Nelikymppinen nainen, pystyisitkö seurustelemaan kuusikymppisen miehen kanssa?
Kommentit (127)
En koskisi kepilläkään 20 vuotta vanhempaan mieheen.
Ei kiitos. Ihan eri sarjaa ovat kuin nelikymppiset miehet.
Vierailija kirjoitti:
Haluaako kuusikymppinen kumppanin, jolla on pienet lapset? Ei haittaa kun lapsi herättelee öisin ties mihin kauhukohtaukseen. Se ihana seurustelukumppani zombiena ravaa töiden, päiväkodin, ruokakaupan, lasten harrastusten ja yövalvomisten välillä. Siinä välissä voi sitten nähdä sen mitä ehtii.
No, oikeasti mulla on jo mies, mutta enpä usko, että 60 v mua todellakaan haluaisi.
Mä olen 44v eikä mulla ainakaan pieniä lapsia ole. Ainoa lapsi on jo 20v. Hoitaa itse omat harrastuksensa, työnsä yms.
No en todellakaan, seukkaan kolmekymppisen kanssa.
En. Puoliso on vuoden vanhempi, 46.
No en. Mutta seuralaisena voisin olla ja nyhtää ukon lompsa tyhjäksi.
Jos se on kuuma pappa😍. Pari kuumaa sen ikäistä olen tavannut.
Epätodennäköistä, ehkä joku supererikoinen urheilullinen tapaus voisi kiinnostaa.
En, ei mene ajatusmaailmat yksiin sen ikäluokan kanssa. Kitisevät homoista ja ulkomaalaisista, mausteista, nykymusiikista, ovat ilmastodenialisteja jne. jne. jne. Hermot menis alta viikossa. Monet nelikymppisetkin on luonteentaan liian kääkkiä itselleni ja tulen paremmin juttuun nuorempien kanssa.
En todellakaan. Isäni on 70v eli seurustelukumppanini olisi melkeinpä isäni ikäinen. Hyi.
Sit ku ite on 60, niin se puoliso olis jo 80. Itte työiässä ja toinen kauan ollut eläkkeellä.
Eri sukupolvea.
Tietysti, jos tyyppi on hyvä ja olisin ihastunut
Vierailija kirjoitti:
Haluaako kuusikymppinen kumppanin, jolla on pienet lapset? Ei haittaa kun lapsi herättelee öisin ties mihin kauhukohtaukseen. Se ihana seurustelukumppani zombiena ravaa töiden, päiväkodin, ruokakaupan, lasten harrastusten ja yövalvomisten välillä. Siinä välissä voi sitten nähdä sen mitä ehtii.
No, oikeasti mulla on jo mies, mutta enpä usko, että 60 v mua todellakaan haluaisi.
Lapset pitää tehdä nuorena niin ei ole pieniä lapsia nelikymppisenä.
Kyllä. Mun FWB on 17v vanhempi. Ystävyys on toki jatkunut jo 25v niin silloin alkuun oltiin nuoria ja nättejä molemmat. Hyvin voisin seurustella mut hyvää ystävyyssuhdetta en halua pilata seurustelulla, iällä ei ole asian kanssa.
N45
Rob Lowe on 59. Joo, voisin kuvitella deittailevani häntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapset pitää tehdä nuorena niin ei ole pieniä lapsia nelikymppisenä.
Siinä taas yksi kääkkämielipide. Sano nyt vielä että ja sitten äidin täytyy jäädä pois töistä vuosiksi.
Olen 44 vuotta ja voisin seurustella jopa 60-vuotiaan kanssa. Parisuhteessa arvostan eniten ihmisen persoonaa, sitä että ihminen on oma itsensä ja sinut itsensä kanssa. En aina löydä yhteyttä oman ikäisiin, moni tuntuu henkisesti nuoremmalle. Arvostan keskustelutaitoja, kiinnostusta kirjallisuutta, yhteiskuntaa ja historiaa kohtaan.
Kyllä pystyisin ja jos nyt lähtisin etsimään miestä, niin etsisin tuosta ikäluokasta koska joka paikassahan meille kerrotaan että jokainen mies haluaa itseään paljon nuoremman naisen. Tältä palstalta olen kuitenkin oppinut, ettei kuusikymppinenkään mies halua nelikymppistä naista vaan etsii itseään yli puolet nuoremman ulkomailta, jossa kuulemma kaikki nuoret naiset ovat innoissaan vanhoista miehistä. Joten todellisuudessa en hakisi minkään ikäistä miestä, eihän sitä tässä iässä enää voi löytää.
En. Liian vanha.