Perustutkinto-opiskelijan ja tohtorikoulutettavan parisuhde
Tavattiin hiihtolomalla ja ollaan tutustuttu viimeiset viikot. Nyt illaksi sain kutsun hänen luokseen. Tavataan ensimmäistä kertaa campuksen ulkopuolella.
Olen siis fuksi ja hän tekee väitöskirjaa. Hän valvoo joitakin tenttejä ja saattaa sijaistaa luennoitsijoita peruskursseilla mutta varsinaisesta opesuhteesta ei voi puhua. Onko tällainen asetelma OK parisuhteessa teidän mielestä?
Kommentit (25)
Tämä kuulostaa lähinnä joltain typerältä fantasialta.
Se, että tuota kysyy av-palstalla, kertoo kaiken ap:n kypsyydestä.
Taitaa olla provo, mutta jos ei ole opetussuhde, niin kai se on sitten tietenkin ok. Ja vaikka olisikin opetussuhde, en usko, että tuollainen oikeasti pysäyttäisi kahta toisistaan aidosti kiinnostunutta ihmistä.
Jos olisitte suunnilleen samanikäisiä niin ei kai tuossa mitään, mutta tuo ikäero.
Eli tapasitte hiihtolomalla campuksella?
Vierailija kirjoitti:
Jos olisitte suunnilleen samanikäisiä niin ei kai tuossa mitään, mutta tuo ikäero.
Olen 24 ja hän 27. Tiedän, pidin muutaman välivuoden lukion jälkeen.
ai treffit oikein "campuksen" ulkopuolella, no sehän on jotain
No, pitävätkö vauva.fi:n mammat tämän skenaarion naista pedarina, kuten vanhempaa miestä kutsuttaisiin vastaavassa tilanteessa?
43-vuptias tohtorikoulutettava? Ei kauhean tavallista. Oletteko siis samalla alalla? Ei kai tossa muuten mitään ongelmaa ole.
Mitähän vittua se ulkopuoliselle kuuluisi?
Aika vajaa pitää olla, jos ei itsenäisesti tajua, että kaiksi aikuista ihmistä saa seurustella ihan vapaasti riippumatta siitä, mikä on koulutus.
Vierailija kirjoitti:
43-vuptias tohtorikoulutettava? Ei kauhean tavallista. Oletteko siis samalla alalla? Ei kai tossa muuten mitään ongelmaa ole.
On se hyvin tavallista
Vierailija kirjoitti:
Eiku oon 46 ja hän 32.
Tiedän.
Eiku eiku eiku.
Vierailija kirjoitti:
Eli tapasitte hiihtolomalla campuksella?
Millä hiihtolomalla?
Vierailija kirjoitti:
Tutkinto suoritetaan keskimäärin 39-vuotiaana, ikä ei ole muuttunut vuosikymmeneen. Naiset valmistuvat kaksi vuotta vanhempana kuin miehet.
Valmistumisiässä on huomattavaa tieteenalakohtaista vaihtelua. Kun kasvatustieteestä valmistutaan keskimäärin 47 vuotiaana, luonnontieteen- ja tekniikan aloilla vastaava luku on 35 vuotta. Runsas viidennes tohtoriksi opiskelevista tai post doc -tutkijoista saa apurahaa tieteelliseen työhönsä.
https://www.etk.fi/blogit/tohtorikoulutus-kannattaa-edelleen-seka-tyoll…
on normaalia
Vierailija kirjoitti:
Just tämän trollipeikko halusi kuulla. Hyvä SINÄ pelastit päivän 👏
Minä siis olen 20 v mies ja hän 43 v nainen...
Onko tällainen asetelma OK parisuhteessa teidän mielestä?
Ap