan usko, että olisi ollut uskoton, onnellisilta vaikuttavat hän ja kälyni. Vaikka veljeni on kaukolentojen lentäjänä paljon yöpyvillä.
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan moni vaimo oikeasti sinisilmäinen tai kulissien takia vain liitto pystyssä?
Tämän on saletisti kirjoittanut joku katkera lentoemäntä.
Jännä miten monet tuntuvat ajattelevan että onnellinen avioliitossa = ei ole sivusuhteita. Kyllä miehille kelpaa vieras pipari vaikka olisivat onnellisia suhteissaan tai ainakin vaikuttavat onnellisilta. Mitä joku voi oikeasti tietää esim veljensä seksielämästä? Mitä tarpeita hänellä syvällä sisimmässään on? Miten usein hän harrastaa vaimonsa kanssa seksiä? Harva tietää mitä toisen elämässä ihan oikeasti on menossa. En usko että kukaan kertoo omalle siskolle tai välttämättä edes omalle kaverilleen että haluan enemmän seksiä. Haluan nuolla naisen peppua mutta en uskalla pyytää vaimolta.
Vierailija kirjoitti:
Jännä miten monet tuntuvat ajattelevan että onnellinen avioliitossa = ei ole sivusuhteita. Kyllä miehille kelpaa vieras pipari vaikka olisivat onnellisia suhteissaan tai ainakin vaikuttavat onnellisilta. Mitä joku voi oikeasti tietää esim veljensä seksielämästä? Mitä tarpeita hänellä syvällä sisimmässään on? Miten usein hän harrastaa vaimonsa kanssa seksiä? Harva tietää mitä toisen elämässä ihan oikeasti on menossa. En usko että kukaan kertoo omalle siskolle tai välttämättä edes omalle kaverilleen että haluan enemmän seksiä. Haluan nuolla naisen peppua mutta en uskalla pyytää vaimolta.
Totta. Hyvinkin joskus yllättää kulissit.
Vierailija kirjoitti:
Täällä myös puoliso paikalla. Mä en haluaisi tietää, jos mieheni pettäisi. En vaan halua. Mieheni sanoo rakastavansa minua ja tunnen sen, se riittää. Voi olla, että panee sitten siellä hotelleissa nuorempia emoja, mutta minkä minä sille voin? En mitään. Eroa en kuitenkaan halua, joten hiljaa oltava.
Kuulostat lampaalta. Minä tosiaan haluaisin tietää niin saisin vapauteni. Ei tarvisi kärvistellä sellaisessa kulississa.
En minäkään haluaisi tietää, jos mieheni pettää minua työmatkoillaan. Menettäisin hyvän elintason ja puitteet lapsille. Ja siis mieheni EI ole lentäjä.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on petos eli aviorikos, ja petokseen perustuva liitto on kaukana onnesta. Onni se on vain, mikäli molemmilla osapuolilla on yhdessä sovitusti samanlaiset oikeudet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on petos eli aviorikos, ja petokseen perustuva liitto on kaukana onnesta. Onni se on vain, mikäli molemmilla osapuolilla on yhdessä sovitusti samanlaiset oikeudet.
Kuule tuollaiset petokset ovat aika arkipäivää nykymaailmassa
Mies on lentäjä ja jäänyt kaksi kertaa kiinni pettämisestä. Molemmilla kerroilla lentoemäntä samalta lennolta. Eri naiset kummallakin kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Mies on lentäjä ja jäänyt kaksi kertaa kiinni pettämisestä. Molemmilla kerroilla lentoemäntä samalta lennolta. Eri naiset kummallakin kerralla.
Miten jäi kiinni? Uteliaisuuttaan täällä kyselee yksi vaimo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule tuollaiset
Tuo tieto ei muuta itse asiaa miksikään.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä valitettavasti omakohtaista kokemusta, että lentäjäaviomieheni petti minua useamman vuoden lentoemännän kanssa. Ko. lentoemäntä oli havitellut muitakin ja mun heikko mieheni haksahti. Tai enhän mä tiedä miten päin se alkoi. Aikansa sitä oli kestänyt ja kun mieheni sai pillua sieltä suunnalta tarpeekseen ja lopetti suhteen, niin sehän ei emohutsulle käynyt vaan käräytti miehen mulle.
Säälittävää oli, että ilmoitti mulle mieheni vokottelevan häntä, mutta kun paska niin sanotusti oli osunut moottoriin, niin mieheni paljasti mulle kaiken ja paljastui ettei tämä emo niin viaton ollut, kun mitä oli mulle itse yrittänyt esittää. No, minähän pistin viestiä emon miehelle, jota en siis tuntenut ja lopputulos oli, että kaksi perhettä rikkoutui. Tai no, meidän perhe vielä kasassa, mutta eihän sitä luottamusta enää voi saada takaisin. Sillä hutsuemolla on uusi lentäjä ja ai että tekisi mieli laittaa sille viestiä, että tie
Harmi kuulla kokemuksestasi. Kyllä tässä laittaisin syyn lentoemännän kontolle, joka kertomasi mukaan on yrittänyt tyyliin jokaista lentäjää. Tietenkin miehessäsi on syytä myös, mutta kyllä niin ärsyttää ihmiset jotka tieten tahtoen haluavat iskeä varattuja!!
Moniin naisiin vetoaa rauhallisuus. Itse ainakin tykkään enemmän rauhallisista miehistä kuin sellaisista, jotka ovat levottomia ja puhua hölöttävät kolo ajan.