Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettävätkö (lähes) kaikki lentäjät?

Vierailija
08.03.2024 |

Lentäjäketjuja täällä taannoin poistettiin, joten kysynpä nyt uudelleen. Kannattaako vilkuilla lentäjiä deittimielessä vai onko suurin osa pettäjiä? 

Kommentit (3364)

Vierailija
1981/3364 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo joo ja sairaaloissa puuhataan vaan liinavaatevarastoissa. 

Tämä lentäjä-lentoemäntä samaa sarjaa kuin lääkäri-sairaanhoitaja. Ollut molemmissa ammateissa (sh ja lentoemo) ja tiedän mistä puhun. 

Ei jummarra, miks lääkärit haksahtavat hoitsuihin, eivätkä pysy omassa sarjassaan.

Oon itse lääkäri ja aikamoinen tapaus saisi toinen henkilö olla, jotta haksahtaisin amk- tai ammattikoulutasoiseen.

Hah, onhan mm. kahdella Koneen perijällä sairaanhoitajavaimot sekä myös Nalle Wahlroosilla. Rikkaille kelpaa. Sairaanhoitajat empaattisia ja lämpimiä, fiksuja naisia. 

Tämä. Aika monella akateemisella miehellä on sairaanhoitajavaimo. Ilmeisen hyvää vaimomatskua. 

Vierailija
1982/3364 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä lentäjä-lentoemäntä samaa sarjaa kuin lääkäri-sairaanhoitaja. Ollut molemmissa ammateissa (sh ja lentoemo) ja tiedän mistä puhun. 

Ei jummarra, miks lääkärit haksahtavat hoitsuihin, eivätkä pysy omassa sarjassaan.

Oon itse lääkäri ja aikamoinen tapaus saisi toinen henkilö olla, jotta haksahtaisin amk- tai ammattikoulutasoiseen.

Hah, onhan mm. kahdella Koneen perijällä sairaanhoitajavaimot sekä myös Nalle Wahlroosilla. Rikkaille kelpaa. Sairaanhoitajat empaattisia ja lämpimiä, fiksuja naisia. 

Ajattelin pyrkiä kouluttautumaan lentoemännäksi mutta tätä ketjua luettuani taidan miettiä jotain muuta, esim. sairaanhoitajaksi, jos löytäisin rikkaan miehen. Ei lentäjä taida olla hyvä aviomies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1983/3364 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah, onhan mm. kahdella Koneen perijällä sairaanhoitajavaimot sekä myös Nalle Wahlroosilla. Rikkaille kelpaa. Sairaanhoitajat empaattisia ja läm

Jos lentoemännän ammatti kiinnostaa, kouluttaudu! Et todennäköisesti kuitenkaan saisi aviomieheksi lentäjää, tämän ketjun perusteella vaimot eivät ole pääsääntöisesti lentoemäntiä. Eli oletko kouluttautumassa vain sen takia, että saisit lentäjäpuolison??

Vierailija
1984/3364 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtakaa pettävät lentäjät ja etsikää mieheksenne nörtti dippainssi, he eivät edes osaa pettää.

Vierailija
1985/3364 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohtakaa pettävät lentäjät ja etsikää mieheksenne nörtti dippainssi, he eivät edes osaa pettää.

Minun mieheni on dippainssi sekä lentäjä. Lentää Finnairilla. Mutta toki ei petä. Paras mies on <3.

Vierailija
1986/3364 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni on dippainssi sekä lentäjä. Lentää Finnairilla. Mutta toki ei petä. Paras mies on <3.

Tuolla koulutuksella taitaa olla siellä hyvin moni lentäjä. 

Vierailija
1987/3364 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, näin on. T. Edellisen kirjoittanut vaimo

Vierailija
1988/3364 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Dippainssejä on tosi paljon sekä muuta akateemista väkeä. Lääkäreitä on myös. 

Vierailija
1989/3364 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kappas. Tämäkin asiallinen keskusteluketju on saanut sata sivua täyteen💯👍

Vierailija
1990/3364 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kappas. Tämäkin asiallinen keskusteluketju on saanut sata sivua täyteen💯👍

Asiallisesta kaukana.

Vierailija
1991/3364 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä teemahan ei ole kovinkaan uusi:

Vierailija
1992/3364 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluttautuuko joku tosissaan lentoemännäksi, jotta saisi lentäjästä puolison? Ei kai! 

Vierailija
1993/3364 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kouluttautuuko joku tosissaan lentoemännäksi, jotta saisi lentäjästä puolison? Ei kai! 

Maailman lyhyin koulutus, jossa tuotto-odotus hyvä mikäli sellaisen nappaa, onhan siinä logiikkaa. 😁

Vierailija
1994/3364 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maailman lyhyin koulutus, jossa tuotto-odotus hyvä mikäli sellaisen nappaa, onhan siinä logiikkaa. 😁

Ja sitten jää kotiäidiksi hoitamaan lapsia kun lentäjämies lentelee toisten emojen kanssa...

Vierailija
1995/3364 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lentäjän poika siis lentäjä itsekkin,vastaan että kyllä ja niin petän minäkin.

Vierailija
1996/3364 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten jää kotiäidiksi hoitamaan lapsia kun lentäjämies lentelee toisten emojen kanssa...

Kotiäidiksi kyllä, mutta ei se mies petä kun oikea löytyy. 

Vierailija
1997/3364 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät petä. Piste. 

Vierailija
1998/3364 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et varmasti ole kaikkia miehiä testannut.

Vierailija
1999/3364 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et varmasti ole kaikkia miehiä testannut.

Miksi tämän rouvan pitäisi testata kaikki muutkin miehet, jos on oman parhaansa, kultakimpaleen löytänyt? Ei ihme, että ihmiset eroavat kun täytyy jokainen kaksijalkainen käydä testaamassa! 

Vierailija
2000/3364 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta aika epätodennäköinen skenaario 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi