Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nelikymppinen nainen, pystyisitkö seurustelemaan kuusikymppisen miehen kanssa?

Vierailija
08.03.2024 |

Miten on?

Kommentit (127)

Vierailija
121/127 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuusikymppistä miestä mummoutuva rupsahtanut kurppa kiinnosta. Nykyään 70-vuotiaatkin papatkin haluaa vain alle 25-vuotiaan naisen.

Vierailija
122/127 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edes minä 60v nainen en pystyisi seurustelemaan 60v miehen kanssa. Onneksi ei tarvitsekaan sillä mieheni on 13v nuorempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/127 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

60-vuotias suomalaismies on yleensä juonut ja syönyt itseltään erektion pois. En voisi seurustella sellaisen kanssa. Ulkomaille en jaksaisi lähteä tuon takia miestä etsimään.

Vierailija
124/127 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En, tykkään itseäni nuoremmista. Miehet vanhenevat fyysisesti nopeammin ja kuolevatkin aiemmin. Kannattaa siis ottaa vähintään viisi vuotta nuorempi mies.

Mutta valitettavasti tulevaisuutta ei voi tietää ikinä etukäteen. Mieskin voi elää yli 90-vuotiaaksi ja nainen kuolla jo keski-iässä.

Joo, tulevaisuutta ei voi tietää, mutta voi vähän pohtia todennäköisyyksiä. 

Vierailija
125/127 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä pystyisi, en mitenkään. Olen vähän päälle 40 v, ja isäni täytti vastikään 67 v. Koen olevani ihan eri sukupolvea äitini ja isäni kanssa. Isälläkin on jo verenpainetta ja nivelrikkoa. Ontuu kävellessään. Kaljuuntuu kovaa vauhtia, vaikka peittelee sitä. Eniten tökkii kuitenkin arvomaailma ja maailmankatsomus. Hän on huomattavasti vanhoillisempi kuin minä tai ystäväni. Luonnollisestikin tuon ikäiset ovat herrasmiehiä, mutta jos etsii kumppania, niin kyllä siinä vetovoima syntyy muista asioista kuin siitä, avaako toinen oven ja päästää edellään kulkemaan. 

Vierailija
126/127 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, tykkään nuoremmista miehistä

Vierailija
127/127 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsiisö, no en. Miehet luulee mua 3kymppiseksi, niin itseäni vanhempaa miestä en ottais. Kumppanit olleet nuorempia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi