Mies ei muistanut naistenpäivää : (
Ja kehtas vielä kommentoida: ei se ole mikään oikea juttu!
Kommentit (40)
Nieletkö sinä ja teetkö pyllyjuttuja?
No mitä haluaisit että mies olisi tehnyt naisten oikeuksien suhteen tänä päivänä? Tämähän ei ole mkään kansainvälinen osta kukkia muijalle -päivä, vaan päivä jona pitäisi miettiä naisten ja tyttöjen oikeuksia. Siis niiden, joilla on asiat tosi huonosti. Sähän voisit kysäistä haluaisio mies vaikka lahjoittaa Unicefille rahaa, ja voisit itse lahjoittaa saman summan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millos on miestenpäivä?
19.11
Miksi et sitä tiedä ?
Laita linkki yk:n teemapäiväsivustolle jossa tuo kerrotaan! Se kun on kansainvälinen vessapäivä.
Vaimoni ei ole koskaan asunut Suomessa, mutta muistelen sanoneeni hänelle jo aikoja sitten, että Suomessa joka päivä on naistenpäivä. Pointtina tietysti, että Suomi on aivan maailman kärkimaita sukupuolten välisessä tasa-arvossa.
Minä laitoin kinkun, laatikot ja rosollit, mutta silti ei muistanut. Minäkin luulin, että on sama kuin joku joulu
En saanut tusinaa punaisia ruusuja, konvehtirasiaa enkä timanttikorusettiä. NYYYYHHH!!!! Aion jättää tuon sian.
En ees haluais, että mies jotenkin teennäisesti muistais jonkun naistenpäivän, en itsekään muistanut koko päivän olemassa oloa kunnolla, eihän se meinaa muistaa syntymäpäiviä, välillä tarvii muistuttaa ainakin lasten itsellä ei nyt tässä iässä niin väliä ei enää syntymäpäiviäkään tule juhlittua
Suomessa naiset ovat erittäin hyvässä asemassa. Ei erityisestä hemmottelupäivästä toki haittaakaan ole, mutta suurempi tarve niille olisi machoilu-maissa, joita maailmassa riittää.
Miehen olis pitänyt ostaa mulle edes 1 (yksi!!!!) ruusu, ja tolleen huomioida naistenpäivä. Ja toi ei ollut kyl paljoo pyydetty.
Tulee jotenkin kauhean yksinäinen ja surullinen olo, kun telkusta tulee naistenpäivä ohjelmaa ja ystävät hehkuttaa somessa miten niiden miehet on wine and dined niitä hyvissä rafloissa.
Ja vaikka mies näki et mulla on pahamieli niin ei voinut ees tänään huomioida mua, VAAN LÄHTI PELAA LÄTKÄÄ.
Ja joo ei paljo lohduta sen sanomiset S ä oot aikunen nainen kyl sä tän kestät.
Musta tuntuu et oon ihan väärän, niin ei mun näkösen tyypin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
No mitä haluaisit että mies olisi tehnyt naisten oikeuksien suhteen tänä päivänä? Tämähän ei ole mkään kansainvälinen osta kukkia muijalle -päivä, vaan päivä jona pitäisi miettiä naisten ja tyttöjen oikeuksia. Siis niiden, joilla on asiat tosi huonosti. Sähän voisit kysäistä haluaisio mies vaikka lahjoittaa Unicefille rahaa, ja voisit itse lahjoittaa saman summan.
Aivan, kyse ei ole naisten hemmottelupäivästä, vaan naisten OIKEUKSIEN päivästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan, kyse ei ole naisten hemmottelupäivästä, vaan naisten OIKEUKSIEN päivästä.
Kyllä hemmottelukin on naisten oikeus. Me eletään vauraassa Suomessa ei missään kehitysmaassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeudet on naisilla jo Suomessa kunnossa, joten Suomessa voi pitää hemmottelupäivänä.
Mutta muistitkos sinä miesten päivän?
Hyväsydäminen pikkuveljeni toivotti minulle ja äidilleni hyvää naistenpäivää, kun olimme vierailemassa rakkaan isän luona palvelutalossa. :)