Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nelikymppinen nainen, pystyisitkö seurustelemaan kuusikymppisen miehen kanssa?

Vierailija
08.03.2024 |

Miten on?

Kommentit (127)

Vierailija
101/127 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä pystyisi, vaikka ei se ole ykkösvalinta 

Vierailija
102/127 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty. Seurustelen itseäni nuorempien kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/127 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen olisin vastannut heti, että EN. Viime aikoina olen tutustunut niin mukaviin 60- vuotiaisiin miehiin, että mieleni on muuttunut. Oikeita herrasmiehiä on tullut vastaan. 

Vierailija
104/127 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi en, jos vain kemiat kohtaisivat. Onhan Niinistöllä ja Haukiollakin melkein 30 vuotta ikäeroa. Huomisesta ei milloinkaan tiedä, toiset elävät yli 90-vuotiaiksi ja Maria Jungner kuoli hiljattain 50-vuotiaana.

Saulin ja Jennin ikäero näyttää 10-15. Koska Sauli ei ole perus pappa 75 v vaan menisi 61-vuotiaasta. Jenni on hoikka tyttömäinen siro, joten vaikka alkavat olla 46-47v niin arvoisin hänet noin 43-45.

Vierailija
105/127 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on- hullu

Vierailija
106/127 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi en, jos vain kemiat kohtaisivat. Onhan Niinistöllä ja Haukiollakin melkein 30 vuotta ikäeroa. Huomisesta ei milloinkaan tiedä, toiset elävät yli 90-vuotiaiksi ja Maria Jungner kuoli hiljattain 50-vuotiaana.

No Haukiohan nyt onkin kaikin puolin 20 vuotta vanhemman oloinen kuin oikeasti on. Mietin tuota joskus, kun olen itse melkein saman ikäinen, mutta Haukio on kuin äitini sukupolvea. Varmaan heille sopii.

Vierailija
107/127 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan kysymykseen suora vastaus: en pystyisi. Oman ikäiset miehet on arvomaailmaltaan samantyyppisiä. Voisin seurustella ehkä 35-vuotiaan kanssa, mutta en missään nimessä yli 45-vuotiaan kanssa, kun itse olen 42 v., täytän 43 tässä kuussa. Kuusikymppinen on ehdottomasti liian vanha, kuin isänsä kanssa seurustelisi. Miehet kuolee muutenkin keskimäärin nuorempina. Mitä yhteistä meillä sitten olisi, kun minä olisin 42 v. ja mies jo seitsemänkymppinen vanhus?

Vierailija
108/127 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No Haukiohan nyt onkin kaikin puolin 20 vuotta vanhemman oloinen kuin oikeasti on. Mietin tuota joskus, kun olen itse melkein saman ikäinen, mutta Haukio on kuin äitini sukupolvea. Varmaan heille sopii.

anteeksi kuinka!

Haukio täyttää huhtikuussa 47.

Omat arviot ja olen näissä hyvä. Vartalon ikä Haukiolla 33-38. Kasvot 42-45.

Veikkaan että kuntotestissä ja kehonikätestissä myös ikäänsä nuorempi arviolta 5-8 vuotta.

katsopa huvikseen julkkiksista, miltä 46-48 v naiset yleensäkin näyttää.. viisikymppiseltä! Miehet taasesim Jethro 46, menee uurteiden osalta 59 v

Vierailija
109/127 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Hän on niin tätimäisen oloinen ainakin julkisuudessa. Sellainen sovinnainen ja siveä, ehkä jopa vanhanaikainen leidi. En koe olevani ollenkaan samaa sukupolvea, vaikka olen vain muutaman vuoden nuorempi. Sanna Marin on syntynyt v. 1985 ja Jenni Haukio v. 1977. He ovat niin erilaisia. Jenni voisi olla 20 vuotta vanhempi. Ei ehkä ulkonäöltään mutta sisäisesti.

Vierailija
110/127 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, tykkään itseäni nuoremmista. Miehet vanhenevat fyysisesti nopeammin ja kuolevatkin aiemmin. Kannattaa siis ottaa vähintään viisi vuotta nuorempi mies.

Mutta valitettavasti tulevaisuutta ei voi tietää ikinä etukäteen. Mieskin voi elää yli 90-vuotiaaksi ja nainen kuolla jo keski-iässä.

Vierailija
111/127 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

anteeksi kuinka!

Haukio täyttää huhtikuussa 47.

Omat arviot ja olen näissä hyvä. Vartalon ikä Haukiolla 33-38. Kasvot 42-45.

Veikkaan että kuntotestissä ja kehonikätestissä myös ikäänsä nuorempi arviolta 5-8 vuotta.

katsopa huvikseen julkkiksista, miltä 46-48 v naiset yleensäkin näyttää.. viisikymppiseltä! Miehet taasesim Jethro 46, menee

En nyt tarkoittanut mitään painoa ja ihon sileyttä. Hänen olemuksensa. Hiukset, tyyli, tapa puhua ja esiintyä. Hän käyttäytyy kuin mummo.

Vierailija
112/127 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Hän on niin tätimäisen oloinen ainakin julkisuudessa. Sellainen sovinnainen ja siveä, ehkä jopa vanhanaikainen leidi. En koe olevani ollenkaan samaa sukupolvea, vaikka olen vain muutaman vuoden nuorempi. Sanna Marin on syntynyt v. 1985 ja Jenni Haukio v. 1977. He ovat niin erilaisia. Jenni voisi olla 20 vuotta vanhempi. Ei ehkä ulkonäöltään mutta sisäisesti.

No tämä juuri. Haukio on kuin olisi karannut jostain 50-luvun kotirouvalähiöstä. Samaistun huomattavasti enemmän Mariniin, joka on selkeästi elossa ja tekee asioita mitä haluaa tehdä, eikä suorita jotain sovinnaista rouvaroolia, jota en ainakaan itse omassa sukupolvessani yleisesti tunnista. Olen syntynyt 1980.

Vierailija
113/127 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun olen 64v n60v mies on ihan ok. Oma mies 58v mutta alkaa jo ukottumaan:(

40v en edes vilkaissut yli nelikymppisiä. 

Vierailija
114/127 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan, koska nuorempaakin on tarjolla. 😃

Vierailija
115/127 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 38-vuotias nainen, joka on just nyt tavattoman ihastunut 58-vuotiaaseen mieheen.

Vierailija
116/127 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaako kuusikymppinen kumppanin, jolla on pienet lapset? Ei haittaa kun lapsi herättelee öisin ties mihin kauhukohtaukseen. Se ihana seurustelukumppani zombiena ravaa töiden, päiväkodin, ruokakaupan, lasten harrastusten ja yövalvomisten välillä. Siinä välissä voi sitten nähdä sen mitä ehtii.

No, oikeasti mulla on jo mies, mutta enpä usko, että 60 v mua todellakaan haluaisi.

Lapset pitää tehdä nuorena niin ei ole pieniä lapsia nelikymppisenä.

Hyvä mies pitää löytää nuorena, että ei joudu nelikymppinen pyörimään pappojen kanssa. 

Ei nelikyppisenä tarvi pappojen kanssa olla. :D

Vierailija
117/127 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ikä on sama kuin omalla isälläni.

Vierailija
118/127 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen seurustellut.

No saikse sun mies sitä SEXII eli annoitko tiedätkö sitä sitä mitä tässä ei saa kertoa CAMAAN anna toivoa onko mahdollista saada edes 20v ikäerol

Tottakai oli seksiä. Mä en halua seksitöntä suhdetta.

Vierailija
119/127 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen seurustellut.

No saikse sun mies sitä SEXII eli annoitko tiedätkö sitä sitä mitä tässä ei saa kertoa CAMAAN anna toivoa onko mahdollista saada edes 20v ikäerol

En tietenkään. Juna meni jo, paitsi se yksi juna.

Älä esitä mua!

Vierailija
120/127 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vuoden päästä olisin kuusikymppinen ja mies 80, ei kiinnosta. Omahoitajaksi en vasten halua. Mikäänhän ei ole varmaa, mutta todennäköisyys että niin kävisi on turhan suuri.

Miehelle hyvä diili ja tuskin olisi itse toimimaan samoin eli hoitamaan nuorempaa vaimoaan, jos huonosti kävisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän