Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettävätkö (lähes) kaikki lentäjät?

Vierailija
08.03.2024 |

Lentäjäketjuja täällä taannoin poistettiin, joten kysynpä nyt uudelleen. Kannattaako vilkuilla lentäjiä deittimielessä vai onko suurin osa pettäjiä? 

Kommentit (3364)

Vierailija
2141/3364 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menemällä naimisiin heh 

Vierailija
2142/3364 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko lentoemännät paljastaa tänne pettäjän etunimen ja sukunimen ensimmäiset kirjaimet ja lentoyhtiön? Mikäli joku tunnistaa miehensä kirjaimet voisi emo antaa lisää tietoja esim ulkonäön kuvailu, mitä harrastaa + muita tietoja joista voi yksilödä lentäjän. Tai voihan nämä kaikki kertoa suoraankin. 

Muuten en usko näitä emojen juttuja. Haluan faktoja ja todisteita tiskiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2143/3364 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko lentoemännät paljastaa tänne pettäjän etunimen ja sukunimen ensimmäiset kirjaimet ja lentoyhtiön? Mikäli joku tunnistaa miehensä kirjaimet voisi emo antaa lisää tietoja esim ulkonäön kuvailu, mitä harrastaa + muita tietoja joista voi yksilödä lentäjän. Tai voihan nämä kaikki kertoa suoraankin. 

Muuten en usko näitä emojen juttuja. Haluan faktoja ja todisteita tiskiin. 

Minä ainakin teilaan nämä jutut jo suoraan, ihan höpö höpö juttuja. 

Vierailija
2144/3364 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät petä. Ainakaan (lähes) kaikki. 

Vierailija
2145/3364 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh mikä ketju. 

Vierailija
2146/3364 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiinnolla luen tätä ketjua. Voin vastata muutamaan kysymykseen.

-Löysin mieheni jo kauan ennen kuin hänestä tuli lentäjä. 

-Olen itse tavallisen näköinen ja meikkaan harvakseltaan. 

-En halua enkä edes ehtisi pettää miestäni. Kotona on pienet lapset ja vaimolle jää koko arjen pyörittäminen yksin reissujen ajaksi.  Salasuhteille ei olisi edes aikaa.  

-Joskus pyydän miestä pukemaan työvaatteet päälle jotta voin repiä ne pois, koska ne on kuumat. Tätä tosin pyydän aika harvoin. 

-En usko että mieheni pettää minua reissuillaan. En uhraa aikaa moisen pohtimiselle. 

-En inhoa lentoemäntiä

On upeaa kun lentäjän kuumien virkavaatteiden alta löytyy ihanan kovana sykkivä...

Lentoemäntä

Vierailija
2147/3364 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentäjän ammatti on vaarallinen kuten uutisoinnista nähty.

Vierailija
2148/3364 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-En halua enkä edes ehtisi pettää miestäni. Kotona on pienet lapset ja vaimolle jää koko arjen pyörittäminen yksin reissujen ajaksi.  Salasuhteille ei olisi edes aikaa.  

-Joskus pyydän miestä pukemaan työvaatteet päälle jotta voin repiä ne pois, koska ne on kuumat. Tätä tosin pyydän aika harvoin. 

-En usko että mieheni pettää minua reissuillaan. En uhraa aikaa moisen pohtimiselle. 

-En inhoa lentoemäntiä

On upeaa kun lentäjän kuumien virkavaatteiden alta löytyy ihanan kovana sykkivä...

Lentoemäntä

Tuo on vain säälittävää fantasiaasi. 

t. Eräs vaimo

Vierailija
2149/3364 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-En inhoa lentoemäntiä

Lentoemäntä

Voisiko nyt saada niitä tarkempia tietoja todisteeksi. 

Vierailija
2150/3364 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-En inhoa lentoemäntiä

Lentoemäntä

<

Ei niitä todisteita ole kun ei ole muuta kuin ihmisten (emojen) fantasiat vain. Mun tuntemat lentäjät ovat hyvinkin perinteisen oloisia ja perhekeskeisiä miehiä; en todellakaan usko että niin radikaalisti voisi yhtäkkiä persoona muuttua, että työreissuilla paneskeltaisiin vieraita. 

Vierailija
2151/3364 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi onko nämä kaikki trolleja vai onko seassa oikeita emoja kokemuksineen? Niitä todisteita odottelen edelleen 

Vierailija
2152/3364 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaisi onko nämä kaikki trolleja vai onko seassa oikeita emoja kokemuksineen? Niitä todisteita odottelen edelleen 

Vaikea sanoa, mistäpä sen täällä kukaan todistaa. Itse olen ollut lentoemona 20 vuotta sitten ja ei silloin ainakaan mikään yleinen juttu ollut tällaset pettämiseen liittyvät jutut. En edes kuullut mitään sellaista. Työskentelin vain 2 vuotta tosin. Muutamia lentäjä-emo pareja oli kyllä, mutta en tiedä taustoista yhtään. Aviomieheni on lentäjä, ollut reilu 10 vuotta. En ole sitäkään kautta kuullut tai nähnyt mitään raflaavia juttuja. Joitakin pareja sielläkin on, mutta ainakin paremmin tuntemistani lentäjistä yli 90% on naimisissa muun kuin lentoemon kanssa. Tämä Finnairilla, muista yhtiöistä ei tietoa. 

Vierailija
2153/3364 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te kuvittelette, että ne kaikki lentoemännät olisi sinkkuja? Monet niistä on ihan varattuja aivan kuten lentäjätkin. Monilla lapsiakin. Huvittaa miten pihalla ihmiset on omine mielikuvituksineen.

Vierailija
2154/3364 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laulus sanotaan että naispuoliset lentäjät pettää

Heitä tosi vähän mutta en usko pettävän. Tunnen muutamankin ja ei kyllä uskoisi. 

Mitenniin tosi vähän? 

Vierailija
2155/3364 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laulus sanotaan että naispuoliset lentäjät pettää

Heitä tosi vähän mutta en usko pettävän. Tunnen muutamankin ja ei kyllä uskoisi. 

Mitenniin tosi vähän? 

Kaikista lentäjistä vain noin 5%

Vierailija
2156/3364 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä te kuvittelette, että ne kaikki lentoemännät olisi sinkkuja? Monet niistä on ihan varattuja aivan kuten lentäjätkin. Monilla lapsiakin. Huvittaa miten pihalla ihmiset on omine mielikuvituksineen.

Mitähän mieltä lentoemäntien miehet ovat moisesta? Jo se, että ainakin haaveiden tasolla nämä ilmojen tarjoilijat lentäjistä unelmoivat. Luulisi käyvän oman miehisyyden päälle?

Vierailija
2157/3364 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän mieltä lentoemäntien miehet ovat moisesta? Jo se, että ainakin haaveiden tasolla nämä ilmojen tarjoilijat lentäjistä unelmoivat. Luulisi käyvän oman miehisyyden päälle?

En usko että ovat kovin mielissään. 

Vierailija
2158/3364 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko että ovat kovin mielissään. 

Voi kyllä ottaa päähän. 

Vierailija
2159/3364 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettävätkö myös (lähes) kaikki lentoemännät?

Vierailija
2160/3364 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pettävätkö myös (lähes) kaikki lentoemännät?

Luulen että emot yrittävät lentäjiä eikä päinvastoin