Pettävätkö (lähes) kaikki lentäjät?
Lentäjäketjuja täällä taannoin poistettiin, joten kysynpä nyt uudelleen. Kannattaako vilkuilla lentäjiä deittimielessä vai onko suurin osa pettäjiä?
Kommentit (3364)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohtakaa pettävät lentäjät ja etsikää mieheksenne nörtti dippainssi, he eivät edes osaa pettää.
Minun mieheni on dippainssi sekä lentäjä. Lentää Finnairilla. Mutta toki ei petä. Paras mies on <3.
Et varmasti ole kaikkia miehiä testannut.
Miksi tämän rouvan pitäisi testata kaikki muutkin miehet, jos on oman parhaansa, kultakimpaleen löytänyt? Ei ihme, että ihmiset eroavat kun täytyy jokainen kaksijalkainen käydä testaamassa!
On käynyt uskomaton tuuri jos sen isoimman kultakimpaleen on noin vain löytänyt. Epäilen että isompiakin varmasti vielä on.
Oletpa katkeran ja kateellisen oloinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä joka et luota emäntiin, saanko kysyä mikä on suhteesi heihin? Jonkun lentäjän vaimo vai entinen emo kenties?
Lentäjän vaimo. Tiedän asioita omista lähteistäni ja näen omilla silmilläni. Silti, kuten sanottu, kaikki lentäjät eivät tietenkään petä. Jokainen päättää kehen luottaa, viimeisenä luottaisin emäntiin.
Samoin, olen myös vaimo ja en luota emäntiin. Onhan siellä fiksujakin joukossa, mutta sen verran tullut heitä tavattua, että kokonaiskuva muodostunut. Pikkuisen yksinkertaisia kanoja, joille varattu lentäjä ei ole mikään este, enemmänkin haaste.
Etenkin ketjun alkupuolella useampi emäntä (tai sellaiseksi esittäytyvä :D) myönsikin, ettei sormus ole este. Todella hienoa moraalia. Huh.
Tätä kyllä ihmettelen. Moraalia.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisestä kiinni. Mut onhan toi lentäjä status jo sellainen että sama kun normi mies menee Pattayalle. Tarjontaa riittää.
Tämä :)
Vierailija kirjoitti:
Lentäjän vaimoksi ei pääse kuka tahansa, panot erikseen. Sellaiseksiko haluat?
Haluaisin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin!
Sinua ei haittaa että lentäjämiehesi paneskelee lentoemäntiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin!
Ketjua luettuani olen tullut siihen johtopäätökseen, että katkerat lentoemännät täällä puhuivat palturia. Ja muut kateelliset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin!
Ei ainakaan minun. T. Vaimo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin!
Ei ainakaan minun. T. Vaimo
Ei tietenkään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin!
Ei se mela soutamalla kulu vaikka soudettavia järviä olisi useampiakin.
Työni kautta näitä pilotteja tunnen ja harva heistä tuntuu ja vaikuttaa naistenmieheltä. Enemmänkin sellaisen rauhallisen, ujonkin ja etenkin tunnollisen vaikutelman saa.
Onkohan muilla aloilla yhtä paljon pettäjiä? Ja tässähän puhutaan miehistä. Mutta pettävätkö (lähes) kaikki naiset?
Vierailija kirjoitti:
Onkohan muilla aloilla yhtä paljon pettäjiä? Ja tässähän puhutaan miehistä. Mutta pettävätkö (lähes) kaikki naiset?
Ei lentäjät todellakaan petä sen enempää kuin muutkaan! Tämä han provoa koko ketju!
Vierailija kirjoitti:
Työni kautta näitä pilotteja tunnen ja harva heistä tuntuu ja vaikuttaa naistenmieheltä. Enemmänkin sellaisen rauhallisen, ujonkin ja etenkin tunnollisen vaikutelman saa.
Sama vaikutelma
Vierailija kirjoitti:
Vaikutelma voi usein pettää. Ulkokuoren alta saattaa löytyä ihan jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin!
Ketjua luettuani olen tullut siihen johtopäätökseen, että katkerat lentoemännät täällä puhuivat palturia. Ja muut kateelliset.
Luulen myös tätä.
Sinne Token eteen päivystämään
Tämä ketju on ollut viime aikoina vähän hiljaisempi mutta ei tätä vielä kannata poistaa, vielä saattaa tulla uusia näkökulmia tähän mielenkiintoiseen aiheeseen.
Vierailija kirjoitti:
En voinut lainata tuota yhtä kommenttia mutta joku tuolla kommentoi, että sen lisäksi ettei sormus ole hidaste, haluaisi myös nähdä lentäjän tämän vaimon kanssa petipuuhissa. Mitähän vaimo sanoisi? En usko että innostuisi
Sairaita fantasioita!
On käynyt uskomaton tuuri jos sen isoimman kultakimpaleen on noin vain löytänyt. Epäilen että isompiakin varmasti vielä on.