Pettävätkö (lähes) kaikki lentäjät?
Lentäjäketjuja täällä taannoin poistettiin, joten kysynpä nyt uudelleen. Kannattaako vilkuilla lentäjiä deittimielessä vai onko suurin osa pettäjiä?
Kommentit (3364)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellisuudessa hyvännäköisiä lentäjiä on ihan yhtä harvassa, kuin hyvännäköisiä lääkäreitä, lakimiehiä tai diplomi-insinöörejä! Että kyllä ne vähemmän viehättävät lentäjät saavat olla ihan rauhassa, jos ei nyt ole joku epätoivoinen ankkahuuli, harjasripsirumilusemo, joita viime vuosikymmenellä varsinkin enenevässä määrin emoina, koska ne on halpuutettu. T. Tasokas korkeakoulutettu rotunainen, ex-emo
Mä lentoemäntänä olen sikäli vähän eri mieltä, että kyllä ne ei-niin-komeatkin lentäjät ihan tavoiteltuja ovat. En nyt puhu henkilökohtaisesti vaan sen mitä työssä olen nähnyt:
Niitä ei niin komeita tavoittelee juurikin nuo epätoivoiset kierosilmäiset ankkahuulirumilukset, mutta ei ne kauniit emot niitä huoli
Niin, mutta minkä arvoisia ovat ne ketkä statuksen ja rahan perässä juoksee.
Golddiggerit ne perässä juoksee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä valitettavasti omakohtaista kokemusta, että lentäjäaviomieheni petti minua useamman vuoden lentoemännän kanssa. Ko. lentoemäntä oli havitellut muitakin ja mun heikko mieheni haksahti. Tai enhän mä tiedä miten päin se alkoi. Aikansa sitä oli kestänyt ja kun mieheni sai pillua sieltä suunnalta tarpeekseen ja lopetti suhteen, niin sehän ei emohutsulle käynyt vaan käräytti miehen mulle.
Säälittävää oli, että ilmoitti mulle mieheni vokottelevan häntä, mutta kun paska niin sanotusti oli osunut moottoriin, niin mieheni paljasti mulle kaiken ja paljastui ettei tämä emo niin viaton ollut, kun mitä oli mulle itse yrittänyt esittää. No, minähän pistin viestiä emon miehelle, jota en siis tuntenut ja lopputulos oli, että kaksi perhettä rikkoutui. Tai no, meidän perhe vielä kasassa, mutta eihän sitä luottamusta enää voi saada takaisin. Sillä hutsuemolla on uusi lentäjä ja ai
Minä ainakin ilmoittaisin
Kyllä. Kuuluu koulutukseen. Ensin perämiehenä noin 500 irtosuhdetta ennenkuin kapteeniksi voi edes ylentyä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Kuuluu koulutukseen. Ensin perämiehenä noin 500 irtosuhdetta ennenkuin kapteeniksi voi edes ylentyä.
Lentoemäntäkoulutukseen enemmänkin taitaa kuulua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin just. Siltä ainakin näiden kommenttien perusteella kuulostaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika sonni saa kapteeni olla jos poraa yöpyvällä koko kabiinihenkilökunnan läpi. Sehän on lentäjien kesken jonkinlainen arvostettu ennätys.
Kyllä taas niin hullua skeidaa täällä. Usein on niin, että lentäjät ja kabiinihenkilökunta viettävät vähän omillaan aikaa yöpyvillä tai jopa niin että kaikki hajaantuvat omilleen. Ehkä varsinkin jos pidempi layover (aika harvinaisia) saatetaan yhtenä iltana käydä safkalla koko jengi. Yleensä kaukolennoilla ollaan niin väsyjä kun kohteeseen päästään, että kyllä se uni ja lepo maittavat.
Näin se toimii, T. Lentoemo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvät taidot nostavat lentoemon arvostusta etenkin lentäjien taholta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos puhutaan vaimomarkkinoista niin on kyllä toisinpäin. Kukaan tasokas mies ei arvosta kokenutta emoa.
Vierailija kirjoitti:
Lentäjiksi pääsee murto osa hakijoista. Ollaksesi lentäjä ja läpäistääksesi koulutukset. Sun täytyy olla vähän spesiaali tapaus ehkä jopa tunteeton, narsistinen, erittäin määrätietoinen ym voisivat kuvata lentäjää.
Tuo on mun mielestä jo lähtökohtaisesti pettäjän profiili..
Siihen kun lisätään se että sä saat joka ilta baarista kauniin naisen mukaasi pelkästään kertomalla ammattisi. Soppa on aika valmis.
Puhumattakaan että sun työyhteisö on suurimmalta osin täynnä kauniita naisia joiden kanssa sä matkustelet, vietät aikaa ja yövyt.
Tätä kommenttia tykätty kovasti tuossa ketjun alussa mutta ihan noin yksioikoista tuskin on tuokaan. Vedetään vähän mutkat suoriksi tässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos puhutaan vaimomarkkinoista niin on kyllä toisinpäin. Kukaan tasokas mies ei arvosta kokenutta emoa.
Ei niitä kokeneita emoja vaimoksi halutakaan vaan ihan johonkin muuhun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin juuri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin juuri. <
Mistä tiedätte, oletteko lentäjiä, vai arvauksella liikenteessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä kokeneita emoja vaimoksi halutakaan vaan ihan johonkin
Ihan yleistä tietoa
Tottakai, eihän ne mitään jumalia ole.
En tiedä miehestäni, mutta hyödynnän kyllä mahdollisuuksia jos hän on työmatkoilla tai ollessani itse matkoillani. Sellainen sanaton sopimus välillämme. Tiedä sitten hyödyntääkö hän ammattinsa edut vai ei.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miehestäni, mutta hyödynnän kyllä mahdollisuuksia jos hän on työmatkoilla tai ollessani itse matkoillani. Sellainen sanaton sopimus välillämme. Tiedä sitten hyödyntääkö hän ammattinsa edut vai ei.
Jokainen tyylillään. Minä olen Finnairin lentäjän vaimo ja kyllä meille molemmille, miehelleni ja minulle, uskollisuus on koko suhteen perusta. Miksi edes olet parisuhteessa, jos tekee mieli pettää?
Ovat niin rauhallisen ja hiljaisen oloisia monet pilotit että miten edes naisia mistään ylipäänsä saavat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päinvastoin!
No tuo on kyllä ihan puppua. Kyllä se status ka palkka saavat naisten silmissä lähes lentäjän kuin lentäjän halutuksi, joten ei se ulkomuoto ihan kauheasti näytä vaikuttavan. En ole kellään lentäjällä nähnyt vaimoa, joka ei olisi vähintäänkin kohtuu nätti.