Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nelikymppinen nainen, pystyisitkö seurustelemaan kuusikymppisen miehen kanssa?

Vierailija
08.03.2024 |

Miten on?

Kommentit (127)

Vierailija
21/127 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi. Tapailen yleensä noin 10-20 vuotta nuorempia miehiä. Viimeisin oli 24-vuotias.

N46

Vierailija
22/127 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mieluiten 30v naisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/127 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin. Olin naimisissa 17 vuotta vanhemman miehen kanssa ja meidän suhteen aikana mies ehti täyttää 60v. Nyt olen sinkku ja mulla on seksisuhde 62v miehen kanssa. Olen siis 44.

Vierailija
24/127 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei tarvitse harrastaa seksiä ja mies on rikas ja avokätinen, niin sitten voisin. Voitaisiin matkustella ja tehdä kaikkea kivaa yhdessä miehen kustannuksella.

Vierailija
25/127 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Alkais yököttään liikaa.

Vierailija
26/127 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä pystymisestä, mutta en heti keksi, miksi haluaisin.

Vierailija
27/127 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se huvittavaa, miten vanhat paapat yrittävät oman ikäluokkansa ja nuoruutensa tyyliin kankeasti flirttailla keski-ikäisille naisille, joita pitävät nuorina.. jopa oman vaimon mukana ollessa. Voi reppanoita!

Vierailija
28/127 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei tarvitse harrastaa seksiä ja mies on rikas ja avokätinen, niin sitten voisin. Voitaisiin matkustella ja tehdä kaikkea kivaa yhdessä miehen kustannuksella.

Jep.Iällä ei oikeastaan mitään väliä. jos mies on siisti ja huolehtii itsestään, on varakas ja haluaa hemmotella minua eikä vaadi vastapalvelukseksi yhtään mitään - ei siis yhtään mitään muuta kuin olemassa oloni. Tämä olisi unelmaa.

Vierailija
29/127 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tuli koettua 20v. ikäero, toiste ei. Omalta puoleltani olisin voinut olla hamaan tappiin eli niin sanotusti auringonlaskuun saakka, koska suhde oli alkuun oikein ihana.

Paitsi että ties mistä syistä mies alkoi olla ensin vähän piikittelevä, sitten melko suoraankin ilkeilevä ja vähättelevä, lopulta myös jotenkin sellainen etten voinut enää 100% luottaa häneen ja suhteeseemme. Olen ajatellut että ehkä ikäeromme olikin hänelle liikaa siinä mielessä että tuo käytös kumpusi jostain hänen epävarmuuden tunteestaan, josta hän ei voinut kuitenkaan sitten puhua tai myöntää.

Minun oli pakko viheltää peli poikki ja lähteä. Surin aika pitkään. 

Vierailija
30/127 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmekymppisenä sitä saattoi vielä pitää jotain viiskymppistä ukkoa hottina, mutta nelikymppisenä ei kuuskymppistä. Siinä kymmenessä vuodessa tapahtuu miehessä niin isoja muutoksia fyysisesti ja psyykkisesti testosteronin laskun takia. 

Vierailija
31/127 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Kuusikymppiset miehet on ärsyttäviä kaikkitietäviä uutta nuoruutta haikailevia. Ei niitä vaan jaksa.

Vierailija
32/127 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi pysytellä maksimissaan 5 vuoden ikäerohaarukassa jos meinaa pysyvää ja tasapainoista, tasaveroista ja tasapuolista ihmissuhdetta ajatella. Humpsutella voi sitten tietysti isommallakin skaalalla. 

Vierailija
33/127 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulautin hieman suuhuni pelkästä ajatuksesta.

Vierailija
34/127 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaako kuusikymppinen kumppanin, jolla on pienet lapset? Ei haittaa kun lapsi herättelee öisin ties mihin kauhukohtaukseen. Se ihana seurustelukumppani zombiena ravaa töiden, päiväkodin, ruokakaupan, lasten harrastusten ja yövalvomisten välillä. Siinä välissä voi sitten nähdä sen mitä ehtii.

No, oikeasti mulla on jo mies, mutta enpä usko, että 60 v mua todellakaan haluaisi.

Vierailija
35/127 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miehen varallisuudesta. 

Vierailija
36/127 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu miehen varallisuudesta. 

Niin mutta MITEN ON?

Vierailija
37/127 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se fyysinen olemus välttämättä ole edes pahin, mutta henkinen puoli rasittaa, kun on eri musiikki, pukeutuminen, ruoka ja muut tavat.  He voivat olla myös vanhoillisia tai ällöjä setämiehiä, kuten se kunnanjohtaja, joka lähetti pyllyviestejä.

Vierailija
38/127 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yli 60 ja miksi pitäisi tyytyä 40v kun saatavilla parikymppisiä.

Vierailija
39/127 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on upeaa, että on näitä nettisivustoja ja seuranhakupalveluja. On niin nopeaa ja kivaa viestitellä armeijapoikien kanssa. Valitettavasti heillä on kovin kiire, katoavat nopeasti tapaamisen jälkeen. Urheilijapojat ehtivät olla koko yön ja jaksavat hyvin. t Puuma 59v

Vierailija
40/127 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi mitään syytä tehdä niin - ei kiinnostaisi, en haluaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi