Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nelikymppinen nainen, pystyisitkö seurustelemaan kuusikymppisen miehen kanssa?

Vierailija
08.03.2024 |

Miten on?

Kommentit (127)

Vierailija
61/127 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi mutta 20 vuotta nuoremman kanssa voisin ;)

Vierailija
62/127 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaako kuusikymppinen kumppanin, jolla on pienet lapset? Ei haittaa kun lapsi herättelee öisin ties mihin kauhukohtaukseen. Se ihana seurustelukumppani zombiena ravaa töiden, päiväkodin, ruokakaupan, lasten harrastusten ja yövalvomisten välillä. Siinä välissä voi sitten nähdä sen mitä ehtii.

No, oikeasti mulla on jo mies, mutta enpä usko, että 60 v mua todellakaan haluaisi.

Lapset pitää tehdä nuorena niin ei ole pieniä lapsia nelikymppisenä.

Ai siksi, että voisi sitten alkaa seurustelemaan kuusikymppisen kanssa? Enpä olisi itse keksinytkään noin loistavaa motivaatiota parikymppiselle itselleni. "Tee nyt lapset yh:na sen sijaan, että vietät aktiivista opiskelijaelämää ja löydät uran, sekä opiskelet ulkomailla, jotta voit sitten nelikymppisenä alkaa heilastelemaan melkein vanhuksen kanssa." 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/127 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, tykkään itseäni nuoremmista. Miehet vanhenevat fyysisesti nopeammin ja kuolevatkin aiemmin. Kannattaa siis ottaa vähintään viisi vuotta nuorempi mies.

Vierailija
64/127 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi, liian vanha ja rupsahtanut. Jos ei tarvitsisi sekstailla sen kanssa niin ehkä sitten.

Vierailija
65/127 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oikeesti. Itse olen 57 v, ja useimmat minun ikäiset naiset ei todellakaan pysy minun kelkassa. Minulla on urheilulliset harrastukset, hyvät geenit ja ehkä muutenkin "liian nuoret" elämäntavat ikäisekseni.  Joten, siinä on ne lähtökohdat.

M 57 

Vierailija
66/127 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
67/127 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, sehän olis tyyliin joku isäni koulu- tai armeijakaveri. Olis vähän kiusallista viedä "poikkis" kylään vanhemmille.

Vierailija
68/127 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se on kuuma pappa😍. Pari kuumaa sen ikäistä olen tavannut. 

Muutama Hollywood-stara on kieltämättä hottis vielä kuusikymppisenäkin, mutta irl en ole tavannut yhtäkään.

Vierailija
69/127 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No oikeesti. Itse olen 57 v, ja useimmat minun ikäiset naiset ei todellakaan pysy minun kelkassa. Minulla on urheilulliset harrastukset, hyvät geenit ja ehkä muutenkin "liian nuoret" elämäntavat ikäisekseni.  Joten, siinä on ne lähtökohdat.

M 57 

Annas tulla ne liian nuoret elämäntavat niin katsotaan kuinka keski-ikäinen olet.

Vierailija
70/127 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M 57 

Joo ei se ole mikään ulkonäköasia pelkästään. Se on se miten eri ikäluokat suhtautuu maailmaan. Suurin osa sinun ikäisistäsi haihattelee jotain Kekkosta ja seitkytlukua. Ei vaan jaksa sellaista seuraa. Poikkeuksiakin toki on. Harvassa.

Vierailija
71/127 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaako kuusikymppinen kumppanin, jolla on pienet lapset? Ei haittaa kun lapsi herättelee öisin ties mihin kauhukohtaukseen. Se ihana seurustelukumppani zombiena ravaa töiden, päiväkodin, ruokakaupan, lasten harrastusten ja yövalvomisten välillä. Siinä välissä voi sitten nähdä sen mitä ehtii.

No, oikeasti mulla on jo mies, mutta enpä usko, että 60 v mua todellakaan haluaisi.

Hyvä mies pitää löytää nuorena, että ei joudu nelikymppinen pyörimään pappojen kanssa. 

Vierailija
72/127 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se on kuuma pappa😍. Pari kuumaa sen ikäistä olen tavannut. 

Muutama Hollywood-stara on kieltämättä hottis vielä kuusikymppisenäkin, mutta irl en ole tavannut yhtäkään.

Mä olen tavannut useammankin. Vakkaripanoni on yksi sellainen. 

Vierailija
73/127 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Naurattaa ajatuskin. Olen työssä jossa kohtaan paljon eläkeikäisiä, eipä tulisi mieleenikään alkaa seuraa heidän kaltaisistaan. Ihan eri elämäntilanne ja sukupolvi. 

Vierailija
74/127 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, en halua omaishoitajaksi.

Vierailija
75/127 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai siksi, että voisi sitten alkaa seurustelemaan kuusikymppisen kanssa? Enpä olisi itse keksinytkään noin loistavaa motivaatiota parikymppiselle itselleni. "Tee nyt lapset yh:na sen sijaan, että vietät aktiivista opiskelijaelämää ja löydät uran, sekä opiskelet ulkomailla, jotta voit sitten nelikymppisenä alkaa heilastelemaan melkein vanhuksen kanssa

En sanonut noin.

Vierailija
76/127 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmekymppinenkin nainen pystyy hyvin olemaan suhteessa kuusikymppisen miehen kanssa. Ei se ikäero vielä siinä tunnu. Mutta se onkin sitten vähän v... maisempaa 40 v naisella ja 70 v papalla jolla kremppaa joka paikka. Ja kun nainen on 50 v ja ihan täydessä työ- ja touhuiässä niin mies on 80 v dementiapapparainen. Sama juttu 60 v nainen ja 90 v mies. Huhhuh!

Vierailija
77/127 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voisi mutta 20 vuotta nuoremman kanssa voisin ;)

Ai oman poikani ikäisen? Miksi ihmeessä?

Vierailija
78/127 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Kolmekymppisen kyllä.

Vierailija
79/127 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pystyisi. Tapailen yleensä noin 10-20 vuotta nuorempia miehiä. Viimeisin oli 24-vuotias.

N46

https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/a/2009100310360018

Vierailija
80/127 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu persoonasta. En voisi, jos ikäni olisi hänelle selkeästi se juttu. Menisi maku välittömästi. 

Kyllä 20v ikä ero on silti melkoinen, mutta jos on esim vahva yhteinen kiinnostus vaikka sama ala, niin ymmärtää jo heti paremmin enkä osaa paheksua yhtään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi