Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nelikymppinen nainen, pystyisitkö seurustelemaan kuusikymppisen miehen kanssa?

Vierailija
08.03.2024 |

Miten on?

Kommentit (127)

Vierailija
41/127 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Liian vanha.

Vierailija
42/127 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskisi kepilläkään 20 vuotta vanhempaan mieheen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/127 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos. Ihan eri sarjaa ovat kuin nelikymppiset miehet. 

Vierailija
44/127 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaako kuusikymppinen kumppanin, jolla on pienet lapset? Ei haittaa kun lapsi herättelee öisin ties mihin kauhukohtaukseen. Se ihana seurustelukumppani zombiena ravaa töiden, päiväkodin, ruokakaupan, lasten harrastusten ja yövalvomisten välillä. Siinä välissä voi sitten nähdä sen mitä ehtii.

No, oikeasti mulla on jo mies, mutta enpä usko, että 60 v mua todellakaan haluaisi.

Mä olen 44v eikä mulla ainakaan pieniä lapsia ole. Ainoa lapsi on jo 20v. Hoitaa itse omat harrastuksensa, työnsä yms. 

Vierailija
45/127 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan, seukkaan kolmekymppisen kanssa.

Vierailija
46/127 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Puoliso on vuoden vanhempi, 46.

Vierailija
47/127 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en. Mutta seuralaisena voisin olla ja nyhtää ukon lompsa tyhjäksi. 

Vierailija
48/127 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on kuuma pappa😍. Pari kuumaa sen ikäistä olen tavannut. 

Vierailija
49/127 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätodennäköistä, ehkä joku supererikoinen urheilullinen tapaus voisi kiinnostaa. 

Vierailija
50/127 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, ei mene ajatusmaailmat yksiin sen ikäluokan kanssa. Kitisevät homoista ja ulkomaalaisista, mausteista, nykymusiikista, ovat ilmastodenialisteja jne. jne. jne. Hermot menis alta viikossa. Monet nelikymppisetkin on luonteentaan liian kääkkiä itselleni ja tulen paremmin juttuun nuorempien kanssa.

Vierailija
51/127 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Isäni on 70v eli seurustelukumppanini olisi melkeinpä isäni ikäinen. Hyi.

Vierailija
52/127 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit ku ite on 60, niin se puoliso olis jo 80. Itte työiässä ja toinen kauan ollut eläkkeellä. 

Eri sukupolvea. 

Vierailija
53/127 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti, jos tyyppi on hyvä ja olisin ihastunut

Vierailija
54/127 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaako kuusikymppinen kumppanin, jolla on pienet lapset? Ei haittaa kun lapsi herättelee öisin ties mihin kauhukohtaukseen. Se ihana seurustelukumppani zombiena ravaa töiden, päiväkodin, ruokakaupan, lasten harrastusten ja yövalvomisten välillä. Siinä välissä voi sitten nähdä sen mitä ehtii.

No, oikeasti mulla on jo mies, mutta enpä usko, että 60 v mua todellakaan haluaisi.

Lapset pitää tehdä nuorena niin ei ole pieniä lapsia nelikymppisenä.

Vierailija
55/127 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Mun FWB on 17v vanhempi. Ystävyys on toki jatkunut jo 25v niin silloin alkuun oltiin nuoria ja nättejä molemmat. Hyvin voisin seurustella mut hyvää ystävyyssuhdetta en halua pilata seurustelulla, iällä ei ole asian kanssa.

N45

Vierailija
56/127 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rob Lowe on 59. Joo, voisin kuvitella deittailevani häntä.

Vierailija
57/127 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapset pitää tehdä nuorena niin ei ole pieniä lapsia nelikymppisenä.

Siinä taas yksi kääkkämielipide. Sano nyt vielä että ja sitten äidin täytyy jäädä pois töistä vuosiksi.

Vierailija
58/127 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 44 vuotta ja voisin seurustella jopa 60-vuotiaan kanssa. Parisuhteessa arvostan eniten ihmisen persoonaa, sitä että ihminen on oma itsensä ja sinut itsensä kanssa. En aina löydä yhteyttä oman ikäisiin, moni tuntuu henkisesti nuoremmalle. Arvostan keskustelutaitoja, kiinnostusta kirjallisuutta, yhteiskuntaa ja historiaa kohtaan.

Vierailija
59/127 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ja olen 43 v.

Vierailija
60/127 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pystyisin ja jos nyt lähtisin etsimään miestä, niin etsisin tuosta ikäluokasta koska joka paikassahan meille kerrotaan että jokainen mies haluaa itseään paljon nuoremman naisen. Tältä palstalta olen kuitenkin oppinut, ettei kuusikymppinenkään mies halua nelikymppistä naista vaan etsii itseään yli puolet nuoremman ulkomailta, jossa kuulemma kaikki nuoret naiset ovat innoissaan vanhoista miehistä. Joten todellisuudessa en hakisi minkään ikäistä miestä, eihän sitä tässä iässä enää voi löytää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän