Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettävätkö (lähes) kaikki lentäjät?

Vierailija
08.03.2024 |

Lentäjäketjuja täällä taannoin poistettiin, joten kysynpä nyt uudelleen. Kannattaako vilkuilla lentäjiä deittimielessä vai onko suurin osa pettäjiä? 

Kommentit (3364)

Vierailija
2261/3364 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pettävät, mutta eivät jätä vaimojaan eli turha hankkia sydänsuruja lähtemällä johonkin pelkkään panoon. 

Mutta seksi on ihanaa joten voi sitä harrastaa ihan huvittelumielessä eikä siitä tarvitse mitään suruja hankkia.

Aaah, Lay Overilla koko miehistö pääsee makaamaan toistensa kanssa.

Huh huh! Kyllä sitä ihan uni maittaa eikä todellakaan ole mitkään seksit mielessä. Uskokaa mua. T. Kokenut emäntä 

Emäntä on tainnut kokea jo niin paljon ettei enää huvita.

On jo niin "kokenut" ettei enää lentäjät ole kiinnostuneita hänestä.

Vierailija
2262/3364 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pettävät, mutta eivät jätä vaimojaan eli turha hankkia sydänsuruja lähtemällä johonkin pelkkään panoon. 

Kukahan näitä tilastoi 

Eiköhän joku tilastonikkari ole saanut tällaisenkin tilaston tehtäväkseen. Kyllä näitä tilaston tilastoja löytyy joka asiasta🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2263/3364 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen myös lentäjän vaimo, ja vaikka tiedän, että mieheni ammatti herättää kiinnostusta ihmisissä, niin tämä ketju menee yli hilseen. Lentäjistä puhutaan täällä aivan kuin olisivat joku oma rotunsa. Ihan ovat ihmisiä lentäjätkin, eivät mitään sexiriippuvaisia ihmeotuksia niin kuin näissä kommenteissa yritetään väittää. Mieheni on lentoemäntien suosiossa, mutta siksi, että on hyvä tyyppi ja symppis työkaveri, ja häntä arvostavat tästä syystä niin naiset kuin miehet ( myös heterot). Työvuorot ovat rankkoja ja kyllä se on lepääminen ekana mielessä niin matkustamohenkilökunnalla kuin lentäjillä, eikä mikään sängyssä peuhaaminen. 

Kun pitäisi saada levättyä kunnolla ja vuorokausirytmi on mitä on, niin harva asia auttaa silloin yhtä hyvin kuin Kankaanniemen konsti.

<

Kyllä hyvän rakastelun jälkeen nukkuu hyvin ja rentoutuneesti.

Vierailija
2264/3364 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikun lähes kaikki polkupyöräilevät ukkelit.

Vierailija
2265/3364 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta seksi on ihanaa joten voi sitä harrastaa ihan huvittelumielessä eikä siitä tarvitse mitään suruja hankkia.

Täältä saanut käsityksen, että moni (emo) koittaa kuitenkin napata myös pidempiaikaiseksi suhteeksi. 

Jos on hyvä pano niin mukavaahan se on naiskennella useamminkin.

Vierailija
2266/3364 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä valitettavasti omakohtaista kokemusta, että lentäjäaviomieheni petti minua useamman vuoden lentoemännän kanssa. Ko. lentoemäntä oli havitellut muitakin ja mun heikko mieheni haksahti. Tai enhän mä tiedä miten päin se alkoi. Aikansa sitä oli kestänyt ja kun mieheni sai pillua sieltä suunnalta tarpeekseen ja lopetti suhteen, niin sehän ei emohutsulle käynyt vaan käräytti miehen mulle. 

Säälittävää oli, että ilmoitti mulle mieheni vokottelevan häntä, mutta kun paska niin sanotusti oli osunut moottoriin, niin mieheni paljasti mulle kaiken ja paljastui ettei tämä emo niin viaton ollut, kun mitä oli mulle itse yrittänyt esittää. No, minähän pistin viestiä emon miehelle, jota en siis tuntenut ja lopputulos oli, että kaksi perhettä rikkoutui. Tai no, meidän perhe vielä kasassa, mutta eihän sitä luottamusta enää voi saada takaisin. Sillä hutsuemolla on uusi lentäjä ja ai että tekisi mieli laittaa sille viestiä, että tietääkö hän millainen naikkonen tämä onkaan. 

Kyllä se tilanne tekee varkaan. Maailmalla lennellään ja porukalla käydään syömässä rallissa ja tapoihin kuuluu vähintään muutama alkoholiannos. Se jo rentouttaa mukavasti ja auttaa lähentymisessä. Vaikka sitten vaan seksin merkeissä.  Ja kun sopiva osuu kohdalle, niin vaihto onnistuu suht helposti. 

Itse en enää lentäjää ottaisi puolisoksi.

Vierailija
2267/3364 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä valitettavasti omakohtaista kokemusta, että lentäjäaviomieheni petti minua useamman vuoden lentoemännän kanssa. Ko. lentoemäntä oli havitellut muitakin ja mun heikko mieheni haksahti. Tai enhän mä tiedä miten päin se alkoi. Aikansa sitä oli kestänyt ja kun mieheni sai pillua sieltä suunnalta tarpeekseen ja lopetti suhteen, niin sehän ei emohutsulle käynyt vaan käräytti miehen mulle. 

Säälittävää oli, että ilmoitti mulle mieheni vokottelevan häntä, mutta kun paska niin sanotusti oli osunut moottoriin, niin mieheni paljasti mulle kaiken ja paljastui ettei tämä emo niin viaton ollut, kun mitä oli mulle itse yrittänyt esittää. No, minähän pistin viestiä emon miehelle, jota en siis tuntenut ja lopputulos oli, että kaksi perhettä rikkoutui. Tai no, meidän perhe vielä kasassa, mutta eihän sitä luottamusta enää voi saada takaisin. Sillä hutsuemolla on uusi lentäjä ja ai että tekisi mieli laittaa sille viestiä, että tie

Minäkin olen naimisissa lentäjän kanssa. Tilaisuus pettämiseen varmasti olisi hänellä  otollinen, koska lentää lähes pelkästään kaukolentoja. Vielä ei aihetta ole ollut epäillä pettämistä, eikä toivottavasti tulekaan. 

Tuohon alkoholiin vain sen verran, että kyllä mä tiedän, että pidemmillä layovereilla maistuu drinkki, jos ehkä toinenkin , mutta aika paljonhan on yhden yön yöpyviä, joissa tuskin kukaan ottaa mitään. Esim. lennät 13 tuntia Japaniln, jonka jälkeen vain reilu vuorokausi kohteessa, jonka jälkeen pitäisi olla riittävän virkistäytynyt olemaan skarppina toiset 12-15 tuntia takaisin Helsinkiin. Siinä ei kyllä alkoholin kanssa voi läträtä. 

Vierailija
2268/3364 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälittävää oli, että ilmoitti mulle mieheni vokottelevan häntä, mutta kun paska niin sanotusti oli osunut moottoriin, niin mieheni paljasti mulle kaiken ja paljastui ettei tämä emo niin viaton ollut, kun mitä oli mulle itse yrittänyt esittää. No, minähän pistin viestiä emon miehelle, jota en siis tuntenut ja lopputulos oli, että kaksi perhettä rikkoutui. Tai no, meidän perhe vielä kasassa, mutta eihän sitä luottamusta enää voi saada takaisin. Sillä hutsuemolla on uusi lentäjä ja ai että tekisi mieli laittaa sille viestiä, että tie

Ilmoita vaan sille uudellakin lentäjälle. Onkohan hän perheellinen? 

Vierailija
2269/3364 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen lentoemäntä ja pettänyt miestäni ainakin kymmenen eri lentäjän kanssa, mitäpä muutakaan tekemistä kaukolennoilla kohteessa olisi.

Vierailija
2270/3364 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen lentoemäntä ja pettänyt miestäni ainakin kymmenen eri lentäjän kanssa, mitäpä muutakaan tekemistä kaukolennoilla kohteessa olisi.

Oletko ylpeä tuosta huoraamisesta? Sä olet just yksi niistä hutsuemoista, joista mun aviomies (lentäjä) joskus mainitsee. Tiedätkö, että lentäjäpiirit ovat pienet ja maine teistä kiirii, eikä se ole mikään mairitteleva? Kukaan ei sellaista vaimoksi ottaisi, toki niitä panoja varmasti löydät, jos niihin tyydyt. Itse en arvoni tuntevana tyytyisi. Eikä mun tietysti tarvitsekaan. 

Vierailija
2271/3364 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaisi ettei hän ole perheellinen. Mutta en usko, että tietää, miksi ei nainen ole enää lapsensa isän kanssa. Ainakaan sitä todellista syytä. 

Vierailija
2272/3364 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellisuudessa hyvännäköisiä lentäjiä on ihan yhtä harvassa, kuin hyvännäköisiä lääkäreitä, lakimiehiä tai diplomi-insinöörejä! Että kyllä ne vähemmän viehättävät lentäjät saavat olla ihan rauhassa, jos ei nyt ole joku epätoivoinen ankkahuuli, harjasripsirumilusemo, joita viime vuosikymmenellä varsinkin enenevässä määrin emoina, koska ne on halpuutettu. T. Tasokas korkeakoulutettu rotunainen, ex-emo

Vierailija
2273/3364 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan kaikki, mutta tuossa ammatissa on helppo lentää kukasta kukkaan.

Vierailija
2274/3364 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellisuudessa hyvännäköisiä lentäjiä on ihan yhtä harvassa, kuin hyvännäköisiä lääkäreitä, lakimiehiä tai diplomi-insinöörejä! Että kyllä ne vähemmän viehättävät lentäjät saavat olla ihan rauhassa, jos ei nyt ole joku epätoivoinen ankkahuuli, harjasripsirumilusemo, joita viime vuosikymmenellä varsinkin enenevässä määrin emoina, koska ne on halpuutettu. T. Tasokas korkeakoulutettu rotunainen, ex-emo

Mä lentoemäntänä olen sikäli vähän eri mieltä, että kyllä ne ei-niin-komeatkin lentäjät ihan tavoiteltuja ovat. En nyt puhu henkilökohtaisesti vaan sen mitä työssä olen nähnyt: 

Vierailija
2275/3364 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankeeta luettavaa.. Mies tuo reissulta tuliaiseksi parhaimmillaan sp-tauteja. 

En ole koskaan ymmärtänyt miksi joku haluaa olla toinen nainen tai mies. 

Vierailija
2276/3364 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä kuulla. Ihme, että olet pystynyt jatkamaan etkä heittänyt pellolle. Kertoisin kyllä uudelle lentäjälle, millaiseen ruusuun törmännyt.

Vierailija
2277/3364 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säälittävää oli, että ilmoitti mulle mieheni vokottelevan häntä, mutta kun paska niin sanotusti oli osunut moottoriin, niin mieheni paljasti mulle kaiken ja paljastui ettei tämä emo niin viaton ollut, kun mitä oli mulle itse yrittänyt esittää. No, minähän pistin viestiä emon miehelle, jota en siis tuntenut ja lopputulos oli, että kaksi perhettä rikkoutui. Tai no, meidän perhe vielä kasassa, mutta eihän sitä luottamusta enää voi saada takaisin. Sillä hutsuemolla on uusi lentäjä ja ai

Niin, kyllä ennen ajattelin, että se on sitten siinä jos mies pettää.  Mutta kun se osuu kohdalle, ei se ole niin mustavalkoista. Vaikuttaa niin moni asia, joita en tässä viitsi kirjoittaa. Mutta kuten aikaisemmin kirjoitin ei se luottamus palaa ennalleen koskaan, ainakaan minun kohdallani. Aikaisemmin en olisi ikinä uskonut tämän asian osuvan kohdalleni.

Vierailija
2278/3364 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ankeeta luettavaa.. Mies tuo reissulta tuliaiseksi parhaimmillaan sp-tauteja. 

En ole koskaan ymmärtänyt miksi joku haluaa olla toinen nainen tai mies. 

Eihän nuo ole henkisesti kypsiä ihmisiä. Ovat näitä viettiensä vietävissä olevia elämänkoululaisia, toisin sanoen eläimen tasolla. 

Vierailija
2279/3364 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säälittävää oli, että ilmoitti mulle mieheni vokottelevan häntä, mutta kun paska niin sanotusti oli osunut moottoriin, niin mieheni paljasti mulle kaiken ja paljastui ettei tämä emo niin viaton ollut, kun mitä oli mulle itse yrittänyt esittää. No, minähän pistin viestiä emon miehelle, jota en siis tuntenut ja lopputulos oli, että kaksi perhettä rikkoutui. Tai no, meidän perhe vielä kasassa, mutta eihän sitä luottamusta enää voi saada t

Tämä. Omalle kohdalleni osui myös kauan sitten (mieheni tosin ei ole lentäjä) ja vaikka ei lopulta erottukaan niin luottamus meni. En varmasti koskaan enää pysty täysin luottamaan. 

Vierailija
2280/3364 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä lentoemäntänä olen sikäli vähän eri mieltä, että kyllä ne ei-niin-komeatkin lentäjät ihan tavoiteltuja ovat. En nyt puhu henkilökohtaisesti vaan sen mitä työssä olen nähnyt: 

Niitä ei niin komeita tavoittelee juurikin nuo epätoivoiset kierosilmäiset ankkahuulirumilukset, mutta ei ne kauniit emot niitä huoli

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi