Nelikymppinen nainen, pystyisitkö seurustelemaan kuusikymppisen miehen kanssa?
Kommentit (127)
En. Ihastukseni on minua 11 v. vanhempi ja se menisi vielä just ja just.
Vierailija kirjoitti:
No oikeesti. Itse olen 57 v, ja useimmat minun ikäiset naiset ei todellakaan pysy minun kelkassa. Minulla on urheilulliset harrastukset, hyvät geenit ja ehkä muutenkin "liian nuoret" elämäntavat ikäisekseni. Joten, siinä on ne lähtökohdat.
M 57
Joo, no minä haluan kolme- tai max nelikymppisen jolla on ne samat hyvät geenit, nuorekkaat elämäntavat ja urheiluharrastukset. Mitä sinulla on tarjota heihin verrattuna? Sama tavara mutta rapistuneemmassa paketissa ja lähempänä parasta ennen päiväystä?
En, mulla on kolmekymppinen mies.
Kyllä. Minä olen aina tykännyt vanhemmista miehistä, 20-vuotiaana aloin seurustella silloin 53-vuotiaan kanssa, ja 4 vuotta oltiin yhdessä. Nyt ikää 42 ja miehet joita katselen sillä silmällä on yleensä 60-70-vuotiaita. Omanikäisiäni en jotenkin pidä kiinnostavina - töissä kollega ihasteli jotain näyttelijää miten on komea, minä taas katsoin että on kai se sillä lailla nätti, mutta tuommoinen nuori poika vaan - olikin sitten 47 se nuori poika, mutta siis minun silmään liian nuori ollakseen muuta kuin söpö nättipoika :D
Vierailija kirjoitti:
Riippuu persoonasta. En voisi, jos ikäni olisi hänelle selkeästi se juttu. Menisi maku välittömästi.
Kyllä 20v ikä ero on silti melkoinen, mutta jos on esim vahva yhteinen kiinnostus vaikka sama ala, niin ymmärtää jo heti paremmin enkä osaa paheksua yhtään.
Yksi puolituttu on pitkään tuskaillut sinkkuutta mutta naisen on pitänyt kuitenkin olla vähintään 10 v nuorempi. Nyt lopulta on löytynyt. Käy mielessä, että tietääköhän nainen että mies on kiinnostunut enemmän hänen iästään kuin persoonastaan? Vaikea kuvitella kenenkään lähtevän juttuun jos tietäisi.
Pystyisin, jos keskustelunaiheet natsaisi, mies olisi elämässä mukana...kypsät, itsensä kanssa sinut olevat miehet ovat hyvää seuraa...fiksu, lämmin,huumorintajuinen..miksi ei? :)
Juu,jos se on toisessa yksikössä työskentevä mies,jolla on kasipäkki ja muuten kuin suoraan Dressmann mainoksesta.
Vierailija kirjoitti:
Pystyisin, jos keskustelunaiheet natsaisi, mies olisi elämässä mukana...kypsät, itsensä kanssa sinut olevat miehet ovat hyvää seuraa...fiksu, lämmin,huumorintajuinen..miksi ei? :)
Lisään, vetovoimaa lisää se, että tuon ikäiset miehet, jotka muutenkin osaa käsitellä naisia, tietää naisista jo enemmän ja tälläisen miehen kanssa olisi mutkattomampaakin elää
En. Joku hetken huuma voisi mennä jos olisi poikkeuksellisen hyvin säilynyt. Vientiä kyllä riittää jo oman ikäisissä ja nuoremmissa. Mitään parisuhdetta en voisi edes kuvitella.
En missään tapauksessa. Mieheni on 10 v minua nuorempi.
En, miehet on pääsääntöisesti olleet itseäni nuorempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisään, vetovoimaa lisää se, että tuon ikäiset miehet, jotka muutenkin osaa käsitellä naisia, tietää naisista jo enemmän ja tälläisen miehen kanssa olisi mutkattomampaakin elää
Varmaan niin, jos nainen on niin ennalta-arvattava kaikin puolin ettei eroa muista naisista mitenkään. Itse en ole.
Vierailija kirjoitti:
Olen seurustellut.
No saikse sun mies sitä SEXII eli annoitko tiedätkö sitä sitä mitä tässä ei saa kertoa CAMAAN anna toivoa onko mahdollista saada edes 20v ikäerol
En seurustelisi 6-kymppisen miehen kanssa näin 5-kymppisenäkään. Miehet rupsahtaa aiemmin, erityisesti seksin suhteen ja ulkoisesti. Ihan max 5v vanhempi mies voi olla, ennemmin vähän nuorempi ja sinne suuntaan joustoa enemmän (n. 7v.)ja onneksi myös kiinnostusta sieltä suunnalta.
Sen sijaan oikeasti nuoremmat 3-kymppiset ei käy, se olisi pelkkää seksiä.
N52
20 v ikäero muuttuu 40v ikäeroksi, jos nuorempi näyttää kymmenen vuotta ikäänsä nuoremmalta ja vanhempi näyttää kymmenen vuottta ikäänsä vanhemmalta!
t. Se joka näyttää oikeasti ikäänsä nuoremmalta, on ikäluokkaansa verraten hoikka ja ei-lösähtäneessä kunnossa eikä naamakaan vielä roiku , eikä ole nasojuonteita, kun ne ikätovereilla osalla jo syvät. Puhumattakaan otsan uurteista ym. N44
Miksi en, jos vain kemiat kohtaisivat. Onhan Niinistöllä ja Haukiollakin melkein 30 vuotta ikäeroa. Huomisesta ei milloinkaan tiedä, toiset elävät yli 90-vuotiaiksi ja Maria Jungner kuoli hiljattain 50-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Minä olen aina tykännyt vanhemmista miehistä, 20-vuotiaana aloin seurustella silloin 53-vuotiaan kanssa, ja 4 vuotta oltiin yhdessä. Nyt ikää 42 ja miehet joita katselen sillä silmällä on yleensä 60-70-vuotiaita. Omanikäisiäni en jotenkin pidä kiinnostavina - töissä kollega ihasteli jotain näyttelijää miten on komea, minä taas katsoin että on kai se sillä lailla nätti, mutta tuommoinen nuori poika vaan - olikin sitten 47 se nuori poika, mutta siis minun silmään liian nuori ollakseen muuta kuin söpö nättipoika :D
Taidat olla ikääsi vanhemman näköinen ja oloinen.
Esim. Maria Jungner oli tyttömäinen 50 v ja sinä 47, näytät ehkä hänen mummoltaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen seurustellut.
No saikse sun mies sitä SEXII eli annoitko tiedätkö sitä sitä mitä tässä ei saa kertoa CAMAAN anna toivoa onko mahdollista saada edes 20v ikäerol
En tietenkään. Juna meni jo, paitsi se yksi juna.
Jostain syystä elokuvat, tv tuottaa edelleen kuvaa jossa aina nainen paljon nuorempi kuin mies. Miksi?