Arvonnat facebookissa, ootteko saaneet palkintoja niistä? Itse olen muutaman kerran voittanut ja voittoa saa odotella ja kysellä perään
esim. kerran voitin yhden alennuskoodin (!) millään ei tullut perille, tuntui ihan kuin sitä ei olisi edes haluttu antaa. Mietinkin onko nämä arvonnat edes oikeita, koska voittajia ei monestikaan kerrota. Pakosti tulee mieleen onko tämä vaan joku tapa haalia tileille seuraajia.
Kommentit (13)
Olen voittanut Method suihkusaippua
Mukana arvonnassa, tämä tulisi niin tarpeeseen t: arja
Hep, mukana ollaan
t: seija porista
Olen eikä koskaan ole ollut ongelmia palkintojen saamisessa.
Voi vitsi, mä unohdin tämän arvonnan kokonaan. No mulle on kuitenkin kertynyt tämän vuoksi seuraajia tällä välin kun arvonta ollut päällä. No mä arvon parin viikon päästä tän lupaamani palkinnon, siirretään sen verran arvontapäivää eteenpäin. T: Arpoja Postitan vuoden kuluessa (jos en unohda)
Vierailija kirjoitti:
Kauan sulla on mennyt kun palkinto on tullut vai onko pitänyt hakea jostain?
Mukana, naapurin Arjan ottaisin mukaan
Mukana arvonnassa, mä niin ansaitsisin tämän palkinnon kun ollut surua kun koira kuoli ja olin itse kuukauden sairaalassa ja rahat ei riitä mihinkään niin palkinto olisi niin just mulle.
Voitin Nigeriasta miljoonan, lähetin jo postikuluihin 13 700 euroa, en ole vielä saanut voittoani.
Outoa.
Yrittäjät jotka pitävät nettikauppaa, onkohan maksettujenkin tuotteiden postitus yhtä hidasta kuin näiden "arvontapalkintojen". Ällöä mainostaa arvonnalla itseään ja sitten unohtaa koko asian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauan sulla on mennyt kun palkinto on tullut vai onko pitänyt hakea jostain?
Osa on pitänyt hakea liikkeestä, hakuajankohdan olen saanut valita itse, osa on tullut postitse ja se on aina vaihdellut sitä mukaan miten posita nyt huvittaa kuljettaa tavaraa, joskus hitaammin joskus nopeammin
Musta palkinnot pitäisi postittaa heti eikä venyttää postitusta reiluun viikkoon.