Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on rumin nimitys, jolla sinua on haukuttu?

Vierailija
08.03.2024 |

Mulla on se aina yhtä paha h*uo*a

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommenttini katosi...

"Ruma.

Luuseri.

Läski.

Ja pahin: "Niin ruma ä m m ä.""

Vierailija
22/41 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homo. Se tuntui hyvin loukkaavalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö olekin outoa miten tuntemattoman sanoma loukkaus voi tuntua pahemmalta kuin tutun?

Totta. Ehkä siksi, että tuntemattomalla ei ole muuta syytä kuin pahuus ja ilkeys. 

24/41 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön

Vierailija
25/41 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Geenijäte. Tämän tuli minulle sanomaan ihan tuntematon nainen ravintolassa kolmekymmentä vuotta sitten. Sattui,263 koska tottahan se on, olen ruma mies. En koskaan enää käynyt sen illan jälkeen ravintoloissa. 

Olen pahoillani, että tuollainen ajattelematon pölvästi tiellesi osui ja onnistui sinua loukkaamaan. Ihmiset on niin ajattelemattomia ja empatiakyvyttömiä. 

Vierailija
26/41 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Överklass fnask

Taidan tietää, kuka olet. 

Ehkäpä:)

Vierailija
27/41 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsuttiin ihan etunimellä - Marko.

Vierailija
28/41 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen

Aika paha.

T: aasi, rotta, koira ja apina.

Vierailija
29/41 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos syövällä ois kasvot, niin se olis sinä"

Kolahti. 

Vierailija
30/41 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Geenijäte. Tämän tuli minulle sanomaan ihan tuntematon nainen ravintolassa kolmekymmentä vuotta sitten. Sattui,263 koska tottahan se on, olen ruma mies. En koskaan enää käynyt sen illan jälkeen ravintoloissa. 

Hyi mikä ilkeä ja inhottava ihminen tuo sanoja! Eipä tainnut olla kaunis ihminen sisältä ainakaan tuo nainen.

Vierailija
31/41 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo oli paha, oikein paha. Olen pahoillani, että sinulle sanottiin noin.

Vierailija
32/41 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rupinaama. Nyt viisikymppisenä ei ole ollenkaan ryppyjä toisin kuin näillä teini-iässä rupinaamaa huudelleilla. Heillä silloin sileä kuiva vauvanpylly iho ja nykyään ryppyinen korppu. 

Sama. Toivon kaikkea pahaa omille teini-iän huutelijoilleni. Sinulla ilmeisesti menee onneksi nykyään hyvin. Minulla ei, huutelijat ja muut kiusaajat pilasivat elämäni ja toivon että karma hoitelee heidät. 

Vierailija
33/41 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Överklass fnask

Mitä tää tarkoittaa?

Vierailija
34/41 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa miten jollain typerällä huutelulla voi pilata jonkun elämän. Tytärtäni oli joku vieras poika sanonut läskiksi ja  kuulemma siitä alkoi hänen laihduttamisensa. Nyt hän on sairastanut anoreksiaa jo kolme vuotta.  

Vierailija
35/41 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

orpopiru

Vierailija
36/41 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamalaa miten jollain typerällä huutelulla voi pilata jonkun elämän. Tytärtäni oli joku vieras poika sanonut läskiksi ja  kuulemma siitä alkoi hänen laihduttamisensa. Nyt hän on sairastanut anoreksiaa jo kolme vuotta.  

Toivottavasti tuet tytärtäsi. Sairastuin itse anoreksiaan teini-iässä ja äitini teki selväksi joka äänteessä kuinka kuormitan tahallani häntä sekä sen millainen taakka olen ja hän häpeää minua. Toivoin kuolevani silloin, mutta niin ei kuitenkaan käynyt. Sairauteni on aaltoillut ja uusinut pariin otteeseen aikuisiälläkin.

Vierailija
37/41 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

armeijassa joku sano v*tun tyhmäksi jätkäksi, en tosin asiasta nokkiin ottanut koska olen hänen kanssa samaa mieltä. niin paljon naljailua on tullut elämässä kohdattua että melkein jo olen unohtanut kaikki koska ne vaan muuttuu mielessä puuroksi kun sitä kuulee tarpeeksi paljon. ei ole kivaa olla ruma ja tyhmä. mutta minkäs teet kun ei paremmaksi voi oikein muuttua. ei ole pilleriä tyhmyyteen ja rumuuteen.

Vierailija
38/41 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Överklass fnask

Mitä tää tarkoittaa?

Yläluokkainen h*ora, eliittil*tka

Vierailija
39/41 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läjä. Silloinen miesystävä suuttuessaan kutsui noin kauniisti.

Vierailija
40/41 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö olekin outoa miten tuntemattoman sanoma loukkaus voi tuntua pahemmalta kuin tutun?

No ei minua paljon liikuttaisi jos joku tuntematon huutelisi läskiä, h**aa, hullua, kaksoisleukaista valasta yms. mutta kun nämä on tulleet läheisiltä tai kumppanilta.