Onko noloa että ilmoittaa pomolle perjantaina irtisanoutumisen ja maanantaina pyytää takaisin töihin?
Kommentit (12)
No joo ---Onhan näitä sellaisiakin hiihtäjiä joille on pidetty läksiäisetkin kahvituksineen ja lahjoineen. Kohteliasta kiitospuheista (joita yleensä ylistäen ja eniten pitää ne jotka ovat helpottuneita että tyyppi vihdoin häipyy muualle) lumoutuneina juhlakalu menee sitten perumaan lähtönsä ja arkena taas tutun sorvin ääressä.
Perjantaina kännissä hähhähhää-hittovie-irtisanomisviesti? Maanantain koittaessa känni haihtuu ja krapula selventää ajatuksia kummasti?
No on, mutta mitä väliä. Kato mitä se pomo sanoo.
Mää haluun irtisanoo itteni.
Emmää hei haluukkaan.
Kyl mä sittenkin haluun.
Tai no jos en kuitenkaa tuu enää.
No nyt mä niinku aikuisten oikeesti irtisanouduin.
No ehkä mä en sit kuiteskaan haluu jatkaa..
No aina kannattaa yrittää kuitenkin.
Haista sää pomo pas-ca. Älä haistakkaa, emmä tarkoiNiinku.ttanu.Eiku. Noku. Eiku.
Meillä oltaisiin vaan tyytyväisiä, jos muuttaakin mielensä. Ei ole niin helppoa löytää uusia työntekijöitä.
Siellä on joku sitte taas känniuhoissaan pomolle tekstarin laittanu...
Meillä oltaisiin vaan tyytyväisiä, jos muuttaakin mielensä. Ei ole niin helppoa löytää uusia työntekijöitä.
- Meillä ei. Mieluummin halutaan aidosti sitoutuneita työntekijöitä kiitos. He ottavat työstä vastuun tosissaan, eikä toinen jalka ajatuksissa oven raossa.
Vierailija kirjoitti:
- Meillä ei. Mieluummin halutaan aidosti sitoutuneita työntekijöitä kiitos. He ottavat työstä vastuun tosissaan, eikä toinen jalka ajatuksissa oven raossa.
Jos työt kuitenkin hoitaa hyvin, niin parempi jonku jalka oven raossa kuin ei vastaavaa työntekijää laisinkaan pitempään aikaan. Pääasia, että hommat hoituu.
On noloa. Oletko eivaiskaan- tuuliviiri. Pysy linjassasi ihminen.