Pettävätkö (lähes) kaikki lentäjät?
Lentäjäketjuja täällä taannoin poistettiin, joten kysynpä nyt uudelleen. Kannattaako vilkuilla lentäjiä deittimielessä vai onko suurin osa pettäjiä?
Kommentit (3364)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä te kuvittelette, että ne kaikki lentoemännät olisi sinkkuja? Monet niistä on ihan varattuja aivan kuten lentäjätkin. Monilla lapsiakin. Huvittaa miten pihalla ihmiset on omine mielikuvituksineen.
Mitähän mieltä lentoemäntien miehet ovat moisesta? Jo se, että ainakin haaveiden tasolla nämä ilmojen tarjoilijat lentäjistä unelmoivat. Luulisi käyvän oman miehisyyden päälle?
En usko että ovat kovin mielissään.
Onko täällä lentoemäntien puolisoita paikalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiinnolla luen tätä ketjua. Voin vastata muutamaan kysymykseen.
-Löysin mieheni jo kauan ennen kuin hänestä tuli lentäjä.
-Olen itse tavallisen näköinen ja meikkaan harvakseltaan.
-En halua enkä edes ehtisi pettää miestäni. Kotona on pienet lapset ja vaimolle jää koko arjen pyörittäminen yksin reissujen ajaksi. Salasuhteille ei olisi edes aikaa.
-Joskus pyydän miestä pukemaan työvaatteet päälle jotta voin repiä ne pois, koska ne on kuumat. Tätä tosin pyydän aika harvoin.
-En usko että mieheni pettää minua reissuillaan. En uhraa aikaa moisen pohtimiselle.
-En inhoa lentoemäntiä
On upeaa kun lentäjän kuumien virkavaatteiden alta löytyy ihanan kovana sykkivä...
Lentoemäntä
En ole koskaan pitänyt teitä lentoemäntiä minään järjenjättiläisinä, tämän ketjun ja kommenttien perusteella vielä vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-En halua enkä edes ehtisi pettää miestäni. Kotona on pienet lapset ja vaimolle jää koko arjen pyörittäminen yksin reissujen ajaksi. Salasuhteille ei olisi edes aikaa.
-Joskus pyydän miestä pukemaan työvaatteet päälle jotta voin repiä ne pois, koska ne on kuumat. Tätä tosin pyydän aika harvoin.
-En usko että mieheni pettää minua reissuillaan. En uhraa aikaa moisen pohtimiselle.
-En inhoa lentoemäntiä
On upeaa kun lentäjän kuumien virkavaatteiden alta löytyy ihanan kovana sykkivä...
Lentoemäntä
En ole koskaan
Joo, tämä ketju antaa vähemmän fiksun kuvan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-En inhoa lentoemäntiä
Lentoemäntä
Niin on
T. Lentäjän vaimo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-En inhoa lentoemäntiä
Lentoemäntä
<
Mutta se on vain meille vaimoille. T. Yksi toinen vaimo
Hyvää uuttavuotta lentäjät, vaimot ja lentoemännät!
Joko lentäjät, lentoemännät ja vaimot ovat saaneet tänä vuonna?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-En inhoa lentoemäntiä
Lentoemäntä
Ai lentoemäntäkö siellä kovana sykkii, lentäjän kuumien virkavaatteiden alla? Tra-tra-tallallalaalaa taitaa olla tuo lento"emäntä".
Vierailija kirjoitti:
Joko lentäjät, lentoemännät ja vaimot ovat saaneet tänä vuonna?
Tietysti! T. Emo
Tämä on kyllä yhä yksi ihmeellisimmistä ketjuista koko palstalla. En oikein osaa päättää provoileeko täällä jotkut siksi, että kadehtivat niin sairaasti lentäjiä vai ovatko jotkut oikeasti niin pimeitä, että kuvittelevat lentäjien harrastavan pettämistä muita ammattiryhmiä enemmän. Jos kyse on kateudesta, niin mitä varsinaisesti kadehditaan? Pelkkää palkkaa vai myös jotain muuta? Voin kuvitella, että miehistä olisi siistiä ohjata lentokonetta, mutta että se synnyttäisi tuhansia kommentteja täynnä ihme fantasioita?
Todella outo ketju, tällaista ei taida olla mistään muusta ammattiryhmästä?
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä yhä yksi ihmeellisimmistä ketjuista koko palstalla. En oikein osaa päättää provoileeko täällä jotkut siksi, että kadehtivat niin sairaasti lentäjiä vai ovatko jotkut oikeasti niin pimeitä, että kuvittelevat lentäjien harrastavan pettämistä muita ammattiryhmiä enemmän. Jos kyse on kateudesta, niin mitä varsinaisesti kadehditaan? Pelkkää palkkaa vai myös jotain muuta? Voin kuvitella, että miehistä olisi siistiä ohjata lentokonetta, mutta että se synnyttäisi tuhansia kommentteja täynnä ihme fantasioita?
Samaa mieltä. Kateellisten provoilua ehkäpä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju osui omaan silmään kun mies sattuu olemaan lentäjä. Mielenkiinnolla olen lukenut näitä kommentteja.. Näytin miehellekkin tämän ketjun, mutta sitä ei kiinnostanut.
Olen myös lentäjän vaimo, ja vaikka tiedän, että mieheni ammatti herättää kiinnostusta ihmisissä, niin tämä ketju menee yli hilseen. Lentäjistä puhutaan täällä aivan kuin olisivat joku oma rotunsa. Ihan ovat ihmisiä lentäjätkin, eivät mitään sexiriippuvaisia ihmeotuksia niin kuin näissä kommenteissa yritetään väittää. Mieheni on lentoemäntien suosiossa, mutta siksi, että on hyvä tyyppi ja symppis työkaveri, ja häntä arvostavat tästä syystä niin naiset kuin miehet ( myös heterot). Työvuorot ovat rankkoja ja kyllä se on lepääminen ekana mielessä niin matkustamohenkilökunnalla kuin lentäjillä, eikä mikään sängyssä peuhaaminen.
Kaikkea se kateus teettää
Vierailija kirjoitti:
Olen myös lentäjän vaimo, ja vaikka tiedän, että mieheni ammatti herättää kiinnostusta ihmisissä, niin tämä ketju menee yli hilseen. Lentäjistä puhutaan täällä aivan kuin olisivat joku oma rotunsa. Ihan ovat ihmisiä lentäjätkin, eivät mitään sexiriippuvaisia ihmeotuksia niin kuin näissä kommenteissa yritetään väittää. Mieheni on lentoemäntien suosiossa, mutta siksi, että on hyvä tyyppi ja symppis työkaveri, ja häntä arvostavat tästä syystä niin naiset kuin miehet ( myös heterot). Työvuorot ovat rankkoja ja kyllä se on lepääminen ekana mielessä niin matkustamohenkilökunnalla kuin lentäjillä, eikä mikään sängyssä peuhaaminen.
Kaikkea se kateus teettää
Mä olen myös silloin tällöin tätä ketjua lueskellut ja huvittaa ja myös harmittaa välillä. Miehelleni (lentäjä) en ole edes viitsinyt tätä näyttää, koska mä en halua hänen tietävän, että notkun välillä jossain Vauva-palstalla :D
Työvuorot ovat todellakin rankkoja ja varsinkin yhden yön layoverit, joita myös kaukolentoja lentävillä on aika paljon. Kyllä siinä prioriteettina on riittävä lepo, eikä mitkään seksitouhut. Kaikestahan saa aina herkullisia juttuja ja fantasioita, mutta totuus on usein toinen.
Mua ei haittaa että mies tietää mun lukevan av-palstaa. Käyn myös lukemassa välillä ylilautaa ja senkin tietää.
Vierailija kirjoitti:
Mua ei haittaa että mies tietää mun lukevan av-palstaa. Käyn myös lukemassa välillä ylilautaa ja senkin tietää.
No jotkut miehet saattavat roikkua itsekin noilla sivustoilla.
Notkuvatko (lähes) kaikki lentäjien vaimot ja lentoemot tällä palstalla?
Vierailija kirjoitti:
Notkuvatko (lähes) kaikki lentäjien vaimot ja lentoemot tällä palstalla?
Ei
En yhtään tiijä, kun en tunne yhtäkään lentäjää.